háló

Közpénz nem vész el, csak átalakul. A K-blog ezt a különös fizikai jelenséget vizsgálja.

EU hírek

EU hírek

ms-kitek.png

Infografika

Átláthatóság

Agrártámogatások

English materials

Hírlevél

Legfrissebb tanulmányainkról, fejlesztéseinkről értesülj havi beszámolónkból!

 


Hírek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

1% (4) 2014 (1) 2018 (1) adat (3) adatigénylés (89) adatok (98) adatozz okosan (23) adatsprint (3) adatvédelem (6) adatvédelmi (1) Áder János (1) adócsalás (1) afganisztán (1) afrika (3) agrártámogatások (17) ajándék (1) algoritmusok (3) alkotmánybíróság (6) alkotmányozás (1) állami szféra (4) állás (10) amsterdam (1) antikorrupció (70) anti korrupció (44) asp (3) ÁSZ (5) átlátható (1) átláthatóság (245) atomenergia (1) atomerőmű (2) ausztria (1) Azerbajdzsán (2) a szomszéd kertje (2) Bahrein (1) balaton (2) balkán (1) ballmer (1) bánkitó (1) bell and partners (1) berlusconi (1) bethlen gábor alap (1) bíróság (12) bizottság (4) biztos (1) bkk (1) bolívia (1) bosznia hercegovina (1) bővítés (1) btk (1) budapest (14) bulgária (1) bunda (1) c4hu (2) (1) cégek (4) cenzúra (3) cerv (3) chile (1) chilecracia (1) ciklusértékelő (1) civilek (18) civilzseb (3) civil kapocs (1) CÖF (2) compr (4) conspiracy for democracy (2) Corvinus Zrt. (1) covid (1) crowdfunding (4) crowdsourcing (3) csalás (2) csányi (9) csatorna (1) Csehország (1) daimler (1) databoom (1) dél-korea (1) demokrácia (4) direkt36 (1) dk (3) drón (3) e-government (2) egészségügy (19) egyesült (2) egyesült királyság (2) egyiptom (1) együtt (1) együtt2014 (1) ekd (3) elnökség (1) energiaválság (2) english (66) ensz (2) eötvös károly közpolitikai intézet (1) építőipar (10) érdekérvényesítés (3) erzsébet (2) esemény (3) esettanulmány (2) észtország (1) eu (79) eurobarometer (2) európai (3) EU conditionality (17) eu elnökség (1) évvégi (11) exszabi (1) ezaminimum (25) e governance (1) facebook (2) fehér könyv (1) felcsút (3) felejtéshez való jog (1) fidesz (7) fizetések (1) flier (3) földbérlet (1) forgóajtó (1) fotó (1) franciaország (1) futball (1) garancsi istván (1) geodézia (1) goldenblog (1) görögország (2) GRECO (1) gruevszki (1) Grúzia (3) gyógyszergyártás (1) gysev (1) hackathon (5) hacks hackers (1) hálapénz (12) hamburg (2) helsinki bizottság (1) HET (3) heves (1) hillary clinton (1) hirdetés (3) hírlevél (2) hódmezővásárhely (1) hök (1) honlap (1) honvédelmi (3) Horváth András (1) horvátország (1) Hungary (1) idege (1) idegenforgalom (5) igazságszolgáltatás (5) igazságügyi minisztérium (1) ígyszültem (6) infografika (84) információszabadság (75) ingatlan (5) integritás (2) integritás hatóság (5) international (3) internet (4) internetpenetráció (1) IPI (1) iskola (2) ITM (1) izland (3) játék (3) javaslat (7) jobbik (2) jog (2) jogalkotás (52) jogállamiság (13) jordánia (1) k-monitor (40) k-teszt (4) kalifornia (1) kampány (27) kampányfinanszírozás (44) kamupártok (8) kdnp (1) kegyelem (1) KEHI (2) kekva (9) kemcs (5) kenőpénz (1) képviselő (3) képzés (1) kerényi imre (1) kincstár (2) királyság (2) költségvetés (16) koncesszió (1) konzultáció (3) kormányzati adatok (4) koronavírus (9) korrupció (38) korrupciófigyelő (7) korrupciós séta (2) koszovó (1) közadatok (5) közbeszerzés (55) közérdekű (3) közérdekű bejelentő (6) Közgép (2) közgép (10) közigazgatás (3) közösértékeink (2) közpénz (38) külföld (61) kultúra (3) külügyminisztérium (4) k monitor (72) Lázár János (5) légifotó (1) leisztinger (7) lengyelország (7) libéria (1) liget (2) lmp (2) lobb (1) lobbi (8) macedónia (2) magánszektor (2) magyarország (89) mahir (2) MÁK (6) máv (3) mbvk (1) media (2) média (9) meetup (3) mentelmi bizottság (1) mesterséges intelligencia (1) mészáros lőrinc (13) mezőgazdaság (13) microsoft (1) miniszterelnökség (4) minisztérium (6) mnb (2) MNV (4) mobilapp (3) modern városok (10) moldávia (2) monitoring (1) montenegró (1) mozgaskorlatozott (1) mszp (2) mtva (1) munkaerőpiac (1) mvh (2) naffa (1) NAIH (14) naih (1) NAV (4) navalnij (3) NCTA (3) németország (6) nemzetbiztonság (1) nepotizmus (1) népszavazás (1) nerhotel (9) new york (1) ngm (1) nhit (1) NIF (1) nkoh (3) nyerges (6) nyílt adat (4) nyílt kormányzás (20) nyitott önkormányzat (2) obama (2) OGP (22) OGP16 (1) OHÜ (2) OKFN (5) oktatás (6) olaszország (2) olimpia (1) oltás (1) önkéntes (3) önkormányzat (70) opencorporates (1) Open Knowledge (3) Orbán Ráhel (1) orbán viktor (10) oroszország (11) országgyűlés (4) összeférhetetlenség (3) ösztöndíj (1) pakisztán (1) paks (2) PallasAthene (1) panoráma (3) párbeszéd magyarországért (1) parlament (11) pártfinanszírozás (17) partimap (8) pártok (10) pénzmosás (4) pénzügyminisztérium (7) per (19) plakát (1) politika (2) politikusok (1) porto alegre (1) portugália (1) posta (1) prestige media (1) privacy (1) privatizáció (2) program (2) psi (2) publimont (1) putyin (1) rágalmazás (1) red flags (4) RekonstrukceStatu (1) rendelet (1) replicationsprint (1) részvétel (43) revolving door (1) right to know (1) rogán cecília (2) rokonok (3) rólunk (1) románia (4) rospil (1) RRF (9) sajtóadatbázis (1) sajtószabadság (5) sarka kata (1) Schadl György (2) school of data (2) siemens (1) simicska (20) Simon Gábor (1) smart city (3) sopot (1) spanyolország (3) sport (9) strabag (1) sunlight (1) századvég (2) szerbia (2) szerzői jog (1) Szijjártó Péter (2) szlovénia (1) szólásszabadság (2) szponzoráció (1) sztfh (1) Tactical Technology Collective (1) takarítás (1) támogatás (21) társadalmi egyeztetés (3) tasz (14) tényleges tulajdonos (1) tényleges tulajdonosi nyilvántartás (1) térkép (17) teszt (1) thales (1) theengineroom (1) tihany (1) timeline (1) titkosszolgálat (1) törvényhozás (5) trafikmutyi (2) transparency (5) trócsányi (1) TTIP (1) tulajdonos (2) tunézia (1) UBO (1) ügyészség (3) új nemzedék központ (1) ukrajna (2) uncac (2) unió (2) usa (18) usaid (1) utalvány (1) utazás (12) vagyonnyilatkozat (39) Vagyonnyilatkozatok Hajnala (8) választások (28) vám (1) várhegyi (2) varsó (2) vasút (2) végrehajtói kar (2) vesztegetés (6) vietnam (1) vitorlázás (2) vizes vébé (2) vizuális (4) Voksmonitor (12) Völner Pál (1) whistleblowing (15) wikileaks (4) workshop (3) young and partners (1) zambia (1) zmne (1)

NER Hotel: így állunk

attilaj // 2019.03.09.

Címkék: térkép nerhotel

Tavaly a kormányközeli oligarchák látványos terjeszkedésbe kezdtek a hazai idegenforgalomban. A közbeszerzések révén néhány év alatt meggazdagodott vállalkozói réteg rövid idő alatt bevásárolta magát a legnépszerűbb hazai turistacélpontok hoteljeibe, éttermeibe - majd a szektorba jelentős összegű állami támogatások érkeztek. Ez inspirálta NER Hotel projektünk elindítását: egy olyan alkalmazást gondoltunk ki, ahol könnyen megnézheted, hogy kedvenc éttermed, vagy a hétvégére kinézett szálláshely kinek a tulajdonában áll. Frusztrációűző programot szeretnénk készíteni, ami megkönnyíti a dolgod, ha fontosnak tartod, hogy az elköltött pénz ne a rendszer kegyeltjeiként vagyonosodó üzletembereknél landoljon.

 

hotel_oligarch_2.png

 

A NER Hotel kigondolása után közösségi adománygyűjtést indítottunk, mert az alkalmazás hiteles adatokkal való feltöltéséhez rengeteg cégadatot kell megvennünk, a fejlesztéshez pedig programozókra van szükségünk. Nagyon inspiráló volt, hogy bő egy hónap alatt közel 600.000 forintot kaptunk kis összegű adományokból, amiért nagyon hálásak vagyunk. Mindemellett több programozó is felajánlotta segítségét, a legelhivatottabbakból pedig összeállt egy csapat, akikkel nekiláttunk a NER Hotel elkészítésének.

 

capture_2.PNG

NER Hotel: itt tartunk a program fejlesztésével.

 

A terveinkből azóta egy olyan alkalmazás váza született meg, amelynek segítségével egy online felületen térkép és kereső segítségével lesznek megtalálhatóak a 2010 után a gazdasági racionalitáson túl, politikai kapcsolataik révén milliárdossá vált szereplőkhöz köthető helyek. Egy ehhez hasonló bemutató vizualizációt már tavaly elkészítettünk. Az önkéntes csapat segítségével most azon dolgozunk, hogy ezt ügyesebb és felhasználóbarátabb felületté alakítsuk. Célunk, hogy akár okostelefonról, akár számítógépről nyitod meg az oldalt, néhány lépésben megtaláld a ellenőrizni kívánt éttermet, kocsmát, szállodát, kempinget vagy épp borászatot. Egy egyszerű felületet készítünk, ahol a hely alapvető adatain (név, cím, üzemeltető cég) túl ellenőrizheted azt is, miért került fel az oldalra a helyszín és hogyan kapcsolódik egy-egy NER lovaghoz.

A fejlesztés előtt egy kérdőívben kérdeztük meg a projekt támogatóit, hogy milyennek látnák szívesen a NER Hotelt. A többség asztali gépen (70%) vagy mobilra optimalizált weboldalként (68%) böngészné, főképp a Balaton (84%) és Budapest (81%) szállodáit (97%), kocsmáit (95%) és kempingjeit (86%). A tulajdonos mellett szükségesnek láttátok a NER lovag kategória pontos leírását. Támogatóink közpénzek kiemelkedő nyerteseit, a kormánytagok üzleti köreit, a testre szabott jogalkotás nyerteseit és a 2010 utáni jelentős gyarapodást maguknak tudható szereplőket tekintik NER lovagoknak. Bíztató látni a tenni akarást: a válaszadók többsége (68%) nyitott az alternatívákra és szívesen venné, ha megmutatnánk, milyen, a NER-hez nem köthető helyek vannak a közelben.

A felület elkészítése mellett legalább ekkora feladat az adatbázis létrehozása. A hitelesség jegyében szigorú módszertant dolgozunk ki annak érdekében, hogy meghatározzuk, kit tekintünk NER lovagnak. Alapfeltételként azt határoztuk meg, hogy a felkerülő cégek (vagy azok tulajdonosai, vezetői) gazdasági, politikai vagy rokoni kapcsolatokra visszavezethetően a gazdasági okokkal igazolható szintnél gyorsabban gyarapodtak. Az ilyen vállalkozásokra több indikátor segítségével tudunk majd rábukkanni. A cégadatok megvásárlásával a cégek megismerésén túl a gazdasági mutatók kiszűréséhez is információt tudunk szerezni. Szűrők beépítését tervezzük a feltűnően sok EU-s támogatás, a kiemelkedő közbeszerzési sikerek vagy a személyre szabott jogalkotás általi érintettség megállapítására is. A gyűjtésnél támpontot nyújt sajtóadatbázisunk tematikus keresője is.

 

A projektre az augusztus-szeptemberi kampányban 600.000 forintot adtatok össze. Az adatok megvásárlására és a szoftveres infrastruktúra fenntartásának költségeit fedezésére további 400.000 forintot szeretnénk összegyűjteni. Támogasd a NER Hotelt!

ner_hotel_tam.png 


Címkék: térkép nerhotel

274 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://k.blog.hu/api/trackback/id/tr4714677294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rot 2019.03.09. 19:27:06

Kurvajó.
CBA-ban sohasem vásároltam pl...
Legalább bővül a lista...

Ma Baker 2019.03.09. 19:30:15

Ti vagytok az igazán hasznos hülyék! Innentôl a szavazók fele akár azt is nézheti hogy mindenképp NER hotelben szálljanak meg.

2019.03.09. 19:55:39

Kiváló ötlet!

midnightcoder2 2019.03.09. 20:08:14

Jó ötlet, de tovább is lehetne fejleszteni. Engem Pl. a szoci vagy szdsz-es hátterû tolvajok által mûködtetett intézmények is érdekelnének. És akkor lehetne mondjuk narancssárga golyóval jelezni a fideszes hátterû intézményeket, vörös csillagal a szocikat, stb. Persze azt a helyzetet is kezelni kellene, ha a tulaj mindkét csapatban ott volt amikor kellett.

neko1967 2019.03.09. 20:08:41

@Ma Baker:
Melyik felére gondolsz? Amelyik egy kg burgonyàért, vagy egy utalvànyért a fidessre szavaz? Vagy az, amelyik azért szavaz a fidessre, mert megvédi a migráncsoktól, bár ahol lakik, oda nem mennek a migráncsok, sőt mindenki menekül onnan? Na azok nem mennek sem szállodába sem étterembe!

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2019.03.09. 20:09:57

Ez már beteges.. A 2010 előtti rablóprivatizációk során meggazdagodottak éttermeit nem lehetne feltüntetni?

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2019.03.09. 20:11:33

@midnightcoder2: A most csaholó kórus 2010 előtt még a "más zsebében nem turkálunk" rigmust skandálta..:)

Jossarian 2019.03.09. 20:18:29

Visszanyal a fagyi :) En pl. ha majd ellatogatok a balkanra mindenkepp az altalatok nem ajanlott szallashelyek kozul fogok valasztani. Koszi!

CSOKKI MÁLNA 2019.03.09. 20:19:37

"Törvényesen és tisztességesen..!" :))

Fülig José 2019.03.09. 20:30:19

@Ma Baker: kikre gondolsz ba, a taktakerecsend - alsói parasztora? mer rajtuk kívül épeszű ember nemigen akar NER befizető lenni, emezek viszont nemigen "utaznak" a falusi kocsmán túli világba... ;-)

Fülig José 2019.03.09. 20:32:43

@Fülig José: most látom, hogy van pár ilyen még azért... picsanoár, pl... de az nem számít, pénzért nyal...

CSOKKI MÁLNA 2019.03.09. 20:34:26

@Fülig José: Mi van? Ide vezényelt Gyuri bácsi? Úgy látom nem betűre fizet, mert hamar letudtad a melót..:)

Fülig José 2019.03.09. 20:37:47

@pina noir: a Korda? vagy a Mezey?... te Istenbarma, te..!

hidroponi 2019.03.09. 20:45:55

@midnightcoder2: a jobbikos tolvajok nem is erdekelnek?

conchita wurst 2019.03.09. 20:59:11

Az jo, akkor amit a Soros-app nem ajanl automatikusan csak oda megyunk.

conchita wurst 2019.03.09. 21:00:52

Remeljuk a jobbik lefejleszt egy sarga csillagos app-ot, igeny vona ra.

Fandor 2019.03.09. 21:03:59

Csehországban a "bez Andrej" nevű app nagyon népszerű, az a termék vonalkódját beolvasva dobja ki, hogy Babis (miniszterelnök) érdekeltsége gyártotta-e....

conchita wurst 2019.03.09. 21:05:11

@Fandor: Akkor emiatt lett 4 milliard dollarja.

Habony Árpád 2019.03.09. 21:19:49

Egyertelmu, hogy csak a libbantak altal nem ajanlott NEMZETI helyekre szabad menni.
Az ajanlott helyek pedig, egy RENDKIVUL RESZLETES HOSSZADALMAS ado, vam es egyebb torvenyesegi vizsgalatnak lesznek alavetbe.

nyu 2019.03.09. 21:41:00

Danubius Hotels is szerepel a listátokon?
Vagy miért pont a füredi Annabella lett a "reklámarc"?

2019.03.09. 22:35:23

No és mennyiért lehet majd lekerülni az alkalmazásról? Gondolom ez lenne a fő bevételi forrás..:)

balfa 2019.03.09. 22:40:44

na erre adok pénzt, de kellene más termék/szolgáltatás is

2019.03.09. 23:09:29

@hidroponi: Látványosan hallgat az index a legújabb-Varga Damm féle-jobbikos ügyről..

2019.03.09. 23:36:14

@Szóra kész Szókratész:

Mint ahogyan a kormánymédia meg arról a ruszki bankról, amely bár hazánkban fog működni, ám esetében a magyar bankfelügyelet az ellenőrzés szempontjából nem lesz illetékes.

Vajh' mi okból?
Na ezt magyarázd meg fityeszdroid!

Willkommenskultur 2019.03.09. 23:43:34

@Látens Inszinuáció: Ez egyreszt nem igaz, masreszt korabban tenyleg voltak cegre szabott tv-ek, pl. a CEU-torveny.

2010tol azonban attertunk a jogallamra.

Billy Hill 2019.03.10. 00:15:05

"Kauft nicht bei Jugend!"

2019.03.10. 00:16:56

@Látens Inszinuáció: Gondoltad volna,hogy egyszer jobbikosokat fogsz védeni? Soha nem mondd hogy soha..:)

Pop40 2019.03.10. 01:46:06

Nagyon jó gondolat.
Amíg meg nem jön az elszámoltatás, és vissza nem veszi a nép a Ner maffiózóitól a lopott pénzt, ez egy hasznos megoldás.

Pop40 2019.03.10. 01:50:01

@Jossarian:

Nyilván vannak ilyen aberráltak is, akik az országot szétlopó maffiózókat még önszántukból is pénzzel tömnék, de szerencsére sose lesztek többségben.

Az meg ugye külön bájos, mikor a fideszes faszszopók külföldről nyalják a Geci seggét, de annyira azért nem bíznak jobbanteljesít Orbanisztánban, hogy ott éljenek. :D:D

Willkommenskultur 2019.03.10. 01:51:59

@Pop40: "Nyilván vannak ilyen aberráltak is, akik az országot szétlopó maffiózókat még önszántukból is pénzzel tömnék, de szerencsére sose lesztek többségben."

Mar a 2/3-ot is kevesled, lipsi?

enrikokaruszo 2019.03.10. 03:30:22

az a gyanús, aki nem gyanús
számoljunk le a kulákkal, ettásak
remélem, annyi per szakad a nyakatokba hitelrontásért és rágalmazásért, hogy belezöldültök, kommunistacsírák

Jóska Pista 2019.03.10. 04:05:30

Helyes. Ez biztos fájna nekik, amilyen gyorsan megszállták a posztot a fidesztrollok.

DR. Smit Pal 2019.03.10. 05:21:55

Amelyik lipsi erre a soroslistara fel kerul, az meg is erdemli, hogy szopasak, tonkre tegyek ellehetetlenitsek.

nniicckk 2019.03.10. 05:32:10

Nem rég Gyurcsány Ferenc irt levelet Merkerlnek, hogy azonnal vonuljanak ki a az autogyárak az országbol, hogy ne segitsék a rezsimet. Kockára téve sok ezer ember munkáját. Most megint vállalkozások ezreit, munkahelyek száz ezreit szeretnék tönkre tenni a libbantak.
Ezzel biztos rettentö népszerük lesznek az emberek között.

Dzendör Sztadiz 2019.03.10. 06:50:30

Úgy tudom, tilos a politikai hovatartozás miatti megkülönböztetés.
Egyébként tökéletesen azonos ez a dolog a nácik ne vásárolj zsidónál mozgalmával. És az hova vezetet.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.03.10. 07:11:44

@Dzendör Sztadiz: jo jo.
nekik lehet...nem erted?nekik mindent lehet amit AMAZOKNAK tilos.

röf 2019.03.10. 07:16:22

Tehát nem szolgáltatást vásároltok, amivel esetleg még elégedettek is lehettek, hanem kizárólag a saját csürhét preferáljátok, mindegy hogy átbsznak vagy sem.....
Rendben.

Nalanda 2019.03.10. 07:42:03

Ha az ilyen kezdeményezések működőképesek volnának, akkor épeszű nyugati nem menne Kínába, Dubaiba, de a muszlim és kínai érdekeltségeket, légitársaságokat sem használná nyugaton. Ezek az országok valóban a demokrácia ellenségei, sokkal veszedelmesebbek, mint Mészáros Lölö és társai. Persze ezt a baloldalon sosem fogják elfogadni, mert ők a demokrácia lebontásában érdekeltek.

László Szűcs Szümi 2019.03.10. 07:50:46

Erről már tanultunk. " Ne vásárolj zsidónál"
Nem változtok semmit, világ megrontói.

2019.03.10. 08:09:45

@Willkommenskultur:

Akkor tessék, olvasd:

www.parlament.hu/irom41/04476/04476.pdf

És ha értelmezed is, amit olvastál, na akkor mondd azt, hogy ez nem igaz.

Ekrü 2019.03.10. 08:13:02

Ezek szerint listázni szabad,feltéve ha az ellenzék csinálja...Undorítóak vagytok,remélem a listán lévők elperlik tőletek még az utolsó ingetek is.

midnightcoder2 2019.03.10. 08:21:56

@hidroponi: Azok eleddig még nem fértek oda a tûzhöz. A gengszterváltás utáni történelem az MSZP/SZDSZ és a FIDESZ lopásairól szólt. Szerintem amúgy kb. 50-50% lehet az arány, de ezt igazán nem lehet tudni, mert egyrészt nincs az országban független sajtó (nem, a ballibes mint a népszava, 444, index _nem_ függetlenek), másrészt ezeknek a nagy része fû alatt zajlott.

Zoltán Rádi 2019.03.10. 08:30:37

Mindenki maga dönti el, hogy kinél költi el a már amúgy is szétadóztatott fizetését és cafeteriáját. Akinek nem tetszik, igy járt. Szerintem hasznos a program.

eßemfaßom meg áll 2019.03.10. 08:49:22

Hülyék vagytok, azok is maradtok

Folytassátok

vagy fojtassátok, tudja fene hogy vagy most épp demokrataúlymagyarul.

Nancsibacsi 2019.03.10. 08:59:06

Idióták - készül a 3/4...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.10. 09:10:27

Ez jó lesz. Így majd jobban lehet elkerülni a sorosista érdekeltségeket.

Bkkzol 2019.03.10. 09:12:47

Ez beteg, nagyon beteg megközelítés. Vannak olyanok akik ennyi energiát képesek ilyen idiotizmusra pocsékolni.
Mi jön ezután? Kik, milyen listázást, applikációt fejleszt?
Különben meg olyan bonyolult tulajdonosi rendszerek vannak a nagy cégek, bankok mögött, hogy szinte lehetetlen a valódi tulajdonosokat megtalálni.
Sajnos az EU se tett/tesz semmit a legnagyobb cégek, bankok adóelkerülésére.

miért 2019.03.10. 09:41:24

@Willkommenskultur: fantasztikus, hogy szemre bencés nélkül mennyit tud hazudni!!! Hiszen az egész jogalkotási rendszert a maffia igényei szerint alakították, macskajancsi!

enrikokaruszo 2019.03.10. 09:41:41

egy darabig azt hittem, ezek az akciók előkészítenek, megalapoznak valamely átfogó tervet, utat, gazdasági és morális értelemben
de csak pereg a dob, a bűvész csávó rajzolja a varázsköröket, a cilindere pedig kurvára üres

miért 2019.03.10. 09:42:52

@Ma Baker: milyen fele? A negyedrész felére gondol?

enrikokaruszo 2019.03.10. 09:43:40

@miért: mondj egy példát, kécci, mondjuk egy szállodára vonatkozót

miért 2019.03.10. 09:45:44

@Ekrü: ejnye kisöreg! Csüngőhasú vezéred már húsz éve listázza az embereket! Gondolom maga is lelkesen segített kubatov-testvér rohamosztagainak!?

miért 2019.03.10. 09:48:44

@enrikokaruszo: pl. abacus szálló Herceghalom. A gázszerelő gyűjteményének része, ahol rendszeresen a frakció üléseket tartják!

miért 2019.03.10. 09:50:54

Úgy látszik takonyárpi összes droidjai itt csapkod!!! Nagyon fél a viktátor az igazságtól!

eßemfaßom meg áll 2019.03.10. 10:04:20

@miért: imádom amikor a harcidroidok droidoznak :)

antiinternáci 2019.03.10. 10:13:02

Szerintem mindenki le fogja szarni, azt kapja, amit megérdemel.
Gusztustalan.

nemecsekerno_007 2019.03.10. 10:16:27

Ne vásárolj zsidótól!

Hát, gratulálok gyerekek. Azt hittem nincs lejjebb, de tévedtem.

A rendszerváltás környéki "NER" elvtársakat is listázzátok, mert igény az vóna rá!

2019.03.10. 10:19:32

@Dzendör Sztadiz:
Az apró különség, hogy a nácik a nácik ne vásárolj zsidónál mozgalma etnikai megkülönböztetésen alapult, ezzel szemben itt a tőlünk konkrétan ellopott pénzből meggazdagodott réteget próbálják bojkottálni jóérzésű magyar állampolgárok.

2019.03.10. 10:22:24

@Ekrü:
Ja, nem az a baj hogy szénné lopják az elvtársaid az országot, meg az sem bajy hogy a zsebükben az ügyészség, ezért mindent megúsznak, hanem az a baj, hogy polgári elégedetlenségi mozgalmak indulnak mindez ellen. Te vagy ennyire ostoba vagy, vagy benne vagy a bizniszben vagy szándékosan akarsz ártani Magyarországnak.

2019.03.10. 10:23:52

@nemecsekerno_007:
A tolvaj mióta etnikai csoport?

enrikokaruszo 2019.03.10. 10:29:52

@Zabalint: én a magam részéről nem lettem elütve egy szállodavásárlástól sem...de ha döntenem kell, kié legyen, egy franciával szemben egy magyarra teszem a voksom, akkor is, ha nem barátom...egy apró észrevétel még: ha azt súgod az emberek fülébe, hogy te jóérzésű vagy, ők pedig rosszhiszeműek, ellenedben foglalnak majd állást. te magad lököd őket a vonal másik oldalára....és ezen nem segít az sem, ha őket nevezed majd árokásónak vagy nemzetet kettészakítónak...és ha sok embert taszítasz így a másik oldalra, a demokrácia játékszabályai szerint te leszel a játék vesztese, újra meg újra

DFK 2019.03.10. 10:30:39

@Zabalint: nem hinném, hogy így van. A zsidókat is tolvajnak, élősködőnek bélyegezték.

DFK 2019.03.10. 10:31:59

A liberálfasizmus növesztgeti a körmét.

Ekrü 2019.03.10. 10:40:17

@miért: @Zabalint: A hozzászólásaitok méltóan tükrözi az értelmi színvonalatokat.Idióták vagytok.Bele sem gondoltok,hogy egy ilyen listázás kétélű fegyver.Ugyanis ,ha a listán szereplők Fideszesek,akkor aki nem szerepel rajta az biza az ellenzéknek nevezett katyvaszhoz tartozik....A többit a fantáziátokra bízom...(már ha van)

Netuddki. 2019.03.10. 10:42:44

@Habony Árpád:

"Egyertelmu, hogy csak a libbantak altal nem ajanlott NEMZETI helyekre szabad menni.
Az ajanlott helyek pedig, egy RENDKIVUL RESZLETES HOSSZADALMAS ado, vam es egyebb torvenyesegi vizsgalatnak lesznek alavetbe."

Aham. Hatalommal való visszaélés miatt meg majd mentek a börtönbe a NAV-osokkal együtt. Minden "jónak" egyszer vége szakad... :/

Netuddki. 2019.03.10. 10:45:26

@Ekrü: Persze, hogy kétélű a dolog. De akkor miért zavar?

De tudom miért zavar benneteket. Mert nagyon jól tudjátok bűncselekmény az amit csináltok, és egy normális jogállamban börtönben végeznétek ugyanezért. E mellett persze nem szeretitek ha erre emlékeztetnek. Mint az ecceri tolvaj aki megsértődik ha tolvajnak nevezik. Ennyike.

2019.03.10. 10:46:39

@midnightcoder2: A privatizációk 90 %-a a szoci-szadesz kettőshöz köthető..Itt voltak a legnagyobb lopások..

2019.03.10. 10:47:34

@Zabalint: Fordított esetben ilyenkor bírósági ítéletet követeltek..

2019.03.10. 10:50:06

@Fandor: Bevezethetnénk hasonlóan itthon is a "Gordi goose " alkalmazást..

2019.03.10. 10:51:33

@Ekrü: Sztem le is lehet kerülni majd arról a listáról, ha valakit nagyon zavar. Némi papíráru kérdése lesz csupán..:)

2019.03.10. 10:52:59

@enrikokaruszo: A nyugati bácsiknak szabad lopni ,csalni. Ők felsőbbrendű lények. Csak dicséret és hódolat illetheti őket..

inteligencs elenzeki 2019.03.10. 10:53:06

@midnightcoder2:

"Engem Pl. a szoci vagy szdsz-es hátterû tolvajok által mûködtetett intézmények is érdekelnének."

Van abból is bőven. Meg egy csomó cég, amelyeket volt párttitkárok "privatizáltak".

Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a NER-es cégek szívnák meg jobban.

Amúgy én pont lesz.rom, hogy mit ki birtokol, vagy működtet. Legyen a szolgáltatás jó, aztán ennyi.

chrisred 2019.03.10. 10:54:15

@Szóra kész Szókratész: És azt gondoltad volna, hogy lesz magyar kormány, ami a Jobbiknál is szélsőjobboldalibb lesz? :)

chrisred 2019.03.10. 10:56:36

@Szóra kész Szókratész: Most jelenleg egy politikai erő van, amelyik megakadályozhatná a külföldi és a magyar szarkákat. Kár, hogy pont ők a magyar szarkák.

2019.03.10. 10:59:31

@Szóra kész Szókratész:
Egyrészt egyedül kommentelek.

Másrészt ugyanúgy nem szívesen vásárolnék baloldali vallalkozótól sem, ha az az adófizetők pénzéből gazdagodott meg.

Ekrü 2019.03.10. 10:59:43

@Netuddki.: Ne tégy úgy ,mintha nem tudnád,hogy mi ezzel a baj.Kétlem,hogy ezt az ellenzéki szálloda és étterem tulajdonosok is támogatnák.Ráadásul feltenni valakit egy nyilvános listára az engedélye nélkül nem lehet.Nem készíthetsz még olyan listát sem,hogy Magyarország 10 legjobb étterme ,anélkül,hogy a tulajdonosoktól beleegyező nyilatkozatot ne kapnál.Ha per lesz,akkor azt a tulajok bizony megnyerik.
Az meg ,hogy szerinted ki követ el bűncselekményt nem érdekel.Ahogy a burkolt fenyegetésed sem.Ezek vagytok,ennyit tudtok.

nemecsekerno_007 2019.03.10. 11:02:41

@Zabalint: Mert a rendszerváláts környéki "privatizátorok" etnikai csoport???

Látom sikerült eltalálni a szarva közt a tőgyét...

Egyébként kíváncsi leszek, hogy tudjátok majd ezt az orbitális öngólt megmagyarázni amit ezzel az okos kis alkalmazással rúgtok. :))))))

2019.03.10. 11:03:06

@enrikokaruszo:
A probléma az egésszel, hogy az amit a kormányközeli hazaárulók nemzeti tőkésosztály létrehozásának neveznek, tehát adópénzekből tömnek ki "nemzeti oligarchákat", valójaban épp azokat a magyar vállalkozókat hozza rossz helyzetbe, akik innovatívak, és versenyképesek lennének nemzetközi piacokon is. Akiket meg megtömnek, azok pedig nem kell, hogy innovatívak legyenek, hiszen az adóbevételekből jön a manna.

Ekrü 2019.03.10. 11:03:16

@Szóra kész Szókratész: Szerintem elég lesz perelni.Az lista készítői meg fizetnek majd ,mint a katonatiszt.

2019.03.10. 11:04:18

@enrikokaruszo:
"egy apró észrevétel még: ha azt súgod az emberek fülébe, hogy te jóérzésű vagy, ők pedig rosszhiszeműek, ellenedben foglalnak majd állást. te magad lököd őket a vonal másik oldalára."

Én nem vagyok politikus, és nem akarok vitákat sem nyerni. Egyszerűen felháborít, amikor egyesek az orszag szétverésének tapsolnak, és még ők hazudják magukat nemzetinek. Okádok az ilyen emberektől.

Boar. 2019.03.10. 11:05:46

@enrikokaruszo: Tudod fideszmajom, a "francia" hozza a lét és megveszi belőle a szállodát. A te "magyarod", a fideszgazember pedig ellopja a lét(ja nem, "csak neki" kiírt pályázaton nyeri) illetve nagyon kedvező hitelt kap az államosított banktól amit aztán a büdös életbe nem fog visszafizetni...na így könnyű szállodát venni...

2019.03.10. 11:06:46

@DFK:
Itt eleve a kategorizálás alapja, hogy olyan vállalkozók, akik a kormányközeli kapcsolataik révén futottak be. Tehát hazug ez a zsidós összevetés, de ezt te is nagyon jól tudod, csak valahogy meg kell védened a védhetetlent.

enrikokaruszo 2019.03.10. 11:07:49

@Szóra kész Szókratész: az eu demokráciabajnokai boldogult gyermekkorom tányérsapkás szovjet elvtársainak tévedhetetlenséget idézik, mindig megmondták a tutit

Boar. 2019.03.10. 11:08:26

@Ekrü: Oszt milyen alapon perelsz te fideszbuzi? A cégadatok nyilvánosak, bárki lekérheti őket. Persze, ahol a csüngőhasú lótolvaj miniszterelnök strómanoknál parkoltatja a vagyonát ott "nem illik" arról beszélni, minek ki a tulajdonosa de nem is törvénytelen.

inteligencs elenzeki 2019.03.10. 11:09:53

Meg kell vizsgálni, hogy vannak e ezzel a dologgal jogi problémák. Ha nincsenek, (valószínűbb hogy vannak) akkor egyszerű a helyzet, kormány oldalról meg létre kell hozni egy olyan szájtot, ahol a rendszerváltás utáni balliba privatizálás cégei vannak feltüntetve.

Ez tipikusan olyan eset, amikor a fagyi visszanyalhat.

2019.03.10. 11:11:26

@Ekrü:
Persze, hogy kétélű fegyver. De szerintem az innovatív, versenyképes vállalkozasok eddig sem pusztán a hazai piacot akarták learatni, tehát sokkal kevesebbet vesztenek, mint az állami pénzből megtömött, itthon nekik kedvező szabályozással működő vállalkozások.

2019.03.10. 11:14:04

@nemecsekerno_007:
"Mert a rendszerváláts környéki "privatizátorok" etnikai csoport???"

Tőlem nyugodtan legyen app róluk is. Egyáltalán nem érdekel hogy melyik kormány alatt gazdagodott meg, ha állami csöcsön tette azt.

enrikokaruszo 2019.03.10. 11:14:04

@Boar.: így indul a tőkefelhalmozás, nem szép dolog, sose volt az...annak a franciának több generációnyi előnye van, nálunk a hozzád hasonló makákók hátán utazó vörösinges fiúk tönkrebaszták az egészet...nem várom el, hogy felfogd, óbégass tovább nyugodtan

Ekrü 2019.03.10. 11:15:57

@Boar.: Az,hogy a cégadatok nyilvánosak,az bizony nem azt jelenti,hogy bárki bármilyen általa készített nyilvános listára felteheti.Tudom,mert jártak nálunk nem egyszer ilyen ,olyan cégektől,hogy egy cégnyilvántartást hoznának létre szolgáltatásokról és szeretnék ha beleegyeznénk,hogy rajta legyünk.
Én bizony a listán szereplő cégek helyében még az ingét -gatyáját is elperelném mind a készítőnek,mind a terjesztőknek.Már csak azért is,mert ez kísértetiesen hasonlít a "ne vásárolj zsidótól" náci kampányhoz.
A többi hablatyod amivel megpróbálod védeni a védhetetlent nem érdekel.

Boar. 2019.03.10. 11:16:23

@enrikokaruszo: Hülyebuzi, ezt csak a fidesz nevezi tőkefelhalmozásnak. Egy működő demokráciában ez lopás, köztörvényes bűncselekmény.
Na menj a kurva anyádba, ennyi ésszel jobb kapálnál a kertben...

enrikokaruszo 2019.03.10. 11:18:24

@Zabalint: szerintem pedig ez építés...én pl. a szocikra nem szavaztam soha, de mikor nyertek, szorítottam nekik, közös érdekből...de balfaszok voltak, így jártunk, látod?

2019.03.10. 11:18:28

@enrikokaruszo:
A Prezi példaul hogyan indult? Nem csak undorító, ahogy a lopást nemzeti érdeknek állítják be a Fideszesek, hanem nem is működik. Sosem lesz versenyképes egy olyan vállalkozás, amely a fejlesztési pénzeket az államtól kapja, és ennek megfelelően rossz hatékonysággal szórja el. A környezetemben kicsiben is látok ilyeneket. Ráadásul a mostani alacsony kamatkörnyezetben nem a tőke a szűk keresztmetszet, hanem a jó beruházás.

nemecsekerno_007 2019.03.10. 11:19:06

@Zabalint: Hát akkor írj a K-Blog-ban, hogy legyen egy ilyen fícsör is....

2019.03.10. 11:19:35

@enrikokaruszo:
Építés? Ezt komolyan le tudod írni röhögés nélkül? :-)

enrikokaruszo 2019.03.10. 11:19:55

@Boar.: még hideg van a kapáláshoz. te agrármérnök:) inkább ülök a fotelben, és idiótákkal beszélgetek

Ekrü 2019.03.10. 11:20:12

@Zabalint: Értem.Ezek szerint listázni,hasonlóan a "ne vásárolj zsidótól " náci kampány mintájára szerinted helyes és elfogadható.No comment...

Boar. 2019.03.10. 11:20:48

@Ekrü: Megpróbálják a legsötétebb nácik nácizmussal vádolni az ellenzéket...szánalmas. Persze te is tudod, hogy ennek semmi köze a "ne vásárolj zsidótól" doktrínához, akkor sem, ha százszor leírod a napidíjadért cserébe.
Na akkor dolgozz meg a pénzedért. Kérném a jogszabály linkjét ami alapján nem tehetem fel mondjuk a blogomra az optenből nyert céginformációs adatokat! Ha nincs ilyen jogszabály akkor elég lesz egy "bocs, tévedtem" is...

Netuddki. 2019.03.10. 11:21:48

@Szóra kész Szókratész: "A privatizációk 90 %-a a szoci-szadesz kettőshöz köthető..Itt voltak a legnagyobb lopások.."

Nettó hazugság. Emlékeim szerint az MDF alatt lopták szét az ország nagy részét. Nem sok maradt 1994-re. A TSZ-ek koporsójába meg az I. Orbán kormány verte bele az utolsó szeget.

Akik az MDF-ből maradtak, azok most éppen a fideszben hédereznek. A tetü lezsák meg parlamenti házmesterként szoptja az un. ellenzéket.

Ekrü 2019.03.10. 11:41:10

@Boar.: Pontosan tudod,hogy igazam van.
"Különleges adatnak nevezzük a személyes adatok egy részét, amelyet a jogalkotó különleges védelemben részesít. Ezek a faji eredetre, a nemzeti és etnikai kisebbséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdekképviseleti szervezeti tagságra, a szexuális életre, az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre vonatkozó személyes adatok, valamint a bűnügyi személyes adat.Az ilyen adatok kezelésére a törvény szigorúbb rendelkezéseket ír elő, és a jogkövetkezmények terén is különbség mutatkozik."
www.adatvedelmiszakerto.hu/2011/08/kinek-kell-alkalmazni-az-uj-adatvedelmi-torvenyt-mi-a-szemelyes-adat-ki-az-adatkezelo/
"Ha a csoportosított cégadatok valamely természetes személy cégtulajdonosi (tagsági, részvényesi) minőségére vonatkoznak, ez a céginformáció csak akkor teljesíthető, ha az bíróság, ügyészség, nyomozó hatóság, illetve más közigazgatási szerv, bírósági végrehajtó, felszámoló, vagy nemperes eljárást lefolytató közjegyző külön törvényben meghatározott feladatainak teljesítéséhez, illetve más információkérőnek a törvényben biztosított jogai gyakorlásához, vagy törvényes érdekei védelmében szükséges. Törvényes jogcím hiányában az információt kérőnek az érintettek hozzájárulását igazolnia kell."
ceginformaciosszolgalat.kormany.hu/ceginformacio
Szóval,szerintem nyugodtan tedd csak fel az appot a blogodra,csak ne csodálkozz ,ha beperelnek miatta.És miután veszítesz és fizetned kell ,főleg ne sírd tele a médiát ,hogy te áldozat vagy.

inteligencs elenzeki 2019.03.10. 11:41:51

@Netuddki.:

"Emlékeim szerint az MDF alatt lopták szét az ország nagy részét. Nem sok maradt 1994-re."

Kár, hogy az MDF. csak asszisztálni tudott, a pozícióelőnyből privatizáló volt MSZMP párttitkárok és sleppjük tulajdonszerzéséhez.
Így természetesen igaz hogy az MDF alatt történt a mutyizás, de annak haszonélvezője nem az MDF volt.
A megszerzett sajtó révén aztán nem csoda, hogy 94-ben már a szocik meg a libsik "vigyorogtak" választási nyertesként. Az MDF egy olyan ország kormánya volt, amely felett a kontroll egyáltalán nem az ő kezükben volt. Nem csoda, hogy mindjárt a nyakukat is törték, mint politikai erő.

Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. 2019.03.10. 11:43:30

Kivancsian varom a KRISTALYEJSZAKA 2.0-t. Ahol a lipsik majd megint uzletek kiraktok ezreit torik be, verik szet, gyujtjak fel, mint a 30-as evekben.
De leginkabb arra leszek kivancsi, ahogy a hazai es kulfoldi """fuggetlen""" media majd jol meg is magyarazza hogy az miert demokratikus, meg liberalis.

2019.03.10. 11:49:11

@Netuddki.: Az energia és bankszektor zöme a Horn kormány idején került privatizálásra.
A spontán privatizáció pedig 1987–1990 között zajlott, aminek során az állami vagyon meghatározó része került mélyen áron alul a pártállami elit vagy külföldi befektetők kezébe.

2019.03.10. 11:51:46

@chrisred: A Fidesz vezetőktől nem tudsz olyan virtigli náci szövegeket idézni mint jó néhány jobbikos politikustól.
A hazát megvédeni pedig nem nácizmus.

teéjesenmindegy 2019.03.10. 11:51:50

Na, ehhez kell igazán hülyének lenni.
Szánalmas balfaszok.

Úgy látom magam előtt a vérliberális felhasználót, aki az étterem előtt rájön, hogy az étterem tulaja fideszes és ezért elmegy az első vérhas büfébe hamburgerezni inkább.

Ménár Atya 2019.03.10. 11:52:46

Szóval akkor ez egy politikai alapon történő diszkriminációra szólítja fel a polgárokat?
Hát ez azért elég necces szerintem.
Biztos lesz is néhány fanatikus, aki majd ez alapján szelektál, de szerintem a többséget nem érdekli, hogy kihez megy a profit, ha elfogadható az ár-érték arány.
Ez egy kétségbeesett marhaság, ráadásul azoktól,akik szajkózzák, hogy mennyire demokratikusak,és erjóperek.
De hajrá, valaki biztosan ebből is tud hasznot húzni, ha más nem, akkor a fejlesztők.
Csak nehogy visszafelé süljön el a kapanyél, és majd oda nem mennek az emberek, ahol libbant a tulaj :)

2019.03.10. 11:52:48

@chrisred: Miért külföldi szarkák is vannak most? Ez új..:)

2019.03.10. 11:53:59

@Ekrü: Nem éri meg, csak néhány garasra vágynak szegénykék..:)

2019.03.10. 11:55:43

@enrikokaruszo: Valahogy mindig kell nekik egy nagy külföldi istencsászár, akit szolgálhatnak, akinek hódolhatnak..:) A magyar baloldal már genezisében kollaboráns..

Ekrü 2019.03.10. 11:55:51

@Boar.: No meg ez:
www.adatvedelmiszakerto.hu/2009/08/a-jogellenes-adatkezeles-kovetkezmenyei/

"A hatóság 500.000 Ft-ig terjedő bírsággal sújthatja a kéretlen hirdetéssel összefüggésben a reklámozót, a reklámszolgáltatót és a reklám közzétevőjét."
"A 2009. augusztus 9-én hatályba lépő Büntető Törvénykönyv módosítás után a következőképp néz ki a személyes adattal visszaélés bűncselekmény:
a) jogosulatlanul vagy a céltól eltérően személyes adatot kezel,"

Ekrü 2019.03.10. 11:58:29

@Szóra kész Szókratész: Nem is a pénz miatt,hanem,hogy soha többé senkinek ne juthasson eszébe az ehhez hasonló listázás.

peacefroggg 2019.03.10. 12:03:20

@Billy Hill: grat, sikerült jó nagy hülyeséget írni!

teéjesenmindegy 2019.03.10. 12:13:34

Azért volna még egy kérdésem a ballib faszfejekhez.

Szóval adva van XY. Aki mondjuk állami megrendeléssel megépít egy utat, ebből pénzhez jut. ( Szerintetek lopás, szerintem nem, de hagyjuk.) Szóval ott a NER-es csávó.

Tehát XY a pénzéből nyit egy éttermet, ahol dolgoztat 10 embert, adót fizet stb. Szerintetek ezt bojkottálni kell. Sokkal jobb, ha XY inkább elkurvázza a pénzét dubaiban, vagy elkölti autókra meg ékszerekre.
Ezzel ki jár jól, hülyegyerekek?

chrisred 2019.03.10. 12:23:46

@Szóra kész Szókratész: Meglep? Hát kiknek a kedvéért szerezték meg a magyar munkavállóknak az örömöt, hogy akár heti hat napon dolgozzanak?

axolotl77 2019.03.10. 12:25:45

@Pop40: Ezt mondjuk én sem érten.
Nekem is van pár ismerősöm és rokonom, akinek "csak a Fidesz" létezik, de amúgy ez egy kurvaszar ország, ahonnan el kell menekülni, lehetőleg örökre. Majd jön a Facebookon az észnek osztása, hogy mit elégedetlenkedtek sorosbérenc libbant gyurcsányisták, Magyarország maga a Kánaán.
Erre tudna nekem válaszolni bármelyik fidesznyik, vagy ilyenkor csak lehajtott fejjel, apró kavicskák zavart rugdosása, ide-oda tologatása zajlik alig hallható hümmögések közepette?

teéjesenmindegy 2019.03.10. 12:26:40

@chrisred: Ja. Tényleg. Mekkora gigatüntetések voltak a törvény ellen.
Emlékszel a nagy általános sztrájkra? Bocs, szrtájk.

tonhalkonzerv reloaded 2019.03.10. 12:31:33

Ez többféleképp hasznosítható app lesz, mert hát lesznek olyanok akik kifejezetten NER lovagoknál szeretnék elkölteni a pénzüket.

lenörd hofstadter 2019.03.10. 12:32:51

@nniicckk:

"Ezzel biztos rettentö népszerük lesznek az emberek között. "

Ez a világ így működik. Te is ezerrel nyalod az ócska kangecigány seggét, elfeledve azt, amikor még ő rohant ki Brüsszelbe, hogy ne adjanak pénzt az országnak. Aztán amikor megkapta a hatalmat, a kapott pénzt egyszerűen ellopta. És a buta fajtád ehhez tapsol.

Netuddki. 2019.03.10. 12:34:47

Ó, majd kipótolják a kiesett bevételt köszpénzből. :(

Ettől függetlenül, persze, én is kerülni fogom a NERes cégeket, ha tehetem. De miután az egész országot felvásárolták, mi legyen? :/
Szóval ez sajnos Móricz Zsigmond: Tragédia című művére emlékeztet. Tüneti kezelés és nem a problémát oldja meg.

Olyan alkalmazást nem tudnátok e helyett fejleszteni ami összeköti a tolvaj maffiával elégedetleneket, és lehetne szervezni vele a tolvajokkal "törődő" "flashmobokat"?

teéjesenmindegy 2019.03.10. 12:34:56

@axolotl77: Mondjuk kérdezd meg a rokonodat, ne itt akard, hogy valaki kitalálja, hogy mi a szart akar?

lenörd hofstadter 2019.03.10. 12:39:30

@Zabalint:

"A Prezi példaul hogyan indult?"

Fogta a winfos meglévő programját, átszabta, majd előadta, hogy mekkora zseni és milyen csodaúj dolgot talált ki azzal, hogy a winfos oldalról beúsztató, felvillanó, felfelé beúszó prezentációs ötleteit lecserélte egy oldalról beúsztató, felvillanó, felfelé beúszó prezentációs ötletbe és sikeresen bemagyarázta, hogy mekkora forradalmi fejlesztés, ha a winfos alulról beúszó szövege helyett ők úsztatják be alulról a szöveget.

Boar. 2019.03.10. 12:42:05

@Ekrü: Ügyes...
"A Céginformációs Szolgálattól az egyes cégjegyzékekbe bejegyzett adatok csoportosított céginformációként történő szolgáltatása is igényelhető."
Kiragadsz egy mondatot ami egyébként totál másra vonatkozik és bizonyíték gyanánt tálalod... Ez nem jött be.
A nyilvános cégadatok bárki számára hozzáférhetőek, azokat nem kell kikérni a cégbíróságtól. Tovább megyek, vállalkozóként te fizeted a közzétételi díjat azért, hogy megjelentessék ezeket az adatokat. Ezeket az adatokat simán felteheted a blogodra. A párthovatartozás kényesebb téma de azt nem igazán lehet eltitkolni, főként mert nem a mezei plakáttépkedő, szórólaposztogató aktivisták nyitnak éttermet hanem olyanok, akiknek a kötődése hivatalosan is nyomonkövethető.

axolotl77 2019.03.10. 12:42:18

@teéjesenmindegy: Nem csak egyetlen emberről beszélünk.
Amúgy csak az ideológiai azonosság okán gondoltam, hogy megkérdezem néhány hasonlóan gondolkodótól.
De amúgy jogos a felvetésed.

lenörd hofstadter 2019.03.10. 12:43:31

@teéjesenmindegy:

Amit nem értesz:

A te buta ócska fideSSbolsevik fajtád annak örül, hogy az X összegből Y minőségben megépíthető utat egy igazhitű féreg NER lovag megépíti 10X összegből Y/10 minőségben, az így túlárazással, verseny nélkül lopott pénzt befekteti egy olyan üzletbe amit más elől nyúl le ugyancsak NER trükközéssel és csalásokkal, mert magától hülye mind az útépítéshez, mind az étteremhez.

BReal 2019.03.10. 12:44:58

@Ekrü: Ennek a listának bárki utánanézhet, hiszen tudni lehet, kik a tulajdonosok. A honlapjaikon a vezetőség/tulajdonos/akármi menüpontban mindenki utánanézhet. Ne legyél barom.

Boar. 2019.03.10. 12:45:03

@Ekrü: Szerintem fuss neki még párszor a "személyes adat" és a "céginformáció" fogalmának, hátha egyszer leesik, mi is a különbség...

Ménár Atya 2019.03.10. 12:45:13

@lenörd hofstadter:
Mondjuk ez egyszerű, ellopta orbi az eus pénzt, és azon alszik, mert kitömte vele a párnáját.
Aztán meg azon nyekeregtek, hogy ebből az eus pénzből él az ország.........

Most akkor ellopta, vagy ebből élünk???
Ellopni eddig csak a maszop-szadesz kombó lopott, bissau guineai állampolgárokkal,bécsi bankokba elrejtve a pénzt :)
Szóval cimbi ez már kezd lejárt lemez lenni.
Ha úgy lenne ahogy írod, akkor nem minősítenék fel az országot, ellenben a nagy gazdasági csodát tevő maszop-szadesz kormányokkal szemben, amikor csak le!! minősítettek.
Szóval valami komolyabbat is ki kellene találni,mert ez így kevés egyelőre.
Javaslom, a korrupció meglovagolását, de azt is bizonyítani kell.

BReal 2019.03.10. 12:45:38

@Willkommenskultur: Igen, 2010 óta van jogállam. Te szerencsétlen. :D

dr. mesterséges színezék 2019.03.10. 12:46:11

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Ez akkor volt, amior Pokorni még a kasszába nyúlók kezének levágását helyezte kilátásba?

BReal 2019.03.10. 12:47:06

@Szóra kész Szókratész: Természetesen. Az, hogy Mészáros egy veszteséges vidéki gázszerelőből 3-4 év alatt az ország leggazdagabbja, a világ 2000 valahány századik leggazdagabbja lett, az semmi. :D Barom állat.

BReal 2019.03.10. 12:47:52

@Ekrü: Mindenki utánanézhet az adatoknak, elvileg minden szállás, étterem, stb. honlapján megtalálhatóak a tulajdonosok. Úgyhogy ezt beszoptad, nyugger.

Ménár Atya 2019.03.10. 12:48:37

@lenörd hofstadter: Emlékezzünk meg fiam, arról a méregdrága alagút rendszerről amit az M-6 oson éptettek , majd befedték földdel, hogy nehogy kilógjon az alföldi tájból, majd nemsokára a minőségi autópálya el is kezdett oszladozni fél év használat után...........
Ki is építtette, tán csak nem a fidesz?
Ja, nem, az mszp-szadesz :))

BReal 2019.03.10. 12:48:53

@Szóra kész Szókratész: Mekkora ostoba hazaáruló féreg vagy te.

BReal 2019.03.10. 12:50:17

@Ménár Atya: Igen, csak ők loptak. Ezzel védik a Fidesz zombik a saját férgeiket.

teéjesenmindegy 2019.03.10. 12:51:33

@lenörd hofstadter:
Hát igen. Kevesen élnek úgy mint te, hogy ránéznek valamire, és tudják, hogy az nem X összeg, hanem 10X.
Főleg te vagy a kivételes, aki rá sem néz, de tudja.

A strabag építéseinél ezek miért nem zavartak? Ott nem működik a szuperképességed?

BReal 2019.03.10. 12:52:42

@DFK: Így van. Egész pontosan az illiberálfasizmus. A Fideszeddel.

A lipsik egyre szarabbul teljesítenek. 2019.03.10. 12:52:49

@Ménár Atya:"Csak nehogy visszafelé süljön el a kapanyél, és majd oda nem mennek az emberek, ahol libbant a tulaj :) "

Es akkor jol csodbe mennek, es Meszaros Lorinc pedig felvasarolja oket hogy tovabb uzemeltese. :)) Mert ezt csinalja, ezt nem tudjak megbocsajtani neki, hogy magyar cegeket ment meg. Hogy a csodbe ment magyar vallalkozasokat felvasarolja, es gyakran az eredeti tulaj iranyitasaval hagyja tovabb mukodni, megmentve ezzel sok ezer magyar vallalkozast es tobb tiz ezer munkahelyet.

Willkommenskultur 2019.03.10. 12:53:27

@Látens Inszinuáció: Ebben semmi olyan nincs, amit hazudtal.

Ekrü 2019.03.10. 12:54:28

@Boar.: No,még egyszer:
www.adatvedelmiszakerto.hu/2009/08/a-jogellenes-adatkezeles-kovetkezmenyei/
"A hatóság 500.000 Ft-ig terjedő bírsággal sújthatja a kéretlen hirdetéssel összefüggésben a reklámozót, a reklámszolgáltatót és a reklám közzétevőjét."
"A nyilvános cégadatok bárki számára hozzáférhetőek, azokat nem kell kikérni a cégbíróságtól."_Nyilvános cégadatot megnézheted,de NEM használhatod fel őket a tulajdonos beleegyezése nélkül.Főleg NEM hozhatod nyilvánosságra a cég tulajdonosának politikai hovatartozását,mert azzal pedig bűncselekményt követsz el.Hogy értsd.Ha én kiírom a kapumra,hogy Fideszes vagyok azt minden további nélkül megtehetem.Viszont ha ezt Te teszed meg akkor bűncselekményt követsz el.(Jogosulatlan adatkezelés)Nekem pedig hidd el meg fog érni annyit ,hogy ezért bepereljelek.

Willkommenskultur 2019.03.10. 12:55:59

@Zabalint: Igen majd a lipsiktol fogom megkerdezni ki lopott, meg ki nem.

...:)

teéjesenmindegy 2019.03.10. 12:56:16

@BReal:
"Ennek a listának bárki utánanézhet, hiszen tudni lehet, kik a tulajdonosok. A honlapjaikon a vezetőség/tulajdonos/akármi menüpontban mindenki utánanézhet. Ne legyél barom."
Te se bazmeg. Honnan tudod, hogy Tóth Ottó a Tóthottó Kft vezetője fideszes? És most nem arról beszélünk, hogy a megyei elnök, hanem NER-lovag? Ráfogod? Megállapítod?
Elég, ha az unokatesója egy iskolába járt Orbánnal, vagy évfolyamnak is stimmelnie kell.

Idióta fasz vagy. Mint azok akik kitalálják. Hányszor kell, hogy nekifussatok a falnak vagy ajtónak, hogy rájöjjetek?
Tudod, Orbán gyerekéért repülő ment Ciprusra.. Aztán kiderült, hogy egy büdös szó nem igaz az egészből.

BReal 2019.03.10. 12:57:46

@teéjesenmindegy: Egyrészt a Fidesz makákók ezzel takaróznak, hogy:

1. a szocik is loptak. És? Hányszoros túlárazások vannak minden kisebb-nagyobb projektnél a mostaniaknál? Ilyen az előző rendszerben nem volt. Simon Gábort 150-200 milliós összeggel próbálták elítélni, tudtommal egyenlőre sikertelenül. A fideszeseknél alsó hangon milliárdok röpködnek. Persze van, aki beéri kevesebbel, ők EU-s tízmilliókból felépített-felújított apartmanokat, vendégházakat használnak saját tulajdonúként. :D
2. Ahogy írták korábban, Facebookon tökéletesen látszik, hogy ennek a hatalomnak 3 pillérje van:
a, vérnyuggerek
b, kettős állampolgárok, elsősorban Romániából és Ukrajnából
c, olyan magyarok, akik vagy régóta külföldön élnek vagy épp dolgoznak - ők ontják magukból az épül-szépül szarságot, de azért jobb a mocskos nyugaton. :DDDD

BReal 2019.03.10. 12:58:29

@A lipsik egyre szarabbul teljesítenek.:

Magyar cégeket ment meg Mészáros. :DDDDDDDDDDDDDDDDD Amikor a saját nevét nem tudná leírni.

Willkommenskultur 2019.03.10. 12:58:31

@Ekrü: Ez mar a Nepszabonal is qrvara bejott a lippsiknek.

Azt is csak a verkomcsik vettek meg, a fideszes kilometerre kerulte ki, tonkre is ment a geczibe (libbant sajtoban: csuti bezaratta), hehe he he

Ekrü 2019.03.10. 12:59:39

@BReal: Az,hogy utánanézhet az adatoknak az NEM egyenlő azzal,hogy felhasználhatja őket a tulajdonos beleegyezése nélkül.(Jogosulatlan adatkezelés)Ráadásul ha ezt úgy teszi,hogy a tulajdonos politikai hovatartozását támadja,bűncselekményt követ el.

Willkommenskultur 2019.03.10. 12:59:43

@BReal: Azer heJesirasbol is a lippsi . parlamenti kepviselok buktak meg, nem a Meszaros Lolo...

hehe he he

rnz 2019.03.10. 13:00:58

Hű b*zdmeg, ez pont annyira fogja megviselni az adott helyeket, mint amikor a nyugdíjasok és a diákok kikiáltották a szrtájkot. Abba is beleroppant a gazdaság és Viktor is bukott. :D
Esetleg a sárga Dávid-csillag mintájára nem akarjátok matricákkal is jelezni a helyeket?

BReal 2019.03.10. 13:01:10

@Ekrü: Akkor már csak az a kérdésem, hogy amikor ellenzéki politikusok nyilvánosságra hoznak bizonyos ügyekben cégadatokat, akkor miért is nem perelnek vissza azon cégek. Te szerencsétlen, te. :D

BReal 2019.03.10. 13:04:53

@teéjesenmindegy: Orbán gyerekéért? Ja, azt az érzékeny adatot, amit a Rezsidisznó mondott ki. :)))

Te szerencsétlen majom, amikor Mikola rokona, a lúgos orvost az egyértelmű tények ellenére is mentegetni próbálják, amikor a veronai tragédiában, amiben magyar gyerekek és felnőttek haltak meg, nem vonják felelősségre a cég vezetőjét, aki jóváhagyta azt az üzemanyagtartály-átalakítást, ami a balesetet okozhatta, mert Varga Mihály kitüntette pár évvel korábban talán a magadfajta prolik is összerakhatják, hogy mi minek a következménye. Te nagyon fasz.

Willkommenskultur 2019.03.10. 13:05:11

@Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon.: Valljuk be, ez jo 5let lenne.

Mar epp ideje meglekelni a lippsik pudvas koponyait, az agoniajukat oszinten mindenki qrvara unja, meg ok is.

Boar. 2019.03.10. 13:05:21

@Ekrü: A nyilvános cégadatot nem hozhatom nyilvánosságra? Jól van, ülj le, elégtelen.
A párthovatartozásról pedig írtam, nem a csendes szimpatizánsok építenek szállodát hanem azok, akik a neve támogatóként vagy különböző funkciók betöltőiként már felmerült, tehát nyilvánosságra lett hozva.
Azt pedig nyugodtan megírhatom, hogy a Jézus Szíve kft. ügyvezetője az önkormányzati választáson a fidesz színeiben indult. Azt is, hogy milyen pályázaton nyert mert ugyebár az nyilvános és tudjuk, hogy nem mszp-sek nyerik az elmúlt évek pályázatait.
Szóval ne aggódj, lehet a nyilvános adatokat úgy tálalni, hogy az a jogszabályoknak is megfeleljen és elegendő információt tartalmazzon ahhoz, hogy mindenki tisztában legyen a cég hátterével...
Egyébként a sajtóban naponta jelennek meg különböző cégekről hírek és simán beírják mind a tulajdonost, mind a párthovatartozását...oszt mégsem lesz belőle balhé pedig ha jogszabályt sértene, azonnal ráugranának a fidesznyikek mint gyöngytyúk a takonyra...

BReal 2019.03.10. 13:06:06

@Willkommenskultur: Igen, tönkrement a legnagyobb példányszámban eladott lap. Bezzeg a Magyar Idők és társai, amik töredék számban mentek el, nem megy csődbe. Ja persze, hisz Fidesz milliárdokkal van kitömve. Te anyabaszó, te. :DDDD

Ekrü 2019.03.10. 13:06:35

@BReal: Az,hogy azt mondom ,XY cég tulajdonosa Kovács Béla az NEM egyenlő azzal,mintha azt mondanám hogy Kovács Béla Fideszes és ezért ne vásároljon tőle senki.Ez utóbbi ugyanis a politikai hovatartozás szerinti diszkrimináció.

Willkommenskultur 2019.03.10. 13:07:09

@Netuddki.: "De miután az egész országot felvásárolták, mi legyen? :/"

Ez aztan megalapozott mondat, hisz mar az egesz orszagot felvasaroltak, mondta a maszop, miutan eladta a nepszopast

sirvarohog

BReal 2019.03.10. 13:07:38

@Willkommenskultur: Nektek férgeknek ez maradt, azon a ly-j-n rúgózni. Amit valami irodai alkalmazott nyomtatott ki nekik (persze leeshetett volna nekik, ahogy elolvassák, főleg Kunhalminak). Ellenben a FB posztjaitok alapján tökéletesen szűrhető, hogy a Fidesz szavazók 80-90%-a képtelen a helyesírásra, ennél sokkal amatőrebb hibákat vétve.

BReal 2019.03.10. 13:08:13

@BReal: rugózni, mielőtt sikerül belém kötni. :D

Ménár Atya 2019.03.10. 13:08:14

@BReal: Jó, megértem, hogy a libbantakat érintő kínos kérdésekről nem szívesen beszélsz, egyszerűbb beállítani a jelenlegi kormányzó erőt beállítani patás ördögnek.
De azért engedd meg, hogy ne felejtsem el, ezeket az óriási lenyúlásokat, az ország eladósítását, az euró időbeni bevezetését, az emberek félrevezetését a gazdaság valódi állapotáról, a várólisták bevezetését az egészségügyben, majd később a legfontosabb fejlesztést, a széfet minden betegszobába" milliárdokért,miközben egy kurva algopirin injekciót nem tudtak adni az ügyeleten, mert már az sem volt....
Szóval, bocs, de ez nem mentegetés, ezek tények.
Biztos igaza van sok mindenben a hőbörgőknek, csak az a gond, hogy azok kiabálnak a legjobban, akik ennek az egész szarnak az okozói,és haszonélvezői voltak.

BReal 2019.03.10. 13:09:28

@Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon.: Ti Fidesz férgek 2006-ban gondolom ilyen hangosan elítéltétek az autógyújtogató, székházfoglaló-rongáló csőcseléketeket is. :D

BReal 2019.03.10. 13:10:49

@Ekrü: Még egyszer mondom, hajrá, pereljenek a cégek, akikről nyilvánosságra hozták a fideszes kötődéseket és mutyikat. Van egy pár, mégse tették. :(

Willkommenskultur 2019.03.10. 13:10:50

@chrisred: Hat, igy marciusban a napnal vilagosabb, hogy a RABSZOLGATV-rol az egesz libbant oldal es sajto szakmanyban hazudta vegig a karacsonyi szunetet, azt allitva hogy 3 ev mulva fizetik majd a tulorat

ok, senki se hitte el, de a libbant sajto ezt hazudta, hatha lesz tuntetes, es most se mondja az index hogy bocsika hazudtunk

he he hehehe

Willkommenskultur 2019.03.10. 13:11:59

@lenörd hofstadter: ha pl. neked jutott volna eszedbe akkor nem lennel egy lecsuszott homlesz

BReal 2019.03.10. 13:12:37

@Ménár Atya: 9 éve ez a brancs kormányoz, ha nem tűnt volna fel. Értem én, hogy a magad fajta suttyóknak ez a magyarázkodás marad. Hogy ők okozták. Ja, gazdasági világválság közepén. Megnéztem volna, ahogy a felcsúti Döbrögi kezeli a helyzetet.

Ekrü 2019.03.10. 13:13:00

@Boar.: "A nyilvános cégadatot nem hozhatom nyilvánosságra?"-Ne hazudj ilyet nem írtam.Azt írtam NEM használhatod fel a tulajdonos beleegyezése nélkül.Tehát nem teheted be a listádba az engedélye nélkül.
"Azt pedig nyugodtan megírhatom, hogy a Jézus Szíve kft. ügyvezetője az önkormányzati választáson a fidesz színeiben indult. "-Ezt igen.Viszont NEM szerepeltetheted semmilyen appon vagy listán.
"A hatóság 500.000 Ft-ig terjedő bírsággal sújthatja a kéretlen hirdetéssel összefüggésben a reklámozót, a reklámszolgáltatót és a reklám közzétevőjét."-Ugye tudod,hogy mi az a kéretlen hírdetés?Pld. az appotok.

Ménár Atya 2019.03.10. 13:13:31

@BReal: Hiszen az a csőcselék a fasiszta jobbik volt, aki most a posztkommunista mszp-dk szövetségese :):)
Ne vergődj ezen, az a gyujtogatás, jól jött az elvtársaidnak, volt bűnbak, volt mivel elterelni a figyelmet a trükkök százairól, meg a mélyrepülő pannon pumáról :)

Willkommenskultur 2019.03.10. 13:13:35

@lenörd hofstadter: Szerintem minden magyar a csodgondnok elqro lipsi ertekbecsloket keri meg, mondjak mar meg mennyi be kell kerulni egy utnak...

he he hehehe

Sir Gombóc 2019.03.10. 13:14:54

@FILTOL: ez a fideszes narratíva már régóta, csak tanulnak belőle.
Viszont amíg egy hely minőségi szolgáltatást nyújt, és nem politizálnak nyíltan, addig nem érdekel, ki a tulajdonos. Az ott dolgozók sem feltétlenül tehetnek róla. Nem tartom jó ötletnek az appot, de a listázós fidesztempó mellett elfér..

BReal 2019.03.10. 13:15:12

@Willkommenskultur: A rabszolgatörvénynél senki nem mondta, hogy 3 év múlva fizetik ki a túlórát, hanem hogy megteremtették a lehetőségét, te nagyon szerencsétlen, te. Szövegértelmezés egyes alá.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2019.03.10. 13:16:31

@Látens Inszinuáció: Hagyjad, neki az a jogállam, ha az oroszok már a spájzban vannak. A nickjével ellentétben ő az oroszokat üdvözli.

BReal 2019.03.10. 13:16:59

@Ménár Atya: Annak a Jobbiknak a széljobber része (kiegészülve a Fidesz eltartott csicskákkal). Akik azóta már rég Fidesz szavazók. :D Csak végig kell nézni a FB adatlapokon. Az ilyen bőrszerkós motoros magyar zászló hordozó 50-60+-os korosztály.

Willkommenskultur 2019.03.10. 13:17:33

@teéjesenmindegy: lipsik szegenyek nagyon ki vannak mar ehezve a lopasra, elqrasra

Ennyi idot meg sosem huztak ki lopas nelkul, most meg 2030ig lehet hogy meg dolgozniuk is kell, nezd meg mi lett Feribol, Demszkajbol, nekik nem kell dolgozni az eletben, de maga a tudat hogy nem lophatnak betegge teszi oket

he he hehehehe

BReal 2019.03.10. 13:18:13

Azért jó látni, ahogy a Fidesz és a Fidelitas ráeresztette a kommentszekcióra a nyugdíjasait és tehetséges Fidelitas nyaloncait. :D Sírva röhögős gif.

Ménár Atya 2019.03.10. 13:18:29

@BReal: Hol volt világválság 2006-ban te igen buta? :)
Tudod, amikor a konvergencia programok jöttek, annak ellenére, hogy hú de jó volt minden :)
Amúgy ebben a 9 évben egyre jobban megy a gazdaság, abban a nyolc évben meg egyre rosszabbul ment.
Elsőként minket vitt el a világon az első fuvallat, pedig fletó nagyon nagy arccal élt már akkor is, aztán pofára esett.
Szóval ne beszélj mellé, a válság az csak a vége volt egy hazug rossz rendszernek, az előtte lévő éveket nehéz magyaráznotok. :)

Willkommenskultur 2019.03.10. 13:19:08

@BReal: Igen mar csak meg kell varni hogy felnojon az ifjusag, es maris jon vissza a nosztalgiaval emlegetett lippsi elqro boszme horda

ja, nem

he he hehe

Ménár Atya 2019.03.10. 13:21:25

@BReal: Ja ,értem, tehát vannak a rossz fasiszták, meg a mostani jó fasiszták akik csak listáznak zsidóznak, cigány veréssel dicsekednek :D
Te tényleg elhiszed amit írsz, vagy diktálják a dk központból ezt a sok marhaságot? :)

Willkommenskultur 2019.03.10. 13:22:37

@BReal: Hat, a MAgyar Nemzet a lippsi elqras 8 eve alatt arat emelt....:)

De a nepszabo nyomott aron se kellett a proliknak

hu hu hu

Willkommenskultur 2019.03.10. 13:27:08

@BReal: "A rabszolgatörvénynél senki nem mondta, hogy 3 év múlva fizetik ki a túlórát, hanem hogy megteremtették a lehetőségét"

Meg mindig hazudsz, de mar azt hazudod, amit mostanaban hazudik a lippsi sajto.

itt a jogtar, mutasd minek a lehetosege lett megteremtve: net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV

mert sehol nem talalom

hehe he he

Boar. 2019.03.10. 13:28:42

@Ekrü: Ne már..."nem használhatod fel". Dehogynem. Megírhatom a blogomon vagy bárhol, hogy a cégnyilvántartási rendszer alapján a "Szagosmüge" hotel tulajdonosa Gipsz Jakab. Azt is hozzátehetem, hogy ugyanez a Gipsz Jakab tulajdonolja még az "Amaranthus retroflexus" szállodaláncot is és a "Boldog disznó" sertésfeldolgozó céget. Aztán hozzátehetem, hogy Gipsz Jakab a helyi fidesz sajtófelelőse.
Ennyi.
Erőlködsz itt a "felhasználás" meg a "nyilvánosságra hozás" dolgokon de ez csak szánalmas próbálkozás. A szabadon hozzáférhető információk összegyűjtése nem ütközik semmiféle jogszabályba. Azon rugózol, hogy ha azt írjuk, "ne vásárolj tőle mert fideszes" az már jogszabályellenes. Ehhez egyrészt pofa kell, mert pont a gazdáid tették mindennapossá az uszítást, gyűlöletkeltést, litázást, másrészt bazdmeg nem kell nekem leírni, hogy ne vásároljanak ott, akit érdekel a dolog annak bőven elég lesz, ha leírom a tulaj nevét. Szóval erőlködhetsz amíg be nem csokizol a gatyádba de ez akkor sem jön össze...és persze közben gondosan elkerülöd a választ arra a kérdésre, hogy ha igazad lenne akkor miért nem hemzseg a sajtó a helyreigazítási perektől? Ja, mert nincsenek ilyenek...

Sir Gombóc 2019.03.10. 13:29:10

@enrikokaruszo: nekem erről a fidesz és Orbán jut eszembe, ők azok, akik megmondják a tutit és harcolnak folyton a gaz imperialista elnyomás ellen. Tisztára, mint a kommunizmusban...

teéjesenmindegy 2019.03.10. 13:29:21

@BReal:
"Ellenben a FB posztjaitok alapján tökéletesen szűrhető, hogy a Fidesz szavazók 80-90%-a képtelen a helyesírásra,"

A ballibeknél meg a vezetők nem tudnak helyesen írni. Ülnek a szobályukban, tervezgetik a szrtájkot, és a folytogató kérdés merül fel bennük, hogy miért néznek hülyének minet...

De jól működik a kettős mérce elvtárs. A facebookon kommentelőket lehet fikázni, azt, aki meg kiáll a táblával mentegetni, hogy valami irodista írta..

felső határ nincs 2019.03.10. 13:40:34

En orulnek egy ilyen alkalmazasnak, bar az adatok most is hozzaferhetok.

Addig is koszonom a kormanynak a soha nem latottt konjunkturat! Remelem meg jo sokaig marad a Viktor.

arabok balrol 2019.03.10. 13:49:10

lippsi vagyok, hagyjatok mar lopni, hazudni

nem birom mar....bruhuhu emberek, csak egy kicsit hadd lopjak mar

elegunk van

Sir Gombóc 2019.03.10. 13:52:45

@Ménár Atya: azért ezt a butaságot nagyon ne hangoztasd, mert csak égeted magad, de mondok jobbat, menj el, nézd meg azt az alföldi tájat, mennyire sík. Megsúgom, a Kis-Gellérthegy vasúti alagút felett kb. ugyanakkora mennyiségű föld van. Anno a nagyrákosi alagút az első fidesz kormány idején viszont tényleg ilyen betemetős módon épült. Amúgy szakmailag teljesen indokolt módon.

Sir Gombóc 2019.03.10. 13:56:06

@teéjesenmindegy: a strabag a mai napig épít az országban, csak most Lölö alvállalkozójaként. Ha akkor zavart, most is zavarjon.

Sir Gombóc 2019.03.10. 14:00:02

@teéjesenmindegy: értem, tehát nem ment repülő ciprusra, és nem hozott el egy Orbán vezetéknevű gyereket sem. Hisz azt mondtad, egy szó sem igaz az egészből.

Larry Silverstein 2019.03.10. 14:00:47

A NER az egy qrvajo dolog, az egyik legszarabb europai gazdasag az egyik legjobb lett tole 8 ev alatt. Reszemrol remelem jo sokaig marad a NER.

A gondot az jelenti, hogy korabban volt egy paktum, hogy ellenzekben mennyi jar a lopasbol, most meg nincs ilyen, a 2010es fordulat ota. A Fidesz nem osztozik, mert senkitol sem kell tartania.

Ennek vannak ugyan veszelyei, de semmi sem veszelyesebb a lippsi elqroknal. Ezert szavazok inkabb a NERre, bar nem jo hogy nincs ellen-ero.
Mindenesetre ezt kb. leszarom, amig megy a szeker nekem is. Es hat jo sok embernek megy a szeker.

Larry Silverstein 2019.03.10. 14:02:27

@Sir Gombóc: Igy van, pont azert jobb a NER mint a "demokracia", mert a strabag alvallalkozo.

Mar azon kivul persze, hogy a dolgokat nemcsak kifizetik, hanem fel is epitik az utobbi idoben.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.03.10. 14:02:52

@BReal: akkor minek tarhalnak penzt a ceginfora?
gerbeaud.hu/
daubnercukraszda.hu/
hoteltagore.hu/
stb...
megmutatnad itt a tulajdonost?

teéjesenmindegy 2019.03.10. 14:06:04

@Sir Gombóc:
De. Hozott Orbánt, meg Tóthot, Kisst meg Szabót is.
Ha nem érted a lényeget elvtárs, akkor ballibnek még jó leszel

Sir Gombóc 2019.03.10. 14:09:13

@Willkommenskultur: a törvényben benne van a lehetősége a 3 év után fizetett túlórának, ami eddig ugye max 1 év lehetett. De ennek megértéséhez tisztában kellene lenni olyanokkal, mint rendes munkaidő, munkaidőkeret, stb. Ami látom, neked nem megy.

Sir Gombóc 2019.03.10. 14:10:06

@teéjesenmindegy: akkor miért állítasz olyat, ami nem igaz?

teéjesenmindegy 2019.03.10. 14:11:24

@Sir Gombóc:
"a strabag a mai napig épít az országban, csak most Lölö alvállalkozójaként."
Hazudsz kisapám. Épít, de nem alvállalkozóként.

teéjesenmindegy 2019.03.10. 14:13:01

@Sir Gombóc: Faszfejke.
Arról nyifogtatok, hogy orbán lányát katonai gép röptette. Ebből semmi nem igaz.
Persze, nekiállhatsz magyarázkodni, hogy de az a gyerek is orbán lánya (valami Orbán Istváné) de attól még hazugság.

Sir Gombóc 2019.03.10. 14:20:29

@Larry Silverstein: annak idején ugye az volt a baj, hogy a strabag kiviszi a profitot az országból. Most ugye nem baj? Legalább következetesek lennétek b+! Akkor még hitelesek is lennétek.

Sir Gombóc 2019.03.10. 14:22:29

@teéjesenmindegy: de bizony alvállalkozóként is. Fáj az igazság fidesznyik?

Larry Silverstein 2019.03.10. 14:23:38

@Sir Gombóc: "a törvényben benne van a lehetősége a 3 év után fizetett túlórának, ami eddig ugye max 1 év lehetett. "

helyette, nincs benne, es nem is volt

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV

teéjesenmindegy 2019.03.10. 14:24:52

@Sir Gombóc: Tehát azt állítod, hogy a strabag csak alvállalkozóként szerepel manapság, liberált köcsög?

teéjesenmindegy 2019.03.10. 14:26:32

@Sir Gombóc: "a törvényben benne van a lehetősége a 3 év után fizetett túlórának"
Nem, nincs benne.

Te szerencsétlen hülye, ideesz a rossbe valami nyuggerklubból, és többet hazudozol, mint Fletó :D
Igazán szánalmas majom vagy.

Larry Silverstein 2019.03.10. 14:27:00

@Sir Gombóc: Az alvallalkozo dolgozik, nem az ove a zsiros falat. Azert tartjak meg a Strabagot is, mert kell vmi aprot dobni a lippsiknek, masreszt nincs folos epitoipari kapacitas.

Inkabb az a lenyeg hogy ki kapjon sok penzt, keves v. semmi meloert.

Boar. 2019.03.10. 14:28:44

@droid_: Kishülye, a zserbónak Niszkácsné Pintér Katalin az 51%-os tulajdonosa, a Daubnernek meglepő módon Daubner György a "hotelagore" meg nem működik...
Kismajom, ezek "egykattintásos" infók mégha számodra bonyolult is megkeresni őket...

Larry Silverstein 2019.03.10. 14:35:55

Arra is kene app., hogy a lippsik ne 5%-ot kapjanak a valasztason.

Akkor talan, nem lennenek ilyen frusztraltak szogenyek.

Sir Gombóc 2019.03.10. 14:38:06

@Larry Silverstein: látom nem olvastad. Benne van. Csak kell hozzá némi ész is, hogy összerakd. De segítek két kulcsszóval:
munkaidőkeret, rendkívüli munka.
Jó olvasgatást!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2019.03.10. 14:38:44

Szégyelld magad, megint fideszesnél vásároltál!

Elnézést, ha volt. Végre egy nemes kezdeményezés.

Sir Gombóc 2019.03.10. 14:40:08

@teéjesenmindegy: értem én, hogy nem ismered az MT-ban irtakat, de akkor legalább maradnál csöndben, mert csak égeted magad.

Sir Gombóc 2019.03.10. 14:41:38

@teéjesenmindegy: ilyet nem állítottam fideszes idióta.

teéjesenmindegy 2019.03.10. 15:24:50

@Sir Gombóc: Nem? Itt hazudozol összevissza, balfasz.
És nem, nincs olyan, hogy 3 év múlva fizetik ki.

chrisred 2019.03.10. 15:43:50

@Larry Silverstein: Munka Törvénykönyve 94. § (3) A munkaidőkeret tartama, ha ezt objektív vagy műszaki vagy munkaszervezéssel kapcsolatos okok indokolják, kollektív szerződés rendelkezése szerint legfeljebb harminchat hónap.

élhetetlen 2019.03.10. 15:45:00

@Willkommenskultur: Zseniális vagy! Nem találod a 2012-es törvényben a a 2018-as módosítást. Segítek, keresd itt. net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1800116.TV&timeshift=fffffff4&txtreferer=00000001.TXT
3.§ Az Mt. 94.§ bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép?
„(3) A munkaidőkeret tartama…legfeljebb 36 hónap.”. hehe he he

A lipsik egyre szarabbul teljesítenek. 2019.03.10. 15:47:05

@Ménár Atya: "Most akkor ellopta, vagy ebből élünk???"

Ez az allando feloldhatatlan dilemajuk. Nincs gazdasagi fejlodes, az unios penzbol elunk, kerul szembe, az Orban minden unios penzt ellop -al. Nincsennek konnyu helyzetben a libbantak.

Azt meg ok sem tudtak lekommunikalni, hogy Orban mindent ellop, es aztan kiossza az embereknek, hogy abbol eljunk, mert akkor O volna Robinhood, amit ugyszinten nem szeretnenek. :))

Willkommenskultur 2019.03.10. 15:47:30

@élhetetlen: A munkaidokeret a rendes munkaidore vonatkozik, azaz semmi koze a tulorahoz.

hehe he he

chrisred 2019.03.10. 15:55:50

@Willkommenskultur: Igen, erről van szó. Amíg az adott munkaidőkeret időtartama nem ér véget, addig nem kötelező túlmunkát elszámolni, mert csak akkor számolható ki, hogy összesen mennyi a volt a rendes munkaidő időtartama, és mennyivel dokgozott annál többet a munkavállaló (túlmunka).

Willkommenskultur 2019.03.10. 16:03:37

@chrisred: net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1800116.TV&timeshift=fffffff4&txtreferer=00000001.TXT

hazudsz, illetve terjeszted a lippsi hazugsagot.

szakmanyban hazudoztatok, hogy 3 ev mulva fizetik a tulorat

ehhez kepest: a MUNKAIDOKERET elore be van tervezve, rendes munkaido, abban a ritka esetben ha van munkaidokeret a munkaltatonal

a TULORA ezen felul van, rendkivuli munkavegzes

Sir Gombóc 2019.03.10. 16:06:50

@teéjesenmindegy: látod, ezért vagy te fideszes. Az sincs benne, hogy havonta kell fizetni.
De segítek, a rendkívüli munka a munkaidőkereten felüli munka. Amit elszámolni csak a munkaidőkeret lezárása után lehet. Ha ez 36 hónap, akkor annak letelte után. Kifizetni csak elszámolás után lehet, hiszen addig nem tudod, mennyi lesz a rendkívüli munkavégzés a munkaidőkerethez képest.

Sir Gombóc 2019.03.10. 16:09:48

@Willkommenskultur: és téged önállóan kiengednek az utcára? Na ez a magyar társadalom igazi szégyene, hogy hagyja az emberek elbutítását..

Sir Gombóc 2019.03.10. 16:12:39

@Willkommenskultur: te valószínűleg életedben nem dolgoztál olyan helyen, ahol munkaidőkeret van meghatározva, ezért beszélsz sületlensegeket..
Vagy csak simán sötét vagy..

Willkommenskultur 2019.03.10. 16:16:37

@Sir Gombóc: Megmutathatod a jogszabalyban, hogy milyen lehetosege van a munkaltatonak, hogy kesobb fizesse ki a tulorakat.

Ott a jsz., hajra

Willkommenskultur 2019.03.10. 16:22:07

@Sir Gombóc: "Kifizetni csak elszámolás után lehet, hiszen addig nem tudod, mennyi lesz a rendkívüli munkavégzés a munkaidőkerethez képest."

Ezt nyilvan be is nyalja, aki eleteben nem dolgozott. De van egy bokkeno, mindenki pontosan tudja, hogy ho vegen mindenhol kifizettek idoben a tulorajat, ott is ahol munkaidokeret van.

Mar marcius van, mindenhol fizettek a tuloraert, erre a lippsi lapokban azt kezdik haziudni, hogy nem is FIZETTEK KI A TULORAT, mert csak a munkaidokeret vegen lehet tudni hogy mennyi volt a tulora.

Szakadok, lippsik, tehat a megtortent valosag ismet nem veszelyezteti az allando hazudozasotokat.

chrisred 2019.03.10. 16:22:47

@Willkommenskultur: Te érted is, amit leírsz? Azt magyarázod, amit tagadni szeretnél, bármennyit is dolgozik a munkavállaló, az rendes munkaidő, amíg a munkaidőkeretbe belefér.

chrisred 2019.03.10. 16:29:35

@Willkommenskultur: Várj, előbb ki kell rugdosni azokat a szakszervezeti vezetőket, akik nem hajlandóak aláírni az új kollektív szerződést. Akik a helyükre kerülnek, alá fogják írni, ne aggódj.

Sir Gombóc 2019.03.10. 16:31:36

@Willkommenskultur: van(volt) olyan munkahely, ahol 6 havi munkaidőkeret volt, de én is dolgoztam 2 havi keretben. És képzeld, a 6 havinál 6 havonta, a 2 havinál 2 havonta számolták el és fizették ki túlórát.
Nem baj, ha valamit nem tudsz, csak akkor előtte nézz utána vagy ha ez nem megy, maradj csöndben.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.03.10. 16:31:59

@Boar.: es hol van ez kint a honlapon? tagore. irodalmi nobel-dijas, setany balatonfureden.

Sir Gombóc 2019.03.10. 16:35:13

@chrisred: szvsz nem fogja már egy munkáltató sem a hosszabb munkaidőkeret, pláne nem 3 évest alkalmazni, mert akkor egyből kiderülne, hogy nem mondtak igazat a propagandában.

élhetetlen 2019.03.10. 16:38:31

@Willkommenskultur: Hú, de kivágtad magad! Így már nem is számít, hogy a 12-es törvényben kerested a 18-as módosítást. Már azt hiszed, igazad van. Ha olvasnál is, nem csak írnál:8.§ Mt.109. Megállapodással „…legfeljebb 150 óra rendkívüli munkaidő rendelhető el (önként vállalt túlmunka).” A túlmunka meg nem túlóra, ha rendkívüli munkaidőnek híjuk, ugye? Túlmunka úgy is keletkezhet, hogy többet dolgozol a keretidőnél. Ha a munkaidő kerettel csak három évente kell elszámolni, hogyan számolnak el a túlmunkával, amiről csak akkor derül ki, hogy túlmunka, ha elszámolnak a kerettel? Na, mindegy, maradj magadnak, és heherésszél tovább. Reménytelen vagy.

haXXXor 2019.03.10. 16:39:25

Csinálhatnánk azt is, hogy mondjuk a NER tulajokat megjelöljük... hmm.. mondjuk egy sárga csillaggal.

conchita wurst 2019.03.10. 16:41:38

@Sir Gombóc: Nem, eddig se fizettek 2 meg 6 honap mulva a tulorat. Mert nem tartozik a munkaidokeretbe.

Most meg foleg nem, hogy munkaerohiany van. Meg a fuggetlen sajto se talalt egy olyan ceget se, aki kesve fizetett volna a tulorakert.

Ki kell mondani: az un. fuggetlen sajto full hazugsagra epitette a decemberi hepajt

conchita wurst 2019.03.10. 16:44:26

@élhetetlen: Eddig is volt 1 eves munkaidokeret, es a kutya se hazudta hogy 1 ev mulva fizetik majd a tulorakat.

A lippsik azt hittek jo 5let lesz hazudozni, es tulkepp igazuk van: a total agyhalottakon kivul senkit nem erdekel a hazudozasuk

conchita wurst 2019.03.10. 16:45:40

@chrisred: off vagy, mert kollektiv szerzodestol sem tartozik a tulora a munkaidokeretbe

élhetetlen 2019.03.10. 16:47:32

@arabok balrol: Ne legyél már ilyen gyerekes. Egy rendes jobbágy, mint amilyen te vagy, nem foglalkozik azzal, hogy más mit szeretne. Áhítattal nézi, hallgatja, hogy hűbérura lop, és hazudik, és ez elég neki a boldogsághoz. Mert neki jutott a legjobb, legügyesebb úr.

conchita wurst 2019.03.10. 16:49:50

@chrisred: A munkaidokeret lenyege, hogy az XY orat a munkaltato beoszthatja 3 evre.

Ebbe nem kell beleegyezni, benne van a munkaszerzodesben hogy van-e es milyen munkaidokeret van.

A tuloraba meg a melosnak bele kell egyezni minden egyes alkalommal, es kulon szamoljak el, havonta. Amit persze a lippsik jogaszai is ugyanugy tudtak decemberben is, mint most. Csak felo volt hogy nem 500an, hanem 50en mennek tuntetni, ha nem hazudozik szakmanyban, reggel delben meg este a fuggetlen lippsi sajto.

arabok balrol 2019.03.10. 16:51:29

@élhetetlen: Ha Orban igy lop, hogy csokken az adom es novekszik a berem, akkor adjon neki a joisten nagyon hosszu eletet, hogy meg sokaig lophasson.

Tomiko 2019.03.10. 16:53:51

@Willkommenskultur: " azt allitva hogy 3 ev mulva fizetik majd a tulorat
ok, senki se hitte el,"
Mert a butáknak kell hinni. Az okosak elolvasták a törvényt. 1 évről 3 évre emelték a munkaidőkeret felső határát. Azaz ahol ezt választják a túlórák elszámolása 3 év elteltével lesz meg. Mit akarsz elhinni? Te hiszed a törvényt, nem pedig érted?

Sir Gombóc 2019.03.10. 17:04:48

@conchita wurst: nézd, én elhiszem, hogy ez nem egyezik a központból kiadott ukázzal, de az, aki ilyen munkaidőkeretben dolgozik, dolgozott, csak tudja, hogy mikor, mit fizettek ki neki, verheted magad akár a földhöz is.

Sir Gombóc 2019.03.10. 17:07:31

@conchita wurst: a túlóra persze hogy nem tartozik a munkaidőkeretbe. Az azon felüli. De ha a munkaidőkereted 3 éves, akkor mikor tudod megállapítani, hogy ehhez képest túlórád van? Gondolkozz okoska! Bár lehet túl sokat várok tőled.

élhetetlen 2019.03.10. 17:08:43

@conchita wurst: Úgy látom, te mindendt tudsz. Ugye, a munkakereten felüli munkavégzés az túlóra lesz? Ezt hogy is kezelik? Keretelszámolás előtt, minden hónapban kifizetik pótlékkal, és, ha a végén minuszban van a dolgozó, akkor levonják simán, pótlék nélkül, három év múlva, mert akkor derül ki? Az elrendelt túlórát kifizetik havonta, vagy kiadhatják csúszóba, és kifizetik a felárat, vagy csak egy sima napot kap? Csak azért kérdezem, mert nem dolgoztam ilyen viszonyok között.

Sir Gombóc 2019.03.10. 17:10:47

@conchita wurst: röviden: amit itt összehordtál, annak köze sincs a valósághoz, munkaidőkeret, kollektív szerződés esetén. Az egy egész más műfaj.

élhetetlen 2019.03.10. 17:12:49

@arabok balrol: „adjon neki a joisten nagyon hosszu eletet, hogy meg sokaig lophasson.„ Na, látod, megy ez. Ez már a hitedet megvalló, rendes mondat.

arabok balrol 2019.03.10. 17:40:08

@Tomiko: "1 évről 3 évre emelték a munkaidőkeret felső határát."

Igen.

"Azaz ahol ezt választják a túlórák elszámolása 3 év elteltével lesz meg. "

Azaz nem, eddig se egy ev utan szamoltak el a tulorat.

Azaz nem olvastad a torvenyt, csak a libbant media berhazudozasat.

conchita wurst 2019.03.10. 17:41:32

@Sir Gombóc: Hat ez az, aki veled ellentetben dolgozott munkaidokeretben, az tudja, hogy a tuloranak semmi koze a munkaidokerethez, ezert nem voltak melosok a libbant tunteteseken.

conchita wurst 2019.03.10. 17:43:52

@Sir Gombóc: A tuloraba a melosnak irasban bele kell egyeznie minden alkalommal, mig a rendes munkaidejebe(munkaidokeret) termeszetesen csak a szerzodeskoteskor.

Munkaidokeret eddig is volt, megis mindig a targyhonapban fizettek a rendkivuli meloert.

Sir Gombóc 2019.03.10. 17:47:58

@conchita wurst: már az első mondatod sem igaz így. A többivel is van gond, de egy értelmi fogyatékosnak, mint neked, hiába is magyarázná az ember, mi a valóság. Csak a propagandát vagy képes felbüfögni.

sutyerák 2019.03.10. 17:49:11

én ilyesmi miatt is nem kértem szép-kártyát. a saját káromra,
de ne ezeknek a tetves disznóknak menjen a kafetériám egy része.

conchita wurst 2019.03.10. 17:49:54

@Sir Gombóc: munkaidokeret eleve csak kollektiv szerzodes eseten lehet 36 honapos.

sutyerák 2019.03.10. 17:51:14

@conchita wurst: már régóta kéthavi munkaidőkeret van,-most majd lesz 3 éves.

conchita wurst 2019.03.10. 18:05:33

107. § Rendkívüli munkaidő

a) a munkaidő-beosztástól eltérő,

b) a munkaidőkereten felüli,

c) az elszámolási időszak alkalmazása esetén az ennek alapjául szolgáló heti munkaidőt meghaladó

munkaidő, továbbá

d) az ügyelet tartama.

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV

tehat a rendkivuli munkaido nem tartozik bele az elszamolasi idoszakba, akar hogy is hazudod

ezt igazolja vissza az eddigi gyakorlat is, mindenkinek havonta fizetik a tulorajat (ahogy azt Orban karacsonykor megmondta)

LIPSIK MEG AZT HAZUDTAK, hogy majd 3 ev mulva elszamolnak, addig meg csodbe megy a munkaltato

HAZUDTAD REGGEL DELBEN ES ESTE, mert szar szemet szar alak vagy meg most is hazudsz, pedig mar 2x-3x volt iden fizetesnap

conchita wurst 2019.03.10. 18:08:33

@sutyerák: Nem, nincs 2 havi munkaidokeret, es nem lesz 3 eves.

Eddig, maximum lehetett 1 ev, 2019tol lehet maximum lehet 3 ev. Azaz kevesebb lehet.

48. A munkaidőkeret
93. § (1) A munkáltató a munkavállaló által teljesítendő munkaidőt munkaidő-keretben is meghatározhatja.

(2) A munkaidő-keretben teljesítendő munkaidőt a munkaidőkeret tartama, a napi munkaidő és az általános munkarend alapul vételével kell megállapítani. Ennek során az általános munkarend szerinti munkanapra eső munkaszüneti napot figyelmen kívül kell hagyni.

(3) A munkaidő (2) bekezdés szerinti meghatározásakor a távollét tartamát figyelmen kívül kell hagyni vagy az adott munkanapra irányadó beosztás szerinti napi munkaidő mértékével kell számításba venni. Munkaidő-beosztás hiányában a távollét tartamát a napi munkaidő mértékével kell figyelmen kívül hagyni vagy számításba venni.

(4) A munkaidőkeret kezdő és befejező időpontját írásban meg kell határozni és közzé kell tenni.

94. § (1) A munkaidőkeret tartama legfeljebb négy hónap vagy tizenhat hét.

(2) A munkaidőkeret tartama legfeljebb hat hónap vagy huszonhat hét

a) a megszakítás nélküli,

b) a több műszakos, valamint

c) az idényjellegű tevékenység keretében,

d) a készenléti jellegű, továbbá

e) a 135. § (4) bekezdésében meghatározott munkakörben

foglalkoztatott munkavállaló esetében.

(3) * A munkaidőkeret tartama, ha ezt objektív vagy műszaki vagy munkaszervezéssel kapcsolatos okok indokolják, kollektív szerződés rendelkezése szerint legfeljebb harminchat hónap.

(4) A kollektív szerződés felmondása vagy megszűnése a már elrendelt munkaidőkeret alapján történő foglalkoztatást nem érinti.

Che21 2019.03.10. 18:38:27

Helyes, költsétek csak a pénzetek ilyen appokra, mi meg majd megnézzük rajta, hova menjünk wellnesselni.

A migráció melletti plakátkampányra is összedobtatok 23 milliót 2015-ben, a parlamenti kampányban meg sírtatok, hogy nincs a lóvé.
Mennyit röhögtünk ezen, te atyavilág!

arturdent 2019.03.10. 18:46:34

Még mindig jobb ha hazainak megy a pénz. Mintha a külföldieket gazdagítanánk, engem az sokkal jobban zavar. Kiváncsi leszek hányan töltik le az alkalmazásod.
Persze a Fidesz ássa az árkokat most is.
Egyébként látni kéne, hogy az ország egyik fő problémája volt a rendszerváltás után, hogy nem volt tökés rétegünk. Ezért a nyugat kilóra megvett minket, és rabszolgaként dolgozhatunk a saját országunkban. A Ner fő célja, hogy legyen egy új magyar tőkeerős vállalkozó réteg. Ha egy erős országot szeretnénk akkor szükséges egy erős gazdasági elit is. Vagy persze maradhatunk rabszolga státusban is.

Fülig José 2019.03.10. 18:53:09

@Che21: "boldogok a lelki szegények, mert övéké a mennyeknek orszàga"... hát nevetgélj csak, debil, aztán dobj be még egy kis pénzecskét a vajdád épülésére...

Orban VikTROLL 2019.03.10. 19:27:41

Azt tanácsoljuk a programban résztvevő liberális vállalkozoknak, hogy az ügymenet felgyorsítása érdekében, már letolt gatyával pucsítva várják ADO és VÁM nyomozokat. Mert egy rendkivűl alapos, mélyrehatoló, feltáró jellegű vizsgálatra számíthatnak.

Köszönjűk megértő együttműködésüket.

Gyorgy007 2019.03.10. 19:33:09

Jó ez a NER applikáció, legalább tudom hova érdemes menni, ha nem hazaárulókat akarok támogatni. Esetleg lesz olyan app ahol a baliberális tulajdonosikörök érdekeltségei vannak? Csak ha nem találok NER est, akkor is biztosan elkerüljem a ballibsiket...

Wéső 2019.03.10. 19:50:29

Na mi van beindult a házmester-kommandó?

Ritka rühes ellenzék van Magyarországon.

Wéső 2019.03.10. 19:55:42

Az persze a hülye ellenzékit nem érdekli, hogy hány embernek adnak munkát ezek a cégek.

Nem baj, a ballibsi a pöcsével játszik, meg ilyen appokkal, az ember meg halad előre és építi-szépíti családját oldalfüggetlenül.

Shoha életemben nem érdekelt kinek dolgozom, illetve kinek a szolgáltatását veszem meg, ha ott jól érzetem magam vagy a szolgáltatás jó volt.

Annyira gyerekes az ellenzék, hogy már csak fekve lehet röhögni rajtuk. A parlamenti képvielőik dettó. A jobbikkal való összeborulásuk egy nevetség. Jó itt élni, én jól szórakozom.

dunántúli gyerek 2019.03.10. 20:06:23

Jo 5let, csak a kormanynak kene megcsinalni az appot, nem vmi elmebeteg kommunistanak.

Amugy nekem tokmind1, hogy kie a vallalkozas ha belfoldi, a vallalkozoknak amugy se eri meg nagyon partoskodni, aki meg olyan epitesugyi kozbeszerzes bajnok azzal nem fogsz kibaszni mert ugyis o epit hidat, mit csinalsz nem mesz at rajta? A szallodakat azert veszik, mert nincs hova tenni a penzt, es igy nem kell megadozni.
Aki a szallodat mukodteti majd az meg egy tok masik vallalkozo lesz valoszinuleg.

Ménár Atya 2019.03.10. 20:23:57

@Sir Gombóc: Nem hiszem, hogy égetném magam, az m6 egy kihasználatlan,felesleges alagutakkal megtűzdelt út.
Ráadásul annyi beton vadátjáró a világon nincs mint nálunk, igaz a vad nem akarja használni, de volt indok a kifizetésekre.
Na megyek megnézem az appot, ha a kedvenc hamburgeremet mszp közeli burgeres csinálja nem veszek többet onnan, így harcol az igazi baloldal a mocskos imperialista kizsákmányolók ellen, no meg csasztuskákkal! :D:D
Ti meg fideszes hambit nem esztek, gondolom majd elmagyarázzátok a gyereknek hogy miért nem ehet fagyit a strandon, azért mert gonosz a lőrinc, ti meg talpig becsületes igazmondók vagytok :D:D
B+, ne menjetek agyi ct-re, mert semmit nem mutatna ki a fejetekben :D

Wéső 2019.03.10. 20:26:50

@Ménár Atya: Hülyeség, a vadátjáró nem beton és nem csak a vadaknak van. Az állatoknak viszont kell és nincs sok, csak olyan helyeken, ahol a sok állat él.

Che21 2019.03.10. 20:31:45

@Fülig José: Én nem dobálok lóvét senkinek sem öcsi.
Viktorék, hála istennek nem is szorulnak rá.

De elverni 23 milliót migráció melletti kampányra, ráadásul választások előtt 3 évvel, az aztán marha nagy észre vall.

Ménár Atya 2019.03.10. 20:35:20

@Wéső: A vadátjáró beton.
Amikor rájöttek hogy a vad nem megy át, akkor beálcázták.
Amúgy pedig ismerek tervezőt, aki pártutasításra tervezte őket, hogy a kivitelező letudja szedni az extra profitot, de olyat is ismerek, akinek a házait a balaton mellett abból a betonból alapozták,ami nem került bele az autópályába.
Szóval engem ezzel nem tudnak hülyíteni, milyen becsületesek voltak.
Ettől függetlenül, mint már írtam, marhaság ez app, mert ha az mszp kézben lévő vállalkozó elfogadható árban adja a fagyit,szállást,munkaerejét, hát kb leszarom, hogy mszp-s, ha fideszes akkor is.
Amúgy pedig vicces, hogy pont a listázások ellen tüntizők akarnak listázni....
De szerintem csinálják csak, orbi biztos, hogy ebből is csak hasznot húz politikailag.
Komolyan, annyira hülye az ellenzék, hogy az már nekem kínos néha.
Remélem egyszer lesz egy valódi ellenzék is, nem csak ez a csökött agyú bukott banda, aki a saját választóit is hülyének nézi.......

Fülig José 2019.03.10. 20:36:01

@Che21: dehogynem, pubi, dehogynem... sajnos eddig az enyémből is loptak, de ez megoldódott. most már csak a te meg az agyhalott haverjaid pénzéből mantràzzák, plakátolják, hirdetik nektek agyhalottaknak, hogy " jájjájjájj, brüsszeigráncssorooosbrüsszel..."

Fülig José 2019.03.10. 20:38:06

@Ménár Atya: "... ez a csökött agyú bukott banda, aki a saját választóit is hülyének nézi....."
ellnben a csúti raszesszal, mi, kretén? soroooooos....beebbeeeebbeeee

Tomiko 2019.03.10. 20:42:11

@arabok balrol: "Azaz nem, eddig se egy ev utan szamoltak el a tulorat"
Butaságokat írsz és még oktatni is próbálsz.
Mi az hogy eddig se? Kik? Cégenként változik.
Munkaszerződésről hallottál már? Abban 3 havi keret van akkor 3 hónap, ha 1 év van 1 év, mostantól, ha 3 év munkaidő keret van akkor 3 év után van elszámolás túlmunkára. Ez olyan nehéz, vagy olyan hihetetlen?

Che21 2019.03.10. 21:14:50

@Fülig José: Hát, ha loptak a lóvédból, az a te bajod, minek hagytad.

Megnyugtatlak, nem mindenki ilyen balek.

Wéső 2019.03.10. 21:51:05

@Ménár Atya: "Remélem egyszer lesz egy valódi ellenzék is"

Ez nem az én problémám :)

dunántúli gyerek 2019.03.11. 06:44:02

@Tomiko: 107. § Rendkívüli munkaidő

a) a munkaidő-beosztástól eltérő,

b) a munkaidőkereten felüli,

c) az elszámolási időszak alkalmazása esetén az ennek alapjául szolgáló heti munkaidőt meghaladó

munkaidő, továbbá

d) az ügyelet tartama.

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV

ne szenvedjel

chrisred 2019.03.11. 07:58:48

@Tomiko: Itt persze kollektív szerződésröl van szó, ami minden munkavállalóra vonatkozik.

2019.03.11. 10:25:42

@chrisred: És ennek mi köze a lopáshoz?

Hujber Tünde · http://egyszeruen.blog.hu 2019.03.11. 10:38:54

Nagyon tanulságosak a kommentek. Főleg, azok, amik azt mondják, nem baj, ha lopott pénzből van a biznisz, még ha tőlem is lopták el, csak jó szolgáltatást nyújtsanak, akkor igénybe veszem.

De ha a kommentelőtől valaki ellop egy uborkát, már fellógatná az első fára.

A lényeg tehát tényleg az, hogy jó sokat lopjunk, akkor nincs baj. Nem fog itt változni semmi. :(

Willkommenskultur 2019.03.11. 11:29:06

@Hujber Tünde: "A lényeg tehát tényleg az, hogy jó sokat lopjunk, akkor nincs baj. Nem fog itt változni semmi. :("

Nagy dolgoknak nem is kell. A lenyeg, az arab-szopo, romkocsmaban sivalkodo magyargyulolo lippsik pofaja lapos, s lassan kikopnak a kulturabol, kozeletbol is.

Tomiko 2019.03.11. 17:17:03

@dunántúli gyerek: Megerősítetted amit írtam.
Köszi
:) Ha b, pont a szerződésed szerint 3 év, akkor utána van elszámolás.

Tomiko 2019.03.11. 17:24:27

@Wéső: "Annyira gyerekes az ellenzék, hogy már csak fekve lehet röhögni rajtuk."

Ebben van igazság. Csakhogy az ellenzék szakpolitikával is foglalkozik mellette. Már amennyire hagyják.
A kormány viszont csak a röhejes soros-migráns kampányt tolja évek óta. Az egyetlen létező válasz mindenre amióta a Gyurcsány nem eladható szitok szó.

butterfláj 2019.03.21. 12:55:51

@Willkommenskultur: Adjon neked az Úr hosszú életet!


süti beállítások módosítása