háló

Közpénz nem vész el, csak átalakul. A K-blog ezt a különös fizikai jelenséget vizsgálja.

EU hírek

EU hírek

ms-kitek.png

Infografika

Átláthatóság

Agrártámogatások

English materials

Hírlevél

Legfrissebb tanulmányainkról, fejlesztéseinkről értesülj havi beszámolónkból!

 


Hírek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

1% (4) 2014 (1) 2018 (1) adat (3) adatigénylés (89) adatok (99) adatozz okosan (23) adatsprint (3) adatvédelem (6) adatvédelmi (1) Áder János (1) adócsalás (1) afganisztán (1) afrika (3) agrártámogatások (17) ajándék (1) algoritmusok (3) alkotmánybíróság (6) alkotmányozás (1) állami szféra (4) állás (10) amsterdam (1) antikorrupció (70) anti korrupció (44) asp (3) ÁSZ (5) átlátható (1) átláthatóság (246) atomenergia (1) atomerőmű (2) ausztria (1) Azerbajdzsán (2) a szomszéd kertje (2) Bahrein (1) balaton (2) balkán (1) ballmer (1) bánkitó (1) bell and partners (1) berlusconi (1) bethlen gábor alap (1) bíróság (12) bizottság (4) biztos (1) bkk (1) bolívia (1) bosznia hercegovina (1) bővítés (1) btk (1) budapest (16) bulgária (1) bunda (1) c4hu (2) (1) cégek (4) cenzúra (3) cerv (4) chile (1) chilecracia (1) ciklusértékelő (1) civilek (18) civilzseb (3) civil kapocs (1) CÖF (2) compr (4) conspiracy for democracy (3) Corvinus Zrt. (1) covid (1) crowdfunding (4) crowdsourcing (3) csalás (2) csányi (9) csatorna (1) Csehország (1) daimler (1) databoom (1) dél-korea (1) demokrácia (4) direkt36 (1) dk (3) drón (3) e-government (2) egészségügy (19) egyesült (2) egyesült királyság (2) egyiptom (1) együtt (1) együtt2014 (1) ekd (3) elnökség (1) energiaválság (2) english (68) ensz (2) eötvös károly közpolitikai intézet (1) építőipar (10) érdekérvényesítés (3) erzsébet (2) esemény (4) esettanulmány (2) észtország (1) eu (80) eurobarometer (2) európai (3) EU conditionality (18) eu elnökség (1) évvégi (11) exszabi (1) ezaminimum (26) e governance (1) facebook (2) fehér könyv (1) felcsút (3) felejtéshez való jog (1) fidesz (7) fizetések (1) flier (3) földbérlet (1) forgóajtó (1) fotó (1) franciaország (1) futball (1) garancsi istván (1) geodézia (1) goldenblog (1) görögország (2) GRECO (1) gruevszki (1) Grúzia (3) gyógyszergyártás (1) gysev (1) hackathon (5) hacks hackers (1) hálapénz (12) hamburg (2) helsinki bizottság (1) helyi demokrácia a gyakorlatban (1) HET (3) heves (1) hillary clinton (1) hirdetés (3) hírlevél (2) hódmezővásárhely (1) hök (1) honlap (1) honvédelmi (3) Horváth András (1) horvátország (1) Hungary (1) idege (1) idegenforgalom (5) igazságszolgáltatás (5) igazságügyi minisztérium (1) ígyszültem (6) infografika (85) információszabadság (76) ingatlan (5) integritás (2) integritás hatóság (5) international (3) internet (4) internetpenetráció (1) IPI (1) iskola (2) ITM (1) izland (3) játék (3) javaslat (7) jobbik (2) jog (2) jogalkotás (52) jogállamiság (13) jordánia (1) k-monitor (40) k-teszt (4) kalifornia (1) kampány (27) kampányfinanszírozás (45) kamupártok (8) kdnp (1) kegyelem (1) KEHI (2) kekva (11) kemcs (5) kenőpénz (1) képviselő (3) képzés (1) kerényi imre (1) kincstár (2) királyság (2) költségvetés (17) koncesszió (1) konzultáció (3) kormányzati adatok (4) koronavírus (9) korrupció (38) korrupciófigyelő (7) korrupciós séta (2) koszovó (1) közadatok (5) közbeszerzés (55) közérdekű (3) közérdekű bejelentő (6) Közgép (2) közgép (10) közigazgatás (3) közösértékeink (2) közpénz (38) külföld (61) kultúra (4) külügyminisztérium (4) k monitor (72) Lázár János (5) légifotó (1) leisztinger (7) lengyelország (7) libéria (1) liget (2) lmp (2) lobb (1) lobbi (8) macedónia (2) magánszektor (2) magyarország (89) mahir (2) MÁK (6) máv (3) mbvk (1) media (2) média (9) meetup (3) mentelmi bizottság (1) mesterséges intelligencia (1) mészáros lőrinc (13) mezőgazdaság (13) microsoft (1) miniszterelnökség (4) minisztérium (6) mnb (2) MNV (4) mobilapp (3) modern városok (10) moldávia (2) monitoring (1) montenegró (1) mozgaskorlatozott (1) mszp (2) mtva (1) munkaerőpiac (1) mvh (2) naffa (1) NAIH (14) naih (1) NAV (4) navalnij (3) NCTA (3) németország (6) nemzetbiztonság (1) nepotizmus (1) népszavazás (1) nerhotel (9) new york (1) ngm (1) nhit (1) NIF (1) nkoh (3) nyerges (6) nyílt adat (4) nyílt kormányzás (20) nyitott önkormányzat (2) obama (2) OGP (22) OGP16 (1) OHÜ (2) OKFN (5) oktatás (6) olaszország (2) olimpia (1) oltás (1) önkéntes (3) önkormányzat (71) opencorporates (1) Open Knowledge (3) Orbán Ráhel (1) orbán viktor (10) oroszország (11) országgyűlés (4) összeférhetetlenség (4) ösztöndíj (1) pakisztán (1) paks (2) PallasAthene (1) panoráma (3) párbeszéd magyarországért (1) parlament (11) pártfinanszírozás (17) partimap (8) pártok (10) pénzmosás (4) pénzügyminisztérium (7) per (19) plakát (1) politika (2) politikusok (1) porto alegre (1) portugália (1) posta (1) prestige media (1) privacy (1) privatizáció (3) program (2) psi (2) publimont (1) putyin (1) rágalmazás (1) red flags (4) RekonstrukceStatu (1) rendelet (1) replicationsprint (1) részvétel (45) revolving door (1) right to know (1) rogán cecília (2) rokonok (3) rólunk (1) románia (4) rospil (1) RRF (9) sajtóadatbázis (1) sajtószabadság (5) sarka kata (1) Schadl György (2) school of data (2) siemens (1) simicska (20) Simon Gábor (1) smart city (3) sopot (1) spanyolország (3) sport (9) strabag (1) sunlight (1) századvég (2) szerbia (2) szerzői jog (1) Szijjártó Péter (2) szlovénia (1) szólásszabadság (2) szponzoráció (1) sztfh (1) Tactical Technology Collective (1) takarítás (1) támogatás (22) társadalmi egyeztetés (3) tasz (14) tényleges tulajdonos (1) tényleges tulajdonosi nyilvántartás (1) térkép (17) teszt (1) thales (1) theengineroom (1) tihany (1) timeline (1) titkosszolgálat (1) törvényhozás (5) trafikmutyi (2) transparency (5) trócsányi (1) TTIP (1) tulajdonos (2) tunézia (1) UBO (1) ügyészség (3) új nemzedék központ (1) ukrajna (2) uncac (2) unió (2) usa (18) usaid (1) utalvány (1) utazás (12) vagyonnyilatkozat (39) Vagyonnyilatkozatok Hajnala (8) választások (28) vám (1) várhegyi (2) varsó (2) vasút (2) végrehajtói kar (2) vesztegetés (6) vietnam (1) vitorlázás (2) vizes vébé (2) vizuális (4) Voksmonitor (12) Völner Pál (1) whistleblowing (15) wikileaks (4) workshop (3) young and partners (1) zambia (1) zmne (1)

A lázadás ára: mi vezetett az EU-s eljáráshoz?

MerényiM // 2017.05.17.

Címkék: magyarország eu civilek

Magyarország az elmúlt fél évben tudatosan provokált lázadást az európai politikában, ám úgy tűnik, egyedül maradt a harcával. A mai döntés nyomán az Európai Parlament elkezdi vizsgálni, hogy tiszteletben tartják-e az európai alapjogokat Magyarországon. Sajtóadatbázisunk alapján bemutatjuk, mi vezetett ahhoz, hogy a kormány kihúzza a gyufát az európai mérsékelteknél is.

 

dabd70bxyaeavhw.jpg

 

Közel fél éve hirdette meg Orbán Viktor a lázadás évét. A miniszterelnök új, globális víziója arra szolgált, hogy értelmezze saját rendszerét a világpolitika fejleményei tükrében és szövetségeseket szerezzen törekvéseihez. Orbán szerint mi, magyarok már túl vagyunk a lázadáson, a 2010 óta lezajlott rezsimváltás pedig eszerint a nemzetközi érdekek fogságából való megszabadulásként értelmezhető. A "magyar emberek" érdekeit azonban egyedül a forradalmi kormánypárt, a Fidesz-KDNP képviseli, hiszen a fülkeforradalom vívmányait rendszerint a teljes ellenzék és gyakran a civil társadalom is elutasította. Őket a kormánypárti média egyre élesebben a nemzeti függetlenség ellenségeinek állította be. A centrális erőtér kialakítására és a nyugati szövetségi rendszerek gyengítésére irányuló törekvés azonban úgy tűnik, kudarcot vall. Kevésbé azért, mert itthon is újra tömegek kérdőjelezik meg az egyetlen "nemzeti érdek" orbáni politikáját, sokkal inkább azért, amit az EP-szavazás is mutat: a magyar miniszterelnöknek nem sikerült meggyőznie Európát víziója helyességéről. Úgy tűnik, az európai vezetők mást látnak a magyar folyamatok mögött: egy kiépülő, korrupt tekintélyuralmi rendszert, amely az EU-n belül, annak voltaképpeni asszisztálásával valósul meg. A határozat leszögezi, hogy Magyarországon rendszerszintű fenyegetés éri a jogállamiságot a korrupció mértéke és a demokratikus intézményrendszer leépítése miatt

Míg Orbán arra bazírozott, hogy populista politikájával szövetségeseket szerez egy "régi Európa" visszaállításához, amelyben a nemzetállamok fölött nem állnak olyan hatalmak és intézmények, amelyek "kioktatják emberi jogokból, piacgazdaságból" az Orbánhoz hasonló utat járó politikusokat, nagyon úgy tűnik, hogy ez egy hangos, de bukott kísérlet marad. Ezek a kritikák nem alaptalanok, az EU bírálata egyre hangosabb, de Orbán helyzetértékelése alapvetően tévesnek bizonyult. Kiderült: nem, hogy nincs lázadás a fennálló renddel szemben, de az európai politikusok egyetértésre tudtak jutni abban a kérdésben, hogy bizonyos lépések (így a civil társadalom szereplőinek megbélyegzése) összeegyeztethetetlen az Unió alapértékeivel.

 

Azért dolgozunk, hogy a korrupciós ügyek ne tűnjenek el a süllyesztőben!

▶︎ Támogass minket adód 1%-ával: adószámunk 18193288-1-42,

▶︎ vagy pártolói tagként: patreon.com/kmonitor

▶︎ Adományozz átutalással, vagy PayPalon: k-monitor.hu/tamogatas

 

 

Hiba lenne azt gondolni, hogy a brüsszeli döntés egy homogén, globalizáció-párti elit elbizakodott erőfitogtatása, akik megrögzötten hisznek abban, a "globális, liberális világrend megváltoztathatatlan". Doktrinerségnek éppen az tűnik, hogy Magyarország vezetése az intő jelek ellenére tovább masírozott az illiberális forradalom zsákutcájában, kampányüzemmódba kapcsolt kül- és belpolitikát folytatott ahelyett, hogy érdemi kritikusként nyilvánult volna meg európai ügyekben. A sikertelen lázadás ára már ma is látható: döbbenetesen leromlott állapotú, erőszakos közbeszéd, torz sajtóviszonyok, kontrollvesztett kormányzás, az EU-s pénzek katasztrofális felhasználása, kivéreztetett civil szféra (társadalmi szervezetek, oktatás, egészségügy), a külkapcsolatok leromlása. Dakota közmondás: Amikor mindenki szembe jön az autópályán, gondolkodj el rajta, hogy nem te hajtasz-e rossz irányba.

 Az alábbi idővonalon összeszedtük, honnan indult és hová érkezett a populista lázítás stratégiája az elmúlt fél évben. Részletes sajtóadatbázisunk a civilellenes nyomásgyakorlásról itt érhető el. 

 

Merényi M. - Szadai L.


Címkék: magyarország eu civilek

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://k.blog.hu/api/trackback/id/tr5512511463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.17. 18:59:48

A brüsszeliták rettegnek, ezt jelzi az egész szavazás.

megamedve 2017.05.18. 04:39:56

A birkák meg bégetnek, mert lassan jön a birkanyírás.......

wizes1 2017.05.18. 05:40:45

@MaxVal BircaMan HJCD: Ostoba!
Bújj már ki Ondó Vigyor seggéből!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 08:17:54

@wizes1:

Gondolom balliba vagy Soros és Brüsszel seggében, ezért azt hiszed, mindenki valaki seggében van. Hát, nem, vannak független emberek is.

István Tamasi 2017.05.18. 08:41:48

Működött az állítcssukmegbrüsszelt akció: Brüsszel megállt és kiosztott egy kokit a sámlicézárnak.

Csaba Szikora 2017.05.18. 09:37:27

A lázadás ára=szopás teli torokból.
De még egy történelmi esemény sem maradt meg abból a korból,amikor bégettek a birkák.Mindig csak olyanokról tanultunk mint a Rákóczi szabadságharc,meg '48-'49,meg '56.Aztán a lázadók elvéreztek,az utódok meg élvezték amit a lázadók kiharcoltak.
De ha nem akarják a magyarok érdemeit elismerni,ott volt az Amerikai polgárháború,de még nagyon-nagyon sok jobb létért folytatott belviszály.

Csaba Szikora 2017.05.18. 09:38:29

@István Tamasi: Ezt nagyon nem jól fogod fel.De majd az idő valakit igazolni fog.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.18. 10:00:38

@MaxVal BircaMan HJCD: Eleve reménytelen ez a a várakozásuk is. Legvégső esetben megvétózzák az egész eljárást a lengyelek, oszt jó napot !
Egyébként meg a brüsszelita idióták csak a Fidesz kampányát etetik. Köszönet érte..:))

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.18. 10:03:29

@István Tamasi: Brüsszel most épp azon dolgozik keményen, hogy jövőre a Fidesz-Kdnp ismét kétharmadot szerezzen. Csaxólok, nehogy meglepődj..:)

rasztaszív 2017.05.18. 10:11:51

@EU zászlót mindenhova!: hát persze.és ha ki is zárnak minket,akkor mindenki orbánra szavaz,nemde...?

Skankhunt42 2017.05.18. 10:22:18

@rasztaszív: csak egy olyan buta írja le, h kizárnak, aki katarnak hiszi magát. te tényleg buta vagy

rasztaszív 2017.05.18. 10:34:57

@Skankhunt42: nem tudom,feltűnt-e,de szó van róla.amúgy,aki nem buta,felismeri a feltételes módot.

egyébként meg komolyan gondolod te is,hogy az európai marginalizálódásunk majd szavazatokat hoz orbánnak...?te tényleg buta vagy:)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.18. 10:41:48

@rasztaszív: Láthatóan nem vagy tisztában kizáráshoz szükséges feltétekkel.
Már 4/5 is nagyon necces-hisz ennél azért jóval kevesebb EU-s képviselő van Soros fizetési listán, de ha ez meg is történik utána még kell egy egyhangú döntés a kizáráshoz. Márpedig a lengyelek tuti nem szavazzák meg, de a v4 többi tagja sem..

Conchobar 2017.05.18. 10:45:30

@rasztaszív: "hogy az európai marginalizálódásunk" - Mert előtte mi voltunk az EU közepe? A magyar választónak fogalma sincs arról, hogy milyen az, amikor nem vagyunk marginálisak. Még alig, hogy beléptünk az EU-ba, de már Gyurcsányékat elmarasztalta az államháztartási hiány miatt

rasztaszív 2017.05.18. 10:46:11

@EU zászlót mindenhova!: csak hát nem ez volt az a felvetés,amire reagáltam ,hanem hogy mi lesz a történtek hatása.nehogy meglepődj...:)))

rasztaszív 2017.05.18. 10:50:35

@Conchobar: igen,marginalizálódásunk.hiába,hogy előtte sem mi voltunk európa közepe.a gyurcsány-érához képest sikerült lejjebb küzdeni magunkat.

Brix 2017.05.18. 10:52:59

Nem történt semmi csak a szokàsos: a kommunistàk és a liberàlisok összefogtak az Európa jövőjét màsképp gondolók ellen! Lehet vàlasztani : tömeges migràció, globàlis elitizmus, multikulti vagy a mi sajàt , nemzeti utunk...Akkor màr inkàbb Orbàn, a maga hibàival együtt! Brüsszel nem érti, hogy külső diktàtumokkal nem lehet kényszeríteni egy orszàgot, mert az csak rezisztenciàhoz vezet. Az idő nekünk dolgozik, mert az emberjogi elvek jelentős része sem a való vilàg realitàsait nem veszi figyelembe, sem az emberi természetet.

E.Katolnai 2017.05.18. 11:01:09

Hát nem elég már két kolonc a magyar nép nyakában? Most négereket meg vallásörült arabokat akasztanának ránk. Ha egyszer megkezdődik a tehetségtelen, buta néger-arab horda betelepitése, akkor avval elkezdősik nemzetünk felszámolása is.
Csak meg kell nézni a világhálón fenn levő több ezer, több tizezer doko-anyagot, h mit művel ez a csőcselék ny.-európában, hogyan vélekednek az őket befogadó népekről, h mennyire tisztelik a máskánt gondolkodókat ...
Hát nem fordul fel a gyomrotok vagy direkt nem nézitek meg a hatalmas videó anyagot?
Mindenki szemét gennyláda, aki hazánkba négereket és arabokat akar becipelni!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 11:02:59

@Translator +X+:

Ez jól szemlélteti a liberális gondolkodást, mely nem vesz tudomást a valóságról.

dare 2017.05.18. 11:07:19

Én azt nem értem, miért kell ilyen markánsan állást foglalnunk a kérdésben?
Ez nagyon buta politika, és minden esély megvan arra, hogy ha nem jön be, megint mi visszük el a balhé zömét.
Nem tanulunk a hibáinkból. :(

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.18. 11:30:46

@rasztaszív: Én nem fogok meglepődni. Ez az EU-s cirkusz remek aláfestő zene lesz az "Állítsuk meg Brüsszelt" kampányhoz..

sas70 2017.05.18. 11:35:01

@MaxVal BircaMan HJCD:
Mitől rettegnek?
Attól, hogy Orbán lesz Európa erős embere?
Attól, hogy a magyar GDP lenyomja a belgát, franciát, németet?
Attól, hogy Magyarország kilép?
Attól, hogy az óriási, ütőképes hadseregünkkel megtámadjuk őket?
Attól, hogy Soros a mumusa Orbánnak?

Persze még az elefánt is megijed az egértől, úgyhogy féljenek is tőlünk nagyon!

-JzK- 2017.05.18. 11:37:48

A nyugati kultúrmarxisták nem nyugodnak, követelik a négeres-buziházasságos világrend bevezetését hazánkban. Ki akarják nyitattni velünk a zsilipet, had ömöljön be a sok vadember.

Sir Galahad 2017.05.18. 11:50:27

Azt olvastam, a magyar kormánytól többek között azt követelik, "állapodjon meg az amerikai hatóságokkal a CEU ügyében, hogy az egyetem továbbra is szabadon működhessen Budapesten". Érdekes, hogy a magyar kormány pont ugyanezt szeretné, csak - állítólag - az amerikai kormány nem akar tárgyalni, mert erre nincs hatásköre. Most akkor mi lesz? Mi van akkor, ha a magyar kormánynak előírják a tárgyalást, megegyezést, az szeretné is ezt, csak a másik fél nem?

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 11:51:25

Mégcsak elkezdi vizsgálni...

...amikó tuggyuk a tavares faszság, 2011 óta hogy diktatúra van, azt azóta se rúgtak ki ja zeuból.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.18. 11:51:35

@rasztaszív: Egy év múlva is Orbán Viktornak fogják hívni a miniszterelnökot. Mit szólsz te ehhez? :)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.18. 11:54:02

@E.Katolnai: Na ezért fog Orbánra szavazni az is, aki egyébként nem tenné..
Ez a brüsszeliták "mesterterve"..:))))Zseniálisak..:)

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 11:55:08

@Sir Galahad: A magyar kormánynak világos az álláspontja, az amerikai szabályok szerint meg ált. az állami kormányzat tárgyalhat egyetem ügyben, nem a szövetségi.

Tehát magával a cEUval nincs mit tárgyalni, ez világos.

Az amerikai állami kormányzat majd megkeresi a magyar kormányt, ha új államközi szerződést akarnak kötni a CEU miatt, ez az amit nem sietnek el, meg lehet hogy le is szarják magasról amerikai oldalról.

S akkor, marad a KEE vagy elmegy a faszba, ha nem tetszik. Ezt képtelen lenyelni az egyetemi vezetés, de így jártak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 12:10:26

@sas70:

Attól, hogy Orbán és más kelet-európai vezetők sikeresen bojkottálják a brüsszelita elnyomó gépezetet.

flamer 2017.05.18. 12:10:36

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Pedig hát törvény van róla, azt meg láthatóan magasról lefosod, hogy ez az egész CEU-s balhé arról szól, hogy Orbán azt is tönkre akarja tenni Magyarországon, ami még működik - mivel neked nem az ország érdeke a fontos, hanem az, hogy drukkolhassál a kis kedvencednek. Hogy mindezt ostobaságból, magyargyűlöletből vagy más okból teszed, az tulajdonképpen mindegy is.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 12:25:15

@flamer: A CEUról még csak nem is hallott senki pár hónappal ezelőttig, mo-nak halál mindegy itt van-e vagy nincs a 10 szdszes tanárnak meg a 100 magyar egyetemistának fontos aki ott tanul és el akar húzni amerikába végzés után.

Ha nem akar elhúzni akkor marad az egyetem és magyar diplomát ad majd ki mint a többi, vagy nem. Ez az ő dolguk.

sas70 2017.05.18. 12:28:22

@EU zászlót mindenhova!: A buta, szorgalmas emberektől, akiknek hatalmat adnak a kezébe.

ZX 2017.05.18. 12:28:57

@Brix: Milyen kommunistákról beszélsz? A nagy többségk a Fideszt alkotja. Nem is értem miért fidesz még mindig a nevük, mikor se nem fiatalok, se nem demokraták. Egyetlen céljük a régi kommunista berendezkedés visszaállítása csak most már Orbánnal az élen. Megmondta, hogy neki nem a rendszerrel volt baja, hanem a hatalmon levőkkel. Bizonyította ezt most Kínában. Összenő ami összetartozik.

Netuddki. 2017.05.18. 12:30:22

Lassan el kéne gondolkodni azon, Magyarországnak miért mindig ilyen ostoba, tolvaj, balfasz vezetők jutnak, akik mindig a rossz oldalra állnak? Aminek a következménye általában, hogy a végén az ország területe egyre kisebb lesz, vagy egyéb módon szívják meg a magyar emberek.

Netuddki. 2017.05.18. 12:32:17

@ZX: Ja, most már váltaniuk kellene Öreg Komcsik Tolvaj Bandája névre. ÖKOTOBA

A fidesz mára ÖKOTOBA lett.

Netuddki. 2017.05.18. 12:34:21

@MaxVal BircaMan HJCD: Mocskos tolvaj bulgár ruszkibérenc, semmi jogod magyar blogokhoz hozzászólni!

Netuddki. 2017.05.18. 12:36:03

@EU zászlót mindenhova!: "Na ezért fog Orbánra szavazni az is, aki egyébként nem tenné.."

Mutass egy ilyet bammeg! Nem tudsz. Akinek van egy csepp erkölcsi tartása, nem szavaz a vajdádra kisköcsög!

sas70 2017.05.18. 12:38:14

@MaxVal BircaMan HJCD: Azt a rohadt elnyomó brüsszelitákat akik egy csomó pénzt adnak és még azt is elvárják cserébe, hogy szabadon ugathasson minden birka! Ez aztán a szörnyű elnyomás!
Én láttam állni a vasfüggönyt, amikor 3 évente lehetett "nyugatra" menni, láttam állni a Berlini falat, amikor még családok voltak szétszakítva és két évente esetleg, találkozhattak a Balatonnál. Úgyhogy inkább a gonosz sorosügynök brüsszeliták nyomjanak el, minthogy azoknak az időknek még csak a szele is vissza jöjjön! Talán kérdezz meg erről egy volt Ossit, hogy most mennyire van elnyomva!

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 12:40:58

@Tibi !: Senki sem erkölcsi tartássból, hanem érdekből szavaz, ez különösen az eltartott baller rétegre igaz.

És ja Orbán fogja eldönteni egyedül, hogy ki lesz a köv. miniszterelnök: a baloldal immádkozzon hogy Orbán legyen, mert a másik opció 'annyit is ér' Lézer Jani.

Szelid sunmalac 2017.05.18. 12:44:00

@MaxVal BircaMan HJCD: Mi van Marinov товарищ? Szoval meg mindig "fuggetlennek" nevezed magad es kiborid rohoges nelkul? Julia jol van? Jani szoba all veled?

Sprickoló Tömegek 2017.05.18. 12:46:02

"Kiderült: nem, hogy nincs lázadás a fennálló renddel szemben, de az európai politikusok egyetértésre tudtak jutni abban a kérdésben, hogy bizonyos lépések (így a civil társadalom szereplőinek megbélyegzése) összeegyeztethetetlen az Unió alapértékeivel."

Ezek az "európai politikusok" azok a lobbibróker-körök, akik kádertemetőnek használják az EP-t.
Az NGO meg nagyon nem a "civil társadalom szereplője".

Szelid sunmalac 2017.05.18. 13:01:46

@MaxVal BircaMan HJCD: Ja! Es birka...az a zoldkeretes szemuveg rohadt szarul all...

Szelid sunmalac 2017.05.18. 13:03:37

@MaxVal BircaMan HJCD: Mit mondtal? Hol is dolgozik a fiad? Eleg hosszu neki az ut a Tsarigradsko shose utig, nem?

ZX 2017.05.18. 13:06:46

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Állítom, hogy a magyarok többsége a Yale-ről vagy a Harvardról sem hallott, tehát azok tuti szar egyetemek. Amúgy meg ez nem kizárólag a CEU-ról szól. De az aki ma tapsikol egy magyarországi egyetem bezáratásának az egy hazaáruló faszkalap.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 13:09:11

@Tibi !:

Nyugodj le, vedd be a tablettádat, aztán pihenj egy keveset, bértrollom...

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.18. 13:11:11

@rasztaszív: Majd jövő áprilisban a képedbe röhögök. Fel vagy írva a naptárba..;)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 13:11:51

@Szelid sunmalac:

Független vagyok 25 éve. Ez van, mindenki tudja ezt.

Miért ne állna velem szóba a saját fiam?

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 13:14:16

@ZX: A CEU nem létezik se az USAban, se itthon, csak a KEE, amit senki sem akar bezárni, hiába tettetik magukat a beteg lippsik, a személyre szabott tvkezés ideje lejárt.

Szabadon elvonulhatnak, senki nem akadályozza őket, ha így már nem elég nyereséges a business modelljük.

A CEUt az Uber-rel lehet párhuzamba állítani nem igazi egyetemekkel.

rasztaszív 2017.05.18. 13:19:38

@EU zászlót mindenhova!: akkorra már nem ez lesz a nicked:)nekem igen

ZX 2017.05.18. 13:53:26

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Ahha. Tehát a CEU nem igazi egyetem nem igazi diplomát ad ki amit mindenhol elfogadnak. Értem. :P

Szelid sunmalac 2017.05.18. 14:03:04

@MaxVal BircaMan HJCD: Most mondjam meg annak a mocskos multinak a nevet, akinel dolgozik?

Jakab.gipsz 2017.05.18. 14:05:09

A brüsszeli értelmiség címer állatja a nyolc osztályos Schulz, (kancellár önjelölt) na ezeknek partner és tudomány a CEU, amit meg kell védeni, ezeknek könnyű kilóra osztani a diplomát ugyebár Soros Gyuri bá. Schulznak még így is sok volt.

Hari Seldon 2 2017.05.18. 14:06:17

Azert azt le kell szogezni minden ilyen cikknel, ez NEM Magyarorszag elleni lepes, hanem a magyar kormany elleni lepes.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.18. 14:06:47

@rasztaszív: Ne izgulj..Szeretem ezt a nicket. Aktuális lesz még sokáig..;))

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.18. 14:08:49

@ZX: Igen mindenhol. (A Soros birodalmon belül..:))

ZX 2017.05.18. 14:13:46

@EU zászlót mindenhova!: Tehát a fél világ Soros birodalma, beleértve az USA-t is. Ahhahaha.

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Fáj, hogy neked csak 8 általánosod van mi?

Hari Seldon 2 2017.05.18. 14:15:08

@MaxVal BircaMan HJCD:
Hosszu tavon nem fogjak. Minennek kell egy kifutasi ido. Hogy ez 10 ev, vagy 15 mas kerdes.

A tortenelem folyaman MINDIG atnyomtak az akaratukat, szemleletuket Magyarorszagra. Nem kerdes, hogy igy lesz. Kerdes hogy mikor. Es ugyanugy a tortenelem soran sokszor kepzetek a "helyi okosok", a nyugat valsagba van. - Minden alkalommal pofara eses lett.

De nekunk egyebkent mindegy, mert egyikunk sem M-o-on viseli kovetkezmenyeit a maffiaallam mukodesenek. Igaz, en onnan nyugatra vagyok... De ez legyen az "en bajom".

konrada 2017.05.18. 14:20:58

@sas70:
Nem. Ezektől nem.
Attól viszont igen, hogy az európai társadalom radikalizálódik, és ha akad egy sikeres példa, akkor lesz mire hivatkozni...
S ezt nem vennék szívesen azok, akik a régi tócsában lubickolnak...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 14:36:47

@Hari Seldon 2:

Dehogy, dehogy.

Mióta van a nyugat a világ élén? Nagyjából a XIII. században kezdődött az emelkedése, majd a liberalizmussal, a XVIII. sz. óta lett hegemón erő.

Előtte is volt történelem, ezután is lesz.

Semmi se tart örökre. A Római Birodalom 2100 évig állt fenn, ma nincs.

Vannak politikai rendszerek, melyek sokkal több ideig álltak, mint a liberalizmus, s mára nyomuk sincs.

Ilyen az emberi történelem.

A "maffiaállam" ugyanolyan értelmetlen szó, mint a "diktatúra", csak azt jelenti: az ország már nem fogad szót vakon a nyugatnak. Ennyi az egész, ne vedd.

Személyes sorsoddal nem lesz gond. Még kb. 30-40 évig jobb lesz az életszínvonal nyugaton, mint máshol, azaz csak öregkorodban lesz aggódnivalód.

Pipas 2017.05.18. 14:37:49

@ZX: "Megmondta, hogy neki nem a rendszerrel volt baja, hanem a hatalmon levőkkel."

Nem, nem ezt mondta. Hazug módon kiforgatod a szavait.

konrada 2017.05.18. 14:41:14

@ZX:
"Tehát a CEU nem igazi egyetem nem igazi diplomát ad ki amit mindenhol elfogadnak"

A végében viszont igazad van: A CEU tényleg nem ad ki olyan diplomát, amit mindenhol elfogadnak.
Csak azok az országok fogadják el, amelyek az USA-val kölcsönösen megállapodtak a végzettség elfogadásáról, a többiben honosítani kell.
...no többek közt ezért is él meg a CEU, mert a magyar KEE végzettséget adó - Európában akreditált - diplomákat nem fogadják el.

rasztaszív 2017.05.18. 15:12:12

@EU zászlót mindenhova!: nem izgulok...ha te így folytatod,addigra még a rendes nevedet is meg kell majd változtatanod...:)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 16:15:45

@ZX:

"Milyen kommunistákról beszélsz? A nagy többségk a Fideszt alkotja."

Hazug mítosz.

Először is, azonosítja a párttagot a kommunistával, miközben szimpla tény, hogy Kádár alatt a párttagok 90 %-a nem volt sose kommunista. A párttagság a legtöbb esetben munkahelyi kényszer volt, s teljes formalitásnak számított.

Másodszor pedig, éppen a Fidesz az a párt, melynek alapításában, vezetőségében gyakorlatilag egyetlen egy volt MSZMP-tag sincs. Ennek oka persze részben életkori is. Amikor a Fidesz 1988-ban megalakult, a vezetőségben nem volt 30 éven felüli ember (az első alapszabály eleve tiltotta a tagságot 35 éven felülieknek!) , s eleve kevés volt ebben a korosztályban a páttagok száma a későkádári rendszerben. A Fidesz első vezetősége – ez még kollektív vezetőség volt, nem volt elnöki poszt – 6 személyből állt: Deutsch Tamás, Fodor Gábor, Kövér László, Németh Zsolt, Orbán Viktor, Szájer József – egyikük se volt soha MSZMP-tag. Ezzel szemben az MSZP összes – ismétlem, ÖSSZES – alapító tagja – tehát nem csak a vezetőség, de az alapító tagság is! – 1989-ben volt MSZMP-tag volt, nem is lehetett másképp, hiszen az MSZP az MSZMP romjain alakult meg.

Hozzáteszem, eszem ágában sincs azt állítani, hogy bűn lenne az MSZMP-tagság, a volt párttagoknak bűnbocsánatot kellene tartaniuk, sőt azt sem gondolom, hogy a kommunizmus bűnös eszme lenne. Mindössze a ballib inkoherenciára szeretnék rámutatni.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 16:16:41

@ZX:

"Megmondta, hogy neki nem a rendszerrel volt baja, hanem a hatalmon levőkkel."

A gond az, hogy a net nem felejt. Ezért meg lehet nézni az eredeti nyilatkozatot, s NEM ezt mondta.

flamer 2017.05.18. 16:18:56

@Halál kamionja mindenkit elgázol: "A CEUról még csak nem is hallott senki pár hónappal ezelőttig"

LOL

Azt persze simán elhiszem, hogy TE nem hallottál róla, de amúgy meglehetősen ismert hely volt addig is, egyrészt a képzései miatt (a lebjobb magyar MBA-s hely, pl), másrészt a könyvtára okán (ahová elég sokat jártak át más egyetemek hallgatói is, mert ott megtalálták olyan kiadványokat is, amit a saját egyetemük könyvtárában nem), harmadrészt meg rengeteg előadást meg konferenciát szerveznek.

Ezek után persze elég könnyű látni, hogy megint olyasvalaki ugat a CEU ügyében, aki felsőoktatást csak tévében látott.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 16:19:01

@Hari Seldon 2:

Ez tény, ha a kormány kiszolgálná az idegen érdekekt, nem lenne ilyen szavazás.

Hozzáteszem: a Fidesz most is túlságosan kiszolgálja a nyugati érdekeket, a pozitívum csak az, hogy aballibekhez képest ez valamivel kisebb mértékű.

ulpius66 2017.05.18. 17:43:36

Én az egész EU Parlamenti szavazósdiban csak azt nem értem, hogy a Fidesz-pártcsaládja, az Európai Néppárt frakciójából néhány képviselő hogyan szavazhatott a frakcióvezetés által beterjesztett javaslat ellen???????

Addig rendben van, hogy a szocialisták-kommunisták-liberálisok-zöldek frakciója egyöntetűen a Fidesz ellen szavazott, senki sem "szavazott ki" azaz működött a frakció-fegyelem. Ez várható is volt, hiszen ezek a frakciók diktatórikusan, bolsevista módszerekkel működnek.

Nekem ne jöjjön az Európai Néppárt, hogy ők "demokratikusan működnek" és mindenki saját belátása szerint szavaz, és egyéb baromságok.... mert akkor minek a frakció????

JAVASLOM, HOGY AZ EURÓPAI NÉPPÁRT ZÁRJA KI A FRAKCIÓBÓL MINDAZOKAT, AKIK A SAJÁT FRAKCIÓJUK ÁLTAL BETERJESZTETT JAVASLAT ELLEN SZAVAZTAK!!!!!!!!!!!!!!!!

A kizárások nélkül az Európai Néppárt frakciója csak egy gittegylet, ahol mindenki azt csinál amit akar, akkor inkább szűnjön meg az egész frakció!!!!
(bezzeg a Fidesz delegáltak mindig a frakcióval szavaztak........úgyhogy az EU Néppártnak NEM A FIDESZT KELL KIZÁRNI, HANEM A FRAKCIÓ FEGYELMET SEMMIBE VEVŐ BARMOKAT... pl a luxemburgi delegáltakat akik sosem józanok, együtt isznak Junkcerrel)

flamer 2017.05.18. 23:18:08

@ulpius66: Tökre vicces látni, hogy mennyire kiborít az a gondolat, hogy a képviselők nem biorobotok, főleg azután, hogy kiakadsz azon, hogy "ezek a frakciók diktatórikusan, bolsevista módszerekkel működnek".

Bár igazából persze inkább szomorú az, hogy az ilyen magadfajta nagyhangú félkegyelműek lehetetlenné tesznek bármiféle érdemi vitát.


süti beállítások módosítása