Úgy látszik, Simicska Lajos kiállítás- és rendezvény-szervező cége jól végezte a dolgát tavaly, amikor a magyar tájakat és a magyar kultúrát hirdette Dubajban és Kínában a Magyar Turizmus Zrt. számára, ugyanis most újabb munkával bízta meg őket az állami cég - derült ki a múlt hét pénteken megjelent Közbeszerzési Értesítőből. A Mahir Kiállítás és Rendezvény Kft. nettó 276 millió forintért, két alvállalkozó bevonásával építhet standokat külföldi turisztikai kiállításokon. A hirdetmény közzétételével indoló tárgyalásos eljáráson csak a Simicska-cég indult.
Érdekesség, hogy a cég csak állami referenciákkal büszkélkedik a honlapján. Feltüntetik az Agrármarketing Centrum, a Nemzeti Külgazdasági Hivatal, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség vagy a szintén állami Magyar Villamos Művek Zrt. megbízásait. (Az Agrármarketing Centrumnak például 750 millióért építhettek standokat különböző ázsiai és európai szakkiállításokon, míg az NFÜ-nek 362 millióért szervezhettek kiállításokat.)
Az elektronikusan közzétett cégbeszámolók szerint a Mahir Kiállítás és Rendezvény Kft. a tavalyi évben 88 millió forint adózott eredményt ért el, amelyből 80 milliót osztalékként ki is fizetett ki a B-Reklám Kft.-n, a Nemzet Kft.-n illetve a Pro-Aurum Zrt.-n keresztül Simicska Lajos érdekeltségi körébe tartozó Mahir Zrt.-nek.
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.