háló

Közpénz nem vész el, csak átalakul. A K-blog ezt a különös fizikai jelenséget vizsgálja.

EU hírek

EU hírek

ms-kitek.png

Infografika

Átláthatóság

Agrártámogatások

English materials

Hírlevél

Legfrissebb tanulmányainkról, fejlesztéseinkről értesülj havi beszámolónkból!

 


Hírek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

1% (4) 2014 (1) 2018 (1) adat (3) adatigénylés (89) adatok (99) adatozz okosan (23) adatsprint (3) adatvédelem (6) adatvédelmi (1) Áder János (1) adócsalás (1) afganisztán (1) afrika (3) agrártámogatások (17) ajándék (1) algoritmusok (3) alkotmánybíróság (6) alkotmányozás (1) állami szféra (4) állás (10) amsterdam (1) antikorrupció (70) anti korrupció (44) asp (3) ÁSZ (5) átlátható (1) átláthatóság (245) atomenergia (1) atomerőmű (2) ausztria (1) Azerbajdzsán (2) a szomszéd kertje (2) Bahrein (1) balaton (2) balkán (1) ballmer (1) bánkitó (1) bell and partners (1) berlusconi (1) bethlen gábor alap (1) bíróság (12) bizottság (4) biztos (1) bkk (1) bolívia (1) bosznia hercegovina (1) bővítés (1) btk (1) budapest (15) bulgária (1) bunda (1) c4hu (2) (1) cégek (4) cenzúra (3) cerv (4) chile (1) chilecracia (1) ciklusértékelő (1) civilek (18) civilzseb (3) civil kapocs (1) CÖF (2) compr (4) conspiracy for democracy (3) Corvinus Zrt. (1) covid (1) crowdfunding (4) crowdsourcing (3) csalás (2) csányi (9) csatorna (1) Csehország (1) daimler (1) databoom (1) dél-korea (1) demokrácia (4) direkt36 (1) dk (3) drón (3) e-government (2) egészségügy (19) egyesült (2) egyesült királyság (2) egyiptom (1) együtt (1) együtt2014 (1) ekd (3) elnökség (1) energiaválság (2) english (68) ensz (2) eötvös károly közpolitikai intézet (1) építőipar (10) érdekérvényesítés (3) erzsébet (2) esemény (4) esettanulmány (2) észtország (1) eu (79) eurobarometer (2) európai (3) EU conditionality (18) eu elnökség (1) évvégi (11) exszabi (1) ezaminimum (25) e governance (1) facebook (2) fehér könyv (1) felcsút (3) felejtéshez való jog (1) fidesz (7) fizetések (1) flier (3) földbérlet (1) forgóajtó (1) fotó (1) franciaország (1) futball (1) garancsi istván (1) geodézia (1) goldenblog (1) görögország (2) GRECO (1) gruevszki (1) Grúzia (3) gyógyszergyártás (1) gysev (1) hackathon (5) hacks hackers (1) hálapénz (12) hamburg (2) helsinki bizottság (1) helyi demokrácia a gyakorlatban (1) HET (3) heves (1) hillary clinton (1) hirdetés (3) hírlevél (2) hódmezővásárhely (1) hök (1) honlap (1) honvédelmi (3) Horváth András (1) horvátország (1) Hungary (1) idege (1) idegenforgalom (5) igazságszolgáltatás (5) igazságügyi minisztérium (1) ígyszültem (6) infografika (85) információszabadság (75) ingatlan (5) integritás (2) integritás hatóság (5) international (3) internet (4) internetpenetráció (1) IPI (1) iskola (2) ITM (1) izland (3) játék (3) javaslat (7) jobbik (2) jog (2) jogalkotás (52) jogállamiság (13) jordánia (1) k-monitor (40) k-teszt (4) kalifornia (1) kampány (27) kampányfinanszírozás (44) kamupártok (8) kdnp (1) kegyelem (1) KEHI (2) kekva (9) kemcs (5) kenőpénz (1) képviselő (3) képzés (1) kerényi imre (1) kincstár (2) királyság (2) költségvetés (17) koncesszió (1) konzultáció (3) kormányzati adatok (4) koronavírus (9) korrupció (38) korrupciófigyelő (7) korrupciós séta (2) koszovó (1) közadatok (5) közbeszerzés (55) közérdekű (3) közérdekű bejelentő (6) Közgép (2) közgép (10) közigazgatás (3) közösértékeink (2) közpénz (38) külföld (61) kultúra (3) külügyminisztérium (4) k monitor (72) Lázár János (5) légifotó (1) leisztinger (7) lengyelország (7) libéria (1) liget (2) lmp (2) lobb (1) lobbi (8) macedónia (2) magánszektor (2) magyarország (89) mahir (2) MÁK (6) máv (3) mbvk (1) media (2) média (9) meetup (3) mentelmi bizottság (1) mesterséges intelligencia (1) mészáros lőrinc (13) mezőgazdaság (13) microsoft (1) miniszterelnökség (4) minisztérium (6) mnb (2) MNV (4) mobilapp (3) modern városok (10) moldávia (2) monitoring (1) montenegró (1) mozgaskorlatozott (1) mszp (2) mtva (1) munkaerőpiac (1) mvh (2) naffa (1) NAIH (14) naih (1) NAV (4) navalnij (3) NCTA (3) németország (6) nemzetbiztonság (1) nepotizmus (1) népszavazás (1) nerhotel (9) new york (1) ngm (1) nhit (1) NIF (1) nkoh (3) nyerges (6) nyílt adat (4) nyílt kormányzás (20) nyitott önkormányzat (2) obama (2) OGP (22) OGP16 (1) OHÜ (2) OKFN (5) oktatás (6) olaszország (2) olimpia (1) oltás (1) önkéntes (3) önkormányzat (71) opencorporates (1) Open Knowledge (3) Orbán Ráhel (1) orbán viktor (10) oroszország (11) országgyűlés (4) összeférhetetlenség (3) ösztöndíj (1) pakisztán (1) paks (2) PallasAthene (1) panoráma (3) párbeszéd magyarországért (1) parlament (11) pártfinanszírozás (17) partimap (8) pártok (10) pénzmosás (4) pénzügyminisztérium (7) per (19) plakát (1) politika (2) politikusok (1) porto alegre (1) portugália (1) posta (1) prestige media (1) privacy (1) privatizáció (2) program (2) psi (2) publimont (1) putyin (1) rágalmazás (1) red flags (4) RekonstrukceStatu (1) rendelet (1) replicationsprint (1) részvétel (45) revolving door (1) right to know (1) rogán cecília (2) rokonok (3) rólunk (1) románia (4) rospil (1) RRF (9) sajtóadatbázis (1) sajtószabadság (5) sarka kata (1) Schadl György (2) school of data (2) siemens (1) simicska (20) Simon Gábor (1) smart city (3) sopot (1) spanyolország (3) sport (9) strabag (1) sunlight (1) századvég (2) szerbia (2) szerzői jog (1) Szijjártó Péter (2) szlovénia (1) szólásszabadság (2) szponzoráció (1) sztfh (1) Tactical Technology Collective (1) takarítás (1) támogatás (21) társadalmi egyeztetés (3) tasz (14) tényleges tulajdonos (1) tényleges tulajdonosi nyilvántartás (1) térkép (17) teszt (1) thales (1) theengineroom (1) tihany (1) timeline (1) titkosszolgálat (1) törvényhozás (5) trafikmutyi (2) transparency (5) trócsányi (1) TTIP (1) tulajdonos (2) tunézia (1) UBO (1) ügyészség (3) új nemzedék központ (1) ukrajna (2) uncac (2) unió (2) usa (18) usaid (1) utalvány (1) utazás (12) vagyonnyilatkozat (39) Vagyonnyilatkozatok Hajnala (8) választások (28) vám (1) várhegyi (2) varsó (2) vasút (2) végrehajtói kar (2) vesztegetés (6) vietnam (1) vitorlázás (2) vizes vébé (2) vizuális (4) Voksmonitor (12) Völner Pál (1) whistleblowing (15) wikileaks (4) workshop (3) young and partners (1) zambia (1) zmne (1)

Külföldi pénzt kapott, mégsem regisztrált a civil listára A Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvány

MerényiM // 2018.06.11.

Címkék: sport támogatás civilek átláthatóság

A felcsúti fociakadémia nem regisztrált külföldről támogatott szervezetként, beszámolója alapján mégis fillérre tudható: húszmilliós támogatást kapott az Európai Labdarúgó-szövetségtől (UEFA). Az Alapítvány korábban is tüntetett fel ilyen támogatást, mégsem szerepel a civilek által sérelmezett feketelistán. Az eset jól mutatja, a listázással a kormánynak a megbélyegzés volt a célja, a külföldi támogatások átláthatóságát, ahogy korábban, ma is a beszámolók teremtik meg. E beszámolókat a listázó törvényt sérelmező civilek, köztük mi is fontosnak tartják és évről-évre közzéteszik.  

 

felcsut_-1024x576.jpg

fotó: 24.hu

A Bíróság.hu-n már elérhetőek a civil szervezetek 2017. évi beszámolói. Ezek a beszámolók részletesen tartalmazzák, miből és hogyan gazdálkodott egy civil az adott évben, megteremtve e szervezetek működésének átláthatóságát, legyen szó rólunk, a K-Monitor Közhasznú Egyesületről, vagy az Orbán-Mészáros-féle, hatmilliárdos költségvetésű Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítványról (FUNA). Utóbbi ráadásul TAO-támogatásai vagy épp az uniós támogatásból építtetett kisvasút okán közpénzzel is gazdálkodik, így rá az átláthatóság egy magasabb mércéje vonatkozik, ám ennek vonakodik eleget tenni. Miközben az átirányított társasági adó ügyében a kormány sokáig erősködött, hogy nem közpénzről van szó, ezért nincs szükség nagyobb átláthatóságra, a nemzetközi támogatások esetén épp az átláthatósággal indokolták, hogy civileket a "külföldről támogatott szervezet" bélyeg viselésére kötelezzék. Hiába érveltünk, hogy a nyilvános beszámolók alkalmasak arra, hogy akár egy egyszerű állampolgár is utánanézhessen, milyen támogatásokat kap egy civil szervezet, a hercehurca sokak szemében gyanúba keverte azokat a civileket, akik pályázatok útján külföldről szereznek meg támogatási pénzeket annak érdekében, hogy itthon a törvényeket betartva végezzék munkájukat.

A lista bármiféle kontextus nélkül egyszerűen felsorolja azokat a szervezeteket, akik külföldről támogatottként regisztráltak. Ahhoz azonban, hogy bármilyen információhoz juss a külföldi támogatásokról, továbbra is az eddig is közzétett beszámolókhoz kell nyúlni. Jól látszik tehát, a "külföldről támogatott szervezetek" listázása nem javítja az átláthatóságot, tehát nemcsak megbélyegző és káros, de teljesen felesleges is. Ez volt az oka, amiért mi tavaly nem regisztráltunk. Az ügyben az Alkotmánybírósághoz fordultunk, amely a napokban felfüggesztette az eljárását. Miközben mi nem hagytuk annyiban a kormány packázását és hallattuk a hangunkat, úgy tűnik, sokan szintén elmulasztották az értelmetlen regisztrációt, hisz jelenleg mindössze 110 szervezet neve szerepel a listán, melynek többszöröse kaphat külföldi támogatást. Mivel a beszámolók nyilvánosak, egyébként bárki beazonosíthatja, kik kaptak nemzetközi eredetű forrást. Ilyen az Orbán Viktor által alapított A Felcsúti Utánpótlás neveléséért Alapítvány is, amely beszámolója szerint 20,4 millió forintot kapott az UEFA-tól eszközbeszerzésre azzal az indokkal, hogy az Akadémiáról kikerülő növendékek (az őket egyébként ritkán foglalkoztató) első osztályú csapatba kerülhessenek.

 

beszamolo.png

Az FUNA-támogatást tartalmazó lap a FUNA beszámolójából. Forrás: birosag.hu

 

Akkor most arra kellene gondolnunk, hogy Mészáros Lőrinc az UEFA tervét hajtja végre? Badarság! A focisuli által felhasznált nemzetközi támogatásnak körülbelül annyi köze van a civil törvény indoklásában szereplő pénzmosáshoz és terrorizmushoz, mint a többi, megbélyegzett szervezetnek. A FUNA beszámolójában szereplő, értékhatár feletti támogatás ellenére elmulasztott regisztrációnak több oka is lehet:

Egyes jogértelmezések szerint, csak a törvény hatályba lépését követően és nem az adóévben érkezett támogatásokat kell figyelembe venni. Így, ha 2017 elején kapta az UEFA-pénzt a Felcsút, akkor gondolhatja úgy is, hogy nem kell regisztrálnia.

- Előfordulhat, hogy Mészáros Lőrincék úgy értelmezik a törvényt, hogy az sportszervezetekre nem vonatkozik. Vigyázat, a külföldről támogatott szervezeteket megbélyegző törvény sportegyesületeket említ, a Felcsút pedig alapítvány, így ha ez a helyzet, a FUNA-nak (vagy, ami ennél a mai viszonyok között valószínűbb, a törvényalkotónak) lépnie kell.

- Előfordulhat, hogy a FUNA elfelejtette a regisztrációt, vagy el kívánja sunnyogni a listára való felkerülést. 

- Elképzelhető, bár nem túl valószínű, hogy ők is bojkottálják a törvényt, mert károsnak, feleslegesnek és megbélyegzőnek tartják, akárcsak mi. 

 

fokkin.gif


Címkék: sport támogatás civilek átláthatóság

138 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://k.blog.hu/api/trackback/id/tr6114040448

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mentsük meg a Baross-Topánka közösségi közlekedési csomópontot! 2018.06.12. 08:16:22

Dönthetnek-e a pesterzsébetiek saját környezetükről vagy a polgármester felülírhatja a képviselők és a lakók döntését? Ez lesz a csütörtöki testületi ülés egyik legfontosabb kérdése. Javaslatomra egy többlépcsős közösségi tervezés projektet indított e...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imi60 2018.06.12. 00:08:57

felcsútra nem vonatkoznak a magyar törvények

Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 08:02:38

Nagyon helyes a megbélyegzés, de kevés. El kell venni a politikai civil szervezeteknek adott külföldi pénzt. Támadom a kormányt az ügyben.
A sportegyesületek pedig persze hogy kapnak pénzt a nemzetközi szövetségektől.

Kivancsi 2018.06.12. 08:18:48

HA vmi pakiarabnigger simogato retkek vagytok regeljetek vagy zarjatok be es mehettek a vedetteitekkel afrikaba vagy azsiaba azt ott kuzdjetek a jogaikert jol meg lesztek dadazva vagy fejlevágva az ottani kormányok vagy hadurak által.... Hajra visszlát!
Ha nem pakiarabnegrok vedői vagytok akkor még maradjathattok még egy kicsit kavarni a szart! Csak ezt tudjatok!

Tothotto 2018.06.12. 08:23:40

@Tenkes Kapitánya: Ebben az estben nem sportegyesületről van szó, hanem alapítványról! Ott van a fejlécen!!!!

chrisred 2018.06.12. 08:44:35

@Tenkes Kapitánya: Mitől persze? Itt nem a európai szövetség szervezésében megrendezett tornákon megkeresett pénzről van szó, hanem támogatásról. Akár Soros is adhatta volna.

chrisred 2018.06.12. 08:48:18

@Tenkes Kapitánya: Emlékszem, régen be kellett szolgáltatni nektek azt a nyugati valutát, amit a rokonok küldtek külföldről. Ha a rendőrségetek házkutatásnál dollárt vagy márkát talált, már vitték is be az embert üzérkedésért. Semmit sem tanultok, és semmit sem felejtetek.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 08:50:22

Mi ez a marhaság ?

Ha ők is kaptak pénzt kerüljenek csak fel ők is a listára. De én speciel szeretném tudni, hogy külföldről ki kitől és mennyit kap, aki itt tevékenykedik.

Te miért akarod ezt eltitkolni ?

Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 08:56:24

@chrisred: Nem érdekel nyavalygásod. Számtalanszor bebizonyítottad, hogy hitvány alak vagy.

chrisred 2018.06.12. 09:03:02

@Tenkes Kapitánya: Elég gyorsan elfogytak az észérvek.

ö...mikó? 2018.06.12. 09:04:44

@Tenkes Kapitánya: Te egy igazi mocskos bolsevik féreg vagy, ahogy chrisred is írta. Semmi több, proli munkásőr ivadék. Ma megdöglött az egyik féreg propagandistátok. Felkészül bayer zsoca és bencsik andris.

ember100 2018.06.12. 09:08:34

@Rettegek mert ballib vagyok:
Helló !

Oszt értően olvasni tudsz-é ?
Az éves mérlegükbe ami nyilvános ( még Te is elolvashattad) be volt írva , nincs itt semmi titok .
Ez egy egyszerű basztatás !
És persze vannak akikre nem vonatkoznak a törvények.
Pl. hétszilvafás nemes aki évszázadokig nem fizetett adót :)

chrisred 2018.06.12. 09:09:23

@Tenkes Kapitánya: A tényekkel való érvelés hiánya nem a vitapartnert minősíti, hanem téged.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:11:53

@chrisred:

Már hogy a faszba ne lenne hozzá közöm. Soros választásokat dönt el álciviljei segítségével.
Pontosan tudni szeretném, hogy a hazaáruló tetvek közül kiket pénzel és mennyivel.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:13:25

@ember100:

A különbség az, hogy eddig hazudhattak amit akartak, most meg nem.

Igazából téged nem értelek. Ha eddig is a valóságot közölték, ami persze nem igaz, akkor csak ugyanezt kell tenniük most is.

Eleve röhej, hogy egy a transzparenciát hírdető blog, a titkolózás, és a rejtett utalások mellett álljon ki, mint most teszik Soros álciviljei kedvéért.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:15:04

@Tenkes Kapitánya:

Egyetértek.. A külföldi támogatásra legalább 50% adót kéne kivetni, hogy ugyanannyi forduljon a magyar érdekekre, mint amennyit Soros és csapata ellenünk költ !

mement 2018.06.12. 09:15:48

@Tenkes Kapitánya: Ez az kommented feler egy terhelo vallomassal a hutlen kezeles es gyakorlatilag barmilyen kozpenzt erinto korrupcios temaban.

Gratulalok.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:17:59

@mement:

Marhaság. Minden normális országban kivédik a külföldi ügynökök tevékenységét.
Igazából ez a törvény már pl az USA-ba évek óta működik, és több más országban is, az EU-ban. Itt az ideje, hogy mi is megvédjük magunkat.

www.lokal.hu/2017-04-az-usa-ban-kemenyen-fogjak-a-kulfoldi-lobbiszervezeteket/

A külföldi ügynökök regisztrációjáról szóló törvény (Foreign Agents Registration Act – FARA) 1938-ban lépett hatályba az Amerikai Egyesült Államokban, amit a náci propaganda elleni fellépés érdekében fogadtak el. A FARA kifejezetten külföldi államok vagy pártok megbízottjait kötelezi a nyilvántartásba való részvételre, magántulajdonban lévő külföldi cégek nem tartoznak a hatálya alá.

A törvény arra kötelezi a külföldi megbízóik érdekében politikai, vagy politika közeli tevékenységet végző megbízottakat, hogy:

rendszeres időközönként hozzák nyilvánosságra a megbízóikkal fenntartott kapcsolatukat,
mutassák be tevékenységüket, a finanszírozásukat bizonyító számlákat és az azokon szereplő összegeket.

de let e ... 2018.06.12. 09:18:23

Nem túl bonyolult dolog ez , vagy mindenkire vonatkoznak a törvények vagy senkire . Kap pénzt külföldről , tehát iratkozzon fel . Ha nem teszi és ezért semmi retorzió nem jár , akkor a többi szervezetnek sem kell félnie . Egyébként engem érdekelne a CÖF elszámolása is , hogy ők kinek a pénzén folytatnak politikai tevékenységet a civil álnév alatt ? Mert ugye a külföldről jövő pénzeket egy magyar közvetítő közbeiktatásával simán át lehet nevezni hazai támogatásnak . Vagy valami törvénytelenséget lepleznek a titkolódzásukkal ?

mement 2018.06.12. 09:18:55

@Rettegek mert ballib vagyok: A kulfoldi tamogatasok amik magyar szervezetek kapnak, magyar erdekeket szolgalnak.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:18:58

@Rettegek mert ballib vagyok:

VAn folytatás is:

A törvény értelmében külföldi megbízó ügynöke

külföldi megbízó ellenőrzése, felügyelete vagy utasításai alapján az USA-ban:
politikai tevékenységet folytat (A törvény értelmében politikai tevékenységnek minősül minden olyan tevékenység, amely bármilyen módon befolyással lehet az Egyesült Államok kormányzatára vagy közvéleményére akár amerikai bel- és külpolitika, akár egy külföldi állam vagy politikai párt vonatkozásában.);
PR tanácsadóként, reklámügynökként, politikai tanácsadóként működik;
külföldi megbízó nevében támogatást gyűjt, folyósít, eloszt;
az USA kormányzati szereplői, hivatalai előtt a külföldi megbízó érdekeit képviseli.

Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:19:10

@chrisred: Te már annyiszor lejárattad magad, most már hiába küzdesz.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:20:12

@mement:

Dehogy.. Soros érdekeit szolgálja Soros pénze teljesen egyértelműen.

Itt az ideje, hogy megvédjük magunkat, a külföldi szarháziak, és a pénzelt hazaárulóik ellenében !

mement 2018.06.12. 09:21:36

@Rettegek mert ballib vagyok: A lokal egy poszt kommunista fideszes propaganda ujsag, te pedig egy 90bol vissaamaradt ex szovjet hazaarulo vagy akinek elete legnagyobb szerencseje hogy elmaradt a szamonkeres a rendszerevaltasnal.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:22:47

mno.hu/kulfold/soros-torvenyt-tervez-izrael-2407219
Soros-törvényt kíván benyújtani egy Benjámín Netanjáhú kormányfő pártjához, a Likudhoz tartozó izraeli képviselő – írta a Háárec.
..
Ebben megtiltanák, hogy bármely olyan személy támogasson izraeli szervezeteket, aki szerintük eközben Izrael-ellenes csoportokat is pénzel. Zohar, hogy még egyértelműbb legyen, hozzátette azt is, hogy szerinte Soros szélsőbaloldali szervezetekkel áll kapcsolatban.

mement 2018.06.12. 09:22:58

@Rettegek mert ballib vagyok: Szoval azert tomitek ki a zsebeiteket a orszagnak szant kulfoldi fejlesztesi penzekbol, mert ti ugy vagytok magyarok mint a borsodi tolvaj ciganyok:D

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:23:38

@mement:
Dehogy. Megint nem figyelsz. Soros minden országban a komcsikat, és szélbalos hazaárulókat pénzeli.
Itt is.

de let e ... 2018.06.12. 09:24:14

@Rettegek mert ballib vagyok: Elég nagy hülyeséget írtál . Eddig is nyilvános volt a finanszírozásuk minden adata ( ráadásul évek óta figyeli őket Orbán titkosszolgálata és egyet sem szüntettek meg ) Ha bármi törvénytelen dolgot műveltek volna , akkor már fellépett volna ellenük a hatóság . A törvényes működésükre éppen az új korlátozó törvények meghozása és az alkotmánymódosítás a bizonyíték .

chrisred 2018.06.12. 09:26:03

@Rettegek mert ballib vagyok: Akkor a politikai életből kell eltávolítani azokat, akik Soros zsoldjában csináltak karriert. Például ne lehessen soha állami vezető egy volt Soros ösztöndíjas. Most éppen van egy ilyen ellenzéki kezdeményezés a parlament előtt. Támogatod?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:26:53

@de let e ...:

Ne légy már ostoba.

Ha eddig is transzparensen működtek volna, akkor nyilvánvalóan nem tiltakoznának egy számonkérhető transzparenciát követelő törvény miatt.

Éppen a tiltakozás a transzparencia ellen bizonyítja, hogy loptak csaltak hazudtak Soros által pénzelt hazaárulók.

Ami külön röhejes, hogy a transzparencia párti kblog dolgozik az átláthatatlanságuk érdekébe.
Ami nem csoda, hisz őket is Soros pénzeli.

de let e ... 2018.06.12. 09:27:01

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Dehogy. Megint nem figyelsz. Soros minden országban a komcsikat, és szélbalos hazaárulókat pénzeli.
Itt is."
Ja , mint Orbánt , meg a többi fideszest... hát ezt jól megmondtad :-) :-) :-)

Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:27:47

"amely beszámolója szerint 20,4 millió forintot kapott az UEFA-tól"

Ezt a pofátlan hazugságot még ki se szúrtam. Szóval, a támogatás összege 20 ezer forint (pontosan 20354 forint).

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:29:03

@chrisred:

Soros számtalan politikust támogatott, hogy politikai befolyást szerezzen minnél több országban.

Azokról, akik mindhalálig hűségesek maradtak róla készített egy listát is.

Íme:
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

Fura módon épp ezek támadják az országot, a Stop Sorost, és ezek akarják a korlátlan kvótát is bevezetni.

Ezért kell elejét venni annak, hogy Soros csicskásai minket is az uralmuk alá hajtsanak, mint tették Ukrajnával, Macedoniával.

de let e ... 2018.06.12. 09:29:12

@Rettegek mert ballib vagyok: Milyen transzparenciát szolgál egy lista ? Minden egyéb adat eddig is kötelezően nyilvánosságra volt hozva ?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:30:48

@de let e ...:

Dehogy.. Biztos nem hallottad, de Orbánt a komcsik megfigyelték és lehallgatták, amíg Gyurcsány pl jelentegetett az MSZMP KB-nek a Dialógus csocpsortról.

De elég ha megnézed manapság kik nyalják Soros seggét. Igen az MSZMP utódpártja, és Gyurcsány.

Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:31:00

Egyébként meg nem kell feltüntetni a 20 ezer forintot sem, mert a törvény hatálya nem terjed ki a FUNAra, mivel nem civil szervezet:

"(4) Nem terjed ki e törvény hatálya:
a) arra az egyesületre és alapítványra, amely nem minősül civil szervezetnek;
b) a sportról szóló 2004. évi I. törvény hatálya alá tartozó egyesületre;
c) a vallási tevékenységet végző szervezetre."

morph on deer 2018.06.12. 09:31:05

@Rettegek mert ballib vagyok:
”Pontosan tudni szeretném, hogy a hazaáruló tetvek közül kiket pénzel és mennyivel.”

Akkor mi a faxért nem olvasod el a nyilvános elszámolásaikat?
Onnan még azt is megtudnád, hogy mire költötték a pénzt amit kaptak, mert az is ott van! Legalább megtudnád, hogy hány olyan helyen segítenek a magyar honfitársaidon, ahol a “nemzeti” kormányunknak eszébe sem jut!

Vagy te is csak óbégatod a vezér hülyeségeit, közben pedig fogalmad sincs a valóságról?
Csak nem?

Minden pénzügyi adat nyilvános volt eddig is, sehol semmi titok, sose volt!

De nyugodtan hazudozz tovább, a magadfajta orbánhitű fidesztálibok imádják az ilyen ótvart, hiszen lehet ugatni megint bele a vakvilágba.

Ja, hogy hazugság az egész?
Hát kit érdekel..?

Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:32:17

"amely beszámolója szerint 20,4 millió forintot kapott az UEFA-tól"

Ezt a pofátlan hazugságot még ki se szúrtam. Szóval, a támogatás összege 20 ezer forint (pontosan 20354 forint).

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:33:11

@de let e ...:

Dehogy volt nyílvánosságra hozva. Soros csicskái eddig eltitkolták a forrásaikat. Mostantól nem fog törvényes keretek között ez sikerülni.

Ez a te és a blog összes problémája.

Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:33:31

@de let e ...: Fontos a lista, a transzparenciát szolgálja azzal, hogy nem kell a sokezer civil szervezet beszámolóját böngészni.

Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:34:32

@imi60: A törvény szerint járt el.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:34:44

@morph on deer:

Teljesen egyértelmű hogy hazudsz.

Ha a valóságot hozták volna eddig nyílvánosságra, akkor nem ágálnának egy olyan törvény ellen, ami törvényes kötelezettséget ró rájuk ez irányba.

Azért ágál a blog is és te is a transzparencia ellen, mert nem áll érdekükbe hogy a Soros féle hazaárulók transzparensen működjenek !

de let e ... 2018.06.12. 09:36:14

@Rettegek mert ballib vagyok: Orbán kommunista szülők gyermeke , az MSZMP káderképzőjén szerezte a diplomáját , III/III-as besúgó ... gondolom ez neked sem új információ . Ha nem lett volna rendszerváltás , akkor hithű komcsi párttitkár lenne .

Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:36:56

"amely beszámolója szerint 20,4 millió forintot kapott"

Ezt a pofátlanságot! 20,3 ezer forintot 20,4 milliónak átírni! Ehhez kell ám pofa! Meg annak elhallgatásához, hogy a törvény szerint nem is minősül beszámolási kötelezettségű szervezetnek.

Homo sorosensus · http://magyarhirlap.hu/cikk/111053/Homo_sorosensus 2018.06.12. 09:37:36

Mi Homo Sorosensusok annyit lopunk amennyit akarunk, és előbb utóbb úgyis az egész EU az irányításunk alá kerül, akármit is tesztek.

A Homo Sorosensusok kora elérkezett, a töketlen magyarokat leigázzuk, a beépített és jól fizetett munkásembereink segedelmével.

www.origo.hu/nagyvilag/20180216-homo-sorosensus-europa-tanacs-jogi-biztos.html
a "homo sorosensus" a közép-európai egyetemen (a Soros-egyetemen), vagy nyugaton (Angliában vagy az Egyesült Államokban) tanul, aktívan részt vesz a megreformált közép- és kelet-európai gazdasági és politikai életben, mi több, egy átmeneti időszakot követően a "Soros embertípus" nemzedéke megszerzi a legtöbb politikai, gazdasági és kulturális hatalmi pozíciót.

chrisred 2018.06.12. 09:38:01

@Rettegek mert ballib vagyok: Axt hiszem, egyszerű eldöntendő kérdést tettem fel.

de let e ... 2018.06.12. 09:38:41

@Rettegek mert ballib vagyok: Ha hazudtak volna a beszámolóikban , akkor már rég bezárták volna az összeset . Vagy tán már elfelejtetted , hogy amikor Orbán kirámoltatta a rendőrséggel meg a NAV-val az egyiket , mindent szabályosnak találtak és elnézést kellett kérniük a túlkapásért ?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:39:21

@de let e ...:

Hogy te milyen hülye vagy.. 1986-ban szereltek Orbán lakására lehallgató berendezést.
Ez a tény, ami jól dokumentált, hála a GYurcsány és az MSZP-s spiclik tevékenységének, némileg ellentmond annak, hogy Orbán beépült volna.

chrisred 2018.06.12. 09:39:37

@Rettegek mert ballib vagyok: Az arra jogosult szervek ismerték, tehát nem volt eltitkolva.

Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:40:01

Tévedtem, tényleg 20,4 millió forint.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:40:51

@de let e ...:

És akkor mi van ? Ha egy cég nem csal adót, akkor egyik se ?

Miért problémás neked, hogy a külföldi szervezetek transzparensen és átláthatóan működjenek ?

Soros csicskái vállalják csak fel, hogy ki pénzeli őket !

de let e ... 2018.06.12. 09:41:29

@Tenkes Kapitánya: Ez a lista nem több , mint egy virtuális sárga csillag ... a XX.századi rémtettek megmutatták hova vezet az ilyen ellenség/bűnbakkereső listázás .

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:41:51

@chrisred:

Ez az ami nem igaz. Ha igaz lenne, nem kéne mi ellen tiltakozni.

Ugyanis a transzparenciát illetően csak annyi a különbség, hogy büntetőjogi felelősség is társul a hazugságok mellé, ami eddig nem volt.

chrisred 2018.06.12. 09:42:43

@Rettegek mert ballib vagyok: És? A komcsik egymást is lehallgatták. Ez ugyanúgy nem bizonyít semmit, mintha valakiről kiderül, hogy a maffia áldozata. A rivális szervezetek egymás tagjait is irtották.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:43:21

@de let e ...:

Úgy gondolod, hogy a külföldről pénzelt szarháziaknak nem szabad felvállalniuk, hogy ki pénzeli őket ?

Mert megbélyegződnek ha felvállalják ?

Működjenek titokban, és képviseljenek külföldi érdekeket, úgy hogy a választók ne tuják ki pénzeli őket ?

Én egyébként tudom, hogy éppen ez a célod, de erre mondom azt hogy lófaszt !

chrisred 2018.06.12. 09:44:15

@Rettegek mert ballib vagyok: Nem. Eddig nem kellett az illetéktelenek számára nyilvánosságra hozni belső költségvetési adatokat.

de let e ... 2018.06.12. 09:44:25

@Rettegek mert ballib vagyok: És kit hallgattak le ? Talán csak nem a vendégeit ? Orbán az általa is elismert beszervezési kísérlet után a politikai tiszt írnoka lett , oda csak a politikailag megbízható katonák kerülhettek ... a többit gondold végig ...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:45:11

@chrisred:

Szánalmasak vagytok. Dokumentumok igazolják, hogy GYurcsány spicliskedett az MSZMP KB-nek, amíg Orbánt megfigyelték.
Az MSZP az MSZMP utódpártja.

Tudvalevő hogy Soros a szélbalos exkomcsikat támogatja mindenhol a világban.

És ezután ti, akik ki se látszódtok a hazai exkomcsik és Soros seggéből álltok neki komcsizni ?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:46:46

@chrisred:

A választók nem illetéktelenek.

Joguk van tudni, hogy kiket támogatnak külföldről, hogy kik képviselenek idegen érdekeket.

valódi és igazi Transzparencia.

Nem olyan amit ez a blog hirdet, hogy csak azokkal szemben akik politikai ellenfeleink.

de let e ... 2018.06.12. 09:47:24

@Rettegek mert ballib vagyok: Külföldről pénzelt szarháziak ? Mint például a felcsút , a vöröskereszt , a katolikus egyház stb ... A CÖF esetén is ilyen harciasan követeled a finanszírozási háttér nyilvánosságra hozását ?

chrisred 2018.06.12. 09:47:52

@Rettegek mert ballib vagyok: Továbbra sem válaszoltál a kérdésre.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:48:49

@de let e ...:

Ha már így rákérdezel, akkor igen.

Legyen világos minden szervezet esetén honnan kapja a pénzét.

Ezt és itt, csak a Soros csicskák akarják eltitkolni.
Azaz ti.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:50:25

@chrisred:

Nem igazán érdekelnek a kérdéseid.

Elsősorban a hazugságaidat, és a transzparenciát megakadályozó marhaságaidat cáfolom.

A választók érdekeit képviselem. A magyar váalsztók érdekeit, akik elől te eltitkolnád kit pénzel pl Soros.

chrisred 2018.06.12. 09:50:41

@Rettegek mert ballib vagyok: A választók nem jogosultak mások privátszférájának, vagyonának, üzleti titkainak megismerésére, kivéve akkor, ha az illető indul a választáson, illetve a választások eredményeképpen közhatalmi pozíciót kap.

chrisred 2018.06.12. 09:51:36

@Rettegek mert ballib vagyok: Azt elhiszem, hogy nem érdekelnek, ha kínos válaszolni rájuk. :)

we dont want arabs here..So what 2018.06.12. 09:51:46

A hazaáruló tetves liberálisokat földbe kell taposni. Most van rá esély hogy kitegyük őket ebből az országból. Hajrá Orbán Hajrá Magyarok!

de let e ... 2018.06.12. 09:52:06

@Rettegek mert ballib vagyok: Hmmm... érdekes módon egyetlen "soroscsicska" szervezet sem bukott meg a navos meg rendőrségi vizsgálaton , pedig eléggé valószínű , hogy még a titkosszolgálatok is figyelik őket . Ellenben a CÖF pénzeket titkolják ... miért is ?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:52:07

@chrisred:

Itt az ideje, hogy jogunk legyen tudni, kiket pénzelnek külföldről, kik képviselnek idegen érdekeket !

Ezért kell a törvény.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:53:10

@de let e ...:

Nem volt eddig törvényi vonzata a hazugságoknak.
Azt hazudott minden ilyen külföldi ügynök amit csak akart.

Ezen kellett változtatni.

chrisred 2018.06.12. 09:54:52

@Rettegek mert ballib vagyok: Itt az ideje tudnunk, hogy mire fordítják a befizetett adónkat, az állami tulajdonú szervezetek bevételeit.

Homo sorosensus · http://magyarhirlap.hu/cikk/111053/Homo_sorosensus 2018.06.12. 09:55:06

@Rettegek mert ballib vagyok:

Így is van..

Jogunk van hazudni nektek, és irányítani titeket.

Mi vagyunk az új faj, a Homo Sorosensus.
Azt hiszed megakadályozhatsz minket, te szánalmas magyar gyökér ?

www.origo.hu/nagyvilag/20180216-homo-sorosensus-europa-tanacs-jogi-biztos.html
a "homo sorosensus" a közép-európai egyetemen (a Soros-egyetemen), vagy nyugaton (Angliában vagy az Egyesült Államokban) tanul, aktívan részt vesz a megreformált közép- és kelet-európai gazdasági és politikai életben, mi több, egy átmeneti időszakot követően a "Soros embertípus" nemzedéke megszerzi a legtöbb politikai, gazdasági és kulturális hatalmi pozíciót.

de let e ... 2018.06.12. 09:56:09

@Rettegek mert ballib vagyok: Akkor ugye azt is a választók tudtára kellene hozni , hogy az általuk nézett /olvasott média kinek a tulajdonában van és kinek az érdekét szolgálja és kik írják bele a híreket ... lehet , hogy meglepődnének az emberek , hogy az általuk látott híreket (hazugságokat ) egy ember érdekében írják , egy helyen ... és az nem Soros hanem Orbán .

de let e ... 2018.06.12. 09:58:17

@Rettegek mert ballib vagyok: Nem volt ? A NAV-ról hallottál már ? Pénzügyi beszámolókról beszélünk ...

morph on deer 2018.06.12. 10:00:08

@Rettegek mert ballib vagyok:
“Teljesen egyértelmű hogy hazudsz.”

Tényleg, picim? Tehát nem szerepel a nyilvános elszámolásokban a kapott támogatások összege?

Te nem vagy vak véletlenül?
Vagy csak egy elvakult fideszes lennél?

“Azért ágál a blog is és te is a transzparencia ellen, mert nem áll érdekükbe hogy a Soros féle hazaárulók transzparensen működjenek !”

Ugye nem érted azt sem, hogy a “transzparencia” fogalma mit jelen?

Az ugyanis az “átláthatóság” azaz az “ellenőrizhetőség” megfelelője.
Ez bizony eddig is rendre így működött, ezért aztán bárki és bármilyen erre hivatott intézmény, ellenőrző szerv bármikor tudomást szerzhetett akár a pénzügyi adataikról is!

Eddig is transzparens módon és a fennálló törvényeknek megfelelően működtek, ezzel semmi baj nem volt.

Az megvan, hogy még a TEK-kel lerohant Ökotárs működésébe sem tudtak belekötni, mert rendben volt, csak éppen ott sem az ellenőrzés volt a cél, hanem a norvég alapok lenyúlása.

Amit most követel orbán meg a magadfajta gondolkodásmentes papagályok az egy “megkülönböztető jelzés” alkalmazása a transzparencián felül, hogy a legsötétebb bunkó is pontosan tudja, hogy kiket KELL utálni akkor, ha a viktor kiadja a parancsot!

Listára velük, és akkor lesz papír a kezedben amit lobogtathatsz, miközben üvöltöd, hogy “Soros”..!

Naverről szól ez az egész, nem másról.
De ez gondolom nem zavar meg abban, hogy tovább nyomd az ostoba propagandadumát, hiszen láthatóan azért tartanak.

További jó munkát!

morph on deer 2018.06.12. 10:09:28

@Rettegek mert ballib vagyok:
“A választók nem illetéktelenek.
Joguk van tudni, hogy kiket támogatnak külföldről, hogy kik képviselenek idegen érdekeket.”

Például a magyar kormányt külföldről pénzelik!
Na mit szólsz?

Mégpedig főleg Brüsszelből!
Rohadék hazaáruló ügynökök, mi?

És még fogalmad sincs, hogy mire költik a külföldről kapott lóvét!
Hát micsoda transzparencia ez?
Listára velük!

chrisred 2018.06.12. 10:13:23

@morph on deer: Az egész a teljes közélet állami kontrolljáról szól, hogy csak a hatalom által bábtáncoltatott szervezetek maradjanak fenn. A hazai pénzelosztást már teljesen a kezükben tartják, ahhoz, hogy a tőlük független forrásokat ki tudják zárni, kriminalizálni kell azokat. Abba kevésbé gondolnak bele a hazafiak, hogy a kieső nem állami támogatásokat, amik eddig karitatív vagy környezetvédelmi célokra, esetleg műkincsek ápolására lehetett fordítani, innentől az ő adójukból lehet csak finanszírozni.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 10:26:16

@morph on deer:

A magadfajta kollaboráns külföldi ügynökök véleménye leszarható.

Sírtok mert ki kell a homlokotokra írni, kitől ennyit kaptok, hogy külföldi érdekeket képvislejetek.
Ez érthető, hogy nem tetszik neked, de ez is leszarható.

Megjegyzem Brüsszel pontosan tudjuk mennyit adott az országnak. A támogatás transzparens.
Szöges ellentétben Soros csicskáival.

Fergio 2018.06.12. 10:33:31

@Rettegek mert ballib vagyok:
Ha már a transzparenciánál tartunk, mi is van a Felcsúti Fociakadémia TAO pénzeivel? Amelyek közpénzek? Sikerült már a BÍRÓSÁGI határozatnak megfelelően nyilvánosságra hozniuk? Ja, nem, mert az EMMI gyorsan bekérette az összes adatot, és most ők csücsülnek rajta.
Majd ha a kedves zsebdiktátor Orbán gazzdád transzparensen az emberek rendelkezésére bocsájtja a MEGFELELŐEN működő, állami támogatásból élő szervezeteit, majd akkor köhöghettek arról, hogy számoltassák el még szigorúbban a civil szervezeteket. Addig, amíg ki kell perelnie a civil szervezeteknek az állami cégektől a nyilvános adatokat, addig KUSS A NEVED!

ZX 2018.06.12. 10:36:32

@Rettegek mert ballib vagyok: És mikortól kell sárga csillagot vicselni?

Ha Gyurcsány foglalta volna törvénybe ugyanezt akkor itt vernyognál.

gyurmicsek 2018.06.12. 10:37:36

@Rettegek mert ballib vagyok: "Dehogy. Megint nem figyelsz. Soros minden országban a komcsikat, és szélbalos hazaárulókat pénzeli." Gondolom ez 90 környékén is így volt, amikor Viktort pénzelte.....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 10:42:34

Lényegtelen, mivel nem folyttanak közéleti tevékenységet.

morph on deer 2018.06.12. 10:54:44

@Rettegek mert ballib vagyok:
“Megjegyzem Brüsszel pontosan tudjuk mennyit adott az országnak. A támogatás transzparens.”

Na mesélj szivi, hogy is van ez?
Például te azt is tudtad időben, hogy mennyi lóvé landolt a Tiborczéknál, - mert ugye szerinted ez transzparens, - vagy te is csak az OLAF-tól tudtad meg?

Ha igazán az átláthatóság lenne pártunk és kormányunk célja, akkor ez a törvény kivétel nélkül minden szervezet minden támogatására kéne, hogy vonatkozzon!
Érted?
Mindenre és mindenkire, CÖF-östől, egyházastól, fociakadémiástól, matolcsystól, és akkor lehetne tisztességes átláthatósági törvényről beszélni, de addig ez nem más, mint diszkrimináció!

Ugyanígy kéne nyilvánossá tenni a magyar állam és magyar intézmények által külföldi szervezetek számára nyújtott pénzügyi támogatásokat is, mert ugye a választóknak jogukban állna tudni, jogy mire is megy a zsozsó, hová és miért!

Nem gondolod, hogycez így kenne tusztességes a választókkal szemben?

Legyen MINDEN nyilvános!
Én ezt támogatnám!

Te hogy vagy ezzel?

chrisred 2018.06.12. 10:57:54

@maxval balcán bircaman: Ebben valószínűleg mindenki egyetért, az egy Orbán kivételével. Ugyanakkor az alapító okirata szerint közhasznú szervezetről van szó.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 11:02:29

@chrisred:

Akkor jelentsék be, hogy kaptak külföldi pénzt, s vége a problémának.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:16:15

@morph on deer:

Azért nem árt tisztázni, hogy éppen te tiltakozol itt és most a transzparencia ellen, hogy Soros csciskásainak ne kelljen nyilatkozni honnan kitől és mennyit kaptak.

Én soha nem küzdöttem a transzparencia ellen, mint ahogy itt és most teszed te, és a többi Soros zsoldos.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:17:32

@Fergio:

Azt kéne megértenetek, hogy amíg a transzparencia ellen küzdötök Soros és álciviljei érdekében, addig semmilyen jogotok nincs a transzparenciát követelni más ügyek mentén.
Azaz jogotok van, csak hitelességetek nincs az ügyben.

chrisred 2018.06.12. 11:19:36

@maxval balcán bircaman: Nekem bőven elég lenne, ha a tao pénzekkel fillérre elszámolnának. Mert a külföldi támogatásokkal pont az van, hogy az a magyar gazdaság szempontjából talált pénz. A tao viszont egyébként a költségvetésbe folyt volna be, amiből közfeladatokat lehetett volna finanszírozni.

chrisred 2018.06.12. 11:22:19

@Rettegek mert ballib vagyok: És miért küzdesz akkor, amikor nem vagy hajlandó nyilatkozni arról, hogy támogatod-e vagy sem a Soros által nevelt politikusok hatalomból való kizárását?

ZX 2018.06.12. 11:27:23

@Rettegek mert ballib vagyok: Senki nem a transzparencia, hanem a megbélyegzés ellen van. Persze egy ostoba fidesznyik ezt képtelen felfogni, csak a mantrát nyomja amit kiadtak a pártközpontban.

morph on deer 2018.06.12. 11:28:48

@Rettegek mert ballib vagyok:
“Azért nem árt tisztázni, hogy éppen te tiltakozol itt és most a transzparencia ellen, hogy Soros csciskásainak ne kelljen nyilatkozni honnan kitől és mennyit kaptak.”

Az ugye nem zavar, hogy nem mondasz igazat?
Mert azt nem hiszem, hogy analfabéta lennél, és azért nem érted amit írtam...

Idézz legalább egy mondatot, ahol én a transzparencia ellen tiltakoztam, tedd már meg, ha tudod!

Mert anélkül csak egy ostoba orbánhitű papagály maradsz, aki még azt sem kroes felfogni amit olvasott!
Gondolkodni pedig végképp képtelen, hiszen csak a propagandaszövegek ismételgetésére telik az agyi kapacitásától.

Stimmel?
Ha mégsem, akkor biztosan tudsz idézni tőlem, ahol a transzparencia ellen érveltem!
Na, melyik lesz?

morph on deer 2018.06.12. 11:38:45

@Rettegek mert ballib vagyok:
“Soros minden országban a komcsikat, és szélbalos hazaárulókat pénzeli”

Ja. Mióta világ a világ.

Itt volt például ez a “fidesz” nevű szélbalos hazaáruló förmedvény a komcsi hazaáruló vezetőjével akit valami “orbán”-nak hívtak!

Valami eszméletlen, mennyi pénzt ölt bele Soros ezeknek a hazaárulóknak a támogatásába az évek folyamán!

Hogy nem sül le a komcsi szélbalos hazaáruló pofájukról a bőr, hogy képesek voltak külföldi támogatásból politikai tevékenységet folytatni!

Idegenből pénzelt hazaárulók, nem vitás!
Pfuj Soros, pfuj fidesz, pfuj orbán!

konrada 2018.06.12. 11:41:30

@morph on deer:
"papagály"
Különírandó, és 2xg...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:45:37

@morph on deer:

Jelenleg a törvény teljes transzparenciát követel a külföldről finanszírozott ügynökök / civilek esetén.
Mint minden normális országban, ami szeretne védekezni a külföldi ügynökök, befolyásolási kísérlet ellen.

És te ez ellen tiltakozol.
Ez van. Nem szereted a transzparenciát, mert te is egy hazaáruló Soros ügynök van.

ZX 2018.06.12. 11:47:02

@Rettegek mert ballib vagyok: A valóság neked nem a barátod, látom.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:48:21

@morph on deer:

Soros kezdetektől támogat politikusokat. Akik máig hűek maradtak hozzá azokat listázza itt:
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

Ezek támadják ma is az országot, erőltetik a korlátlan kvótát, és nyalják Soros seggét.

Egykor a demokratákat támogatta pl az USA-ban. Mára mindenhol a szélbalos anarchistákat támogatja, mert a nemzetállamok felszámolásában ők tudnak neki a legtöbbet segíteni.

Minden exkomcsi országban, az egykori diktatúra fenntartókat támogatja, így nálunk Gyurcsányt és az MSZP-t.
Ez van ezt kell szeretni.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:49:01

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Egykor a demokratákat támogatta" = egykor a republikánusokat támogatta

chrisred 2018.06.12. 11:52:01

@Rettegek mert ballib vagyok: Szóval akkor egyetértesz azzal, hogy a Soros által támogatott politikusokat ki kell zárni a közhatalom gyakorlásából?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:54:20

@chrisred:

Dehogy. Én csupán transzparenciát követelek, és ez az amit a törvény megad.
Ez az ami miatt sírtok.

Vállalják fel, és döntsenek az emberek.

Persze ma Magyarországon Soros csicskái nem rugnak labdába, ahogyan a választásokon kiderült. Bukott a ballib hazaáruló banda.

morph on deer 2018.06.12. 11:56:51

@konrada:
Esetleg a pap aggály(oskodik), mert a papa gay..?

ZX 2018.06.12. 11:57:32

@Rettegek mert ballib vagyok: "Soros csicskái nem rugnak labdába"

Na ebben egyetértünk, mivelhogy Sorosnak nincsenek csicskái akiknek labdába kellene rúgniuk.

chrisred 2018.06.12. 11:58:10

@Rettegek mert ballib vagyok: Oké, ez egyenes beszéd. Számodra vannak jó Soros ügynökök meg rossz Soros ügynökök, és a propaganda majd megmondja, hogy melyik a jó, és melyika rossz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 12:01:37

@chrisred:

A külföldi támogatás mögött lobbizás van, ezért kell evle elszámolni.

morph on deer 2018.06.12. 12:01:58

@Rettegek mert ballib vagyok:
“És te ez ellen tiltakozol.
Ez van. Nem szereted a transzparenciát, mert te is egy hazaáruló Soros ügynök van.”
:)
Érdekes módon azért egyetlen erre vonatkozó kommentemet sem tudod felhozni bizonyítékként, hogy lehet ez?
:)
Ahogy elnézem, kezdenek kiegyenesedni az agytekervényeid..!D

morph on deer 2018.06.12. 12:04:50

@Rettegek mert ballib vagyok:
“Persze ma Magyarországon Soros csicskái nem rugnak labdába”

Nagyon tévedsz!
A felcsúti stadionban még az is előfordul, időről időre! Ne akard itt félrevezetni a választókat, irgum-burgum!

chrisred 2018.06.12. 12:07:52

@maxval balcán bircaman: Ezen nincs is vita. Az állami szervek továbbra is ellenőrizzék a civil szervezetek gazdálkodását, és ha a tevékenységük a magyar jogrendbe ütközik, akkor kezdeményezzenek eljárást ellenük. És ha jogerős ítélet megállapítja a jogsértő működést, akkor töröljék. De ez legyen így, függetlenül attól, hogy magyar vagy külföldi, állami vagy magánpénzből kapnak támogatást. Illetve a közpénzek felhasználását tényleg hozzák nyilvánossságra, mert az engem is érint, mert az én pénzem (is), nem a Sorosé.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 12:18:18

@chrisred:

Erről már lecsúsztál.

Transzparensen kell működnie Soros csicskáinak is, akár tetszik neked, akár nem.

Ez van. Az ország érdekei előrébb valóak, mint néhány Soros ügynöké.

chrisred 2018.06.12. 12:25:25

@Rettegek mert ballib vagyok: Kivéve, ha Soros csicskái hatalmon lévő politikusok, mert akkor törvényen felül állnak és senki nem ellenőrizheti őket.

CyberPunK 2018.06.12. 12:26:02

@Rettegek mert ballib vagyok: Muhaha, az ország érdekei? Vágod, hogy a mindenkori kormány nem volt képes 29 év alatt közzétenni a régi ügynökaktákat? Az ország érdekei, az.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 12:36:52

@chrisred:

"Kivéve, ha Soros csicskái hatalmon lévő politikusok, mert akkor törvényen felül állnak és senki nem ellenőrizheti őket."

Ez pontosan így van.

Lásd Macedoniát, vagy Unkrajnát, ahol Soros csicskái Soros partenreinek a nemzeti vagyon elrablásában segédkeztek.
Pl Naftogáz.

Vagy Romániát, ahol a Soros által irányított ügyészség azt rak börtönbe akit csak akar, anélkül hogy bárki választotta volna őket.
Be is börtönzi Soros slepp ott is elsősorban a magyar és konzervatív politikusokat, jellemzően minden ok nélkül.

chrisred 2018.06.12. 12:40:42

@Rettegek mert ballib vagyok: Azért az ügyészség még Magyarországon sem rak börtönbe senkit (egyelőre), legfeljebb elintézi, hogy ne kerüljön oda az, aki rászolgált. Maximum vádat emel, itt is, és Romániában is.

2018.06.12. 12:45:24

A fidesz ezt már régóta csinálja. Szokja meg a nép, hogy nekik lehet.

2018.06.12. 12:50:43

@Tenkes Kapitánya:

Egyébként meg nem kell feltüntetni a 20 ezer forintot sem, mert a törvény hatálya nem terjed ki a FUNAra, mivel nem civil szervezet:

"(4) Nem terjed ki e törvény hatálya:
a) arra az egyesületre és alapítványra, amely nem minősül civil szervezetnek;
b) a sportról szóló 2004. évi I. törvény hatálya alá tartozó egyesületre;
c) a vallási tevékenységet végző szervezetre."

Viszont rád kiterjed, mert Dubajból kapod a rendszeres havi apanázst a cumiért.

Fergio 2018.06.12. 12:52:41

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Azt kéne megértenetek, hogy amíg a transzparencia ellen küzdötök Soros és álciviljei érdekében, addig semmilyen jogotok nincs a transzparenciát követelni más ügyek mentén."

Érdekes módon Soros ellen küzdötök ti, fidesz birkák, de például Putyin ellen, aki választásokat hekkel, Brexitet hekkel, Krímet elfoglal, kamu orosz-szakadárokkal harcol Ukrajnában, szíriai diktatúrát segít a saját népének legyepálásával, akinek a seggét már Orbán is nyalja folyamatosan az ellen nem harcoltok... Milyen érdekes! Az "álcivilek" perlik ki a kormányból a nyilvános adatokat, amiket nem hoz nyilvánosságra az áldemokratikus Orbán-kormányod még bírósági végzés ellenére sem. Az a kormány hozhat transzparenciára vonatkozó szabályokat, amelyik legalább a saját népének kiadja a nyilvános adatokat. Ez az ok-okozat viszony. És nem fordítva.

Fergio 2018.06.12. 12:56:37

@Rettegek mert ballib vagyok:
A hozzászólásaidban Soros neve 3 mondatban 5-ször fordul elő kb. Kezeltesd magad. Ezt már Soros-fóbiának hívják! És értem én, hogy a Fidesz troll-főnök kiadta, hogy minden hozzászólásban 10 Soros szónak kell szerepelnie, de rettenetesen hülyén néz ki, hogy mindenre Sorost emlegeted. Ez olyan Kádár-korszakos... sőt! Rákosis... Szóval primitív, és demagóg. Meg nagyon átlátszó... és senkit sem hat meg, szóval felesleges is.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:01:11

@Fergio:

Szerencséd van.
A tervezett törvény, éppen ugyanúgy szól a Putyin által irányított ügynökök, mint a Soros által irányított ügynökök ellen.

Ideje kiállnod neked is a törvény mellett, a magyarok érdeke legalábbis ezt diktálja.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:02:54

@Fergio:

Olvasd el a hozzászólás lényegét. Keress rá a neten, és láthatod, hogy minden mondat igaz, amit Sorosról mondok.

Értem hogy ti még ott tartotok, hogy a 2015-ben Soros által leírt terv létezését tagadjátok, de hidd el sokan vannak, akik tudnak olvasni, akár külföldi forrásokat is Soros gazemberségeiről.

Fergio 2018.06.12. 13:07:43

@Rettegek mert ballib vagyok:
Ha a letelepedési kötvény bizniszből és a migráns-hisztiből indulok ki, akkor azt kell mondanom, hogy hiába hoznak törvényeket az egyik oldalon, ha a másikon leszarják őket. A magyarok érdeke nem azt diktálja, hogy lehetetlenítsünk el olyan civil szervezeteket, amelyek eddig (25 évig, bocs) segítették a szegényeket, jogi támogatást nyújtottak, és lefüleltek állami kavarásokat. Ez a demagóg nemzeti duma jól áll Orbánnak, de egy kibaszott kamu. Nagyívben leszarja Orbán a magyarok érdekeit. A saját érdekeit tartja szem előtt, lásd letelepedési kötvény.

BéLóg 2018.06.12. 13:09:03

@Fergio: Cs+, egy ballibánál öt mondatban van tizenöt geciorbán, orsósmihály, mocskosfidesz meg agyhalott, de ez ne zavarjon.

Fergio 2018.06.12. 13:09:55

@Rettegek mert ballib vagyok:
Az orosz érdekeltségű álhír generáló médiacégek híreit nézzem? Ugye most viccelsz... ne vidéki nagypapának nézzél, csak azokat lehet ezekkel a kamu hírekkel megvezetni...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:11:26

@Fergio:

Sorosnak valóban van néhány szervezete, ami nem szolgál politikai célokat. Ám a többségük cirka 90%-ban csak politikai, és pénzügyi célt szolgál semmi mást.

Neked pl nem tünt fel, hogy a ballib elkúrók alatt akáthogy kúrták el, vertek rommá embereket, lehetetlenítettek el újságokat, soha semmi gondja nem volt aa Soros szervezeteknek a "demokráciával" ?

Ezek a szervezetek Soros ügynökei amik idegen érdekeket képviselnek. Ennyi. Pusztuljanak innen, minnél hamarabb, annál jobb.

Majd választunk magunk közül mást, ha úgy gondoljuk. De ne egy pénzügyi spekuláns döntsön helyettünk, mert úgy járunk, mint Ukrajna.

Fergio 2018.06.12. 13:11:45

@BéLóg:
Mint ahogy téged sem zavar a "balliba"... köszi, egyes leülhetsz.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:12:57

@Fergio:

Dehogy..

Te csak azokat olvasd, amit Soros engedélyez a számodra, mert még a végén észreveszed, hogy a migráció kurvára nem jó senkinek az EU-ban, és hogy Soros egy patkány, aki csak a saját érdekeit tartja szem elött.

Fergio 2018.06.12. 13:14:16

@Rettegek mert ballib vagyok:
Csak egy kérdésem van: mitől lesz jobb egy hazai érdek, mint egy külföldi, ha az az állami vagyon haverok közötti szétosztásáról szól?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:17:30

@Fergio:

Kb az, mint ami volt az MSZP kormány alatt, és a Fidesz kormány alatt a különbség éppen.

Az MSZP alatt minden EU-s pénz ment vissza postafordultával a külföldi multiknak, cserébe a Simor, Medgyessy és Gyurcsáűny féle 100 millákért.
Közben az ország adósságát 54%-ról 82%-ra lökték, és hogy tutira menjenek devizára válották. Kétszámjegyű banki kamat, infláció, elkúrás, romok.

A Fidesz magyar vállalkozókat hoz helyzetbe, akik itt adóznak, itt foglalkoztatnak embereket, és a nyereség egy részét is itt költik el. Az eredmény államadósság csökkenés, devizahitel kivezetés, nincs binfláció, alig van kamat, reálbérnövekedés, és SZJA csökkenés.

Persze lehetne jobban csinálni, mint a Fidesz, akár sokkal jobban is.
De rosszabbul, mint a külföldi érdekeket képviselő ballib hazaárulók nem lehet.

Fergio 2018.06.12. 13:17:40

@Rettegek mert ballib vagyok:
Putyin is egy patkány, aki a saját érdekeit tartja szem előtt. Mégsem szerepel a neve 5-ször egy hozzászólásban. És halkan megjegyzem, hogy képzeld vannak Magyarországon olyan cégek, érdekeltségek, akiket Putyin támogat, és a magyar állam nem szól egy szót sem.

Én csak ez ellen a demagóg duma ellen állok ki, aminek csak egy célja van, ahelyett, hogy ha az érdekekről, és a zsiványságról van szó, említést tennék egy másik szarháziról. Csakhogy ez így elég egyoldalú.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:20:00

@Fergio:

Ismétlem...
A törvény ugyanúgy szól minden külföldről fizetett ügynök ellen.
Fizesse Putyin, vagy Soros, vagy más.

A magyarok érdeke, hogy transzparens legyen a külföldi ügynökök finanszírozása.

Fergio 2018.06.12. 13:22:51

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Az eredmény államadósság csökkenés, devizahitel kivezetés, nincs binfláció, alig van kamat"
- 12 év alatt mennyit csökkent az államadósság?
- devizahitel kivezetés? Hány devizahiteles van még mindig? Hány családot lakoltattak ki mostanában? Az 5 év türelmi idő lejártával hány emberen hajtják be még mindig az adósságot?
- nincs infláció? Már hogyne lenne!

De részben igazad van, mert az MSZP időszaka és az MDF időszaka alatt szétlopták az országot. Az a gond, hogy most is ez van, és képzeld el, hogy a megszerzett vagyont nem visszaforgatják, hanem kiviszik, és külföldi érdekeltségeiken keresztül mossák tisztára. Nincs sok különbség, hidd el. Csak most magyar lop magyart. Ez sokkal jobb! Ha magyar lop meg, akkor már minden rendben!

Fergio 2018.06.12. 13:24:09

@Rettegek mert ballib vagyok:
A magyarok érdeke, hogy az állami vagyon szétosztása transzparens legyen! Az? Nem. De erről hallgattok.

feketeesfeher 2018.06.12. 13:29:25

@Rettegek mert ballib vagyok:

Te egy barom vagy, aki ugyanazt az ostobaságot írja állandóan.
Ráadásul ráérő barom vagy, mert soxor írod ugyanazt az ostobaságot.

chrisred 2018.06.12. 13:41:54

@Rettegek mert ballib vagyok: De éppen ezért érdemes és hatásosabb Putyinnak nem civil szervezeteken, hanem a politikus csicskáin keresztül gyarmatosítani Magyarországot. Hiszen már megállapítottuk, hogy az ellen nem véd a Stop Soros. (Vagy Stop Putyin a neve? Hirtelen megzavarodtam.)

morph on deer 2018.06.12. 16:20:13

Még mindig ezt az elakadt lemezt hallgatjátok az elakadt agyú orbánhitű szerencsétlenek előadásában?

Bár szerintem élő ember nem lehet(ne) ennyire ostoba, de mint látjuk, sikerült ‘jobban teljesíteni’ ebben is.

Pedig ezek igazából egyszerű kérdések egyszerű válaszokkal.

Ha gond van Sorossal, mert beleavatkozik a magyar politikába, akkor be kell perelni a nemzetközi bíróság(ok)nál, mert ez - lenne - a módja.

Ha pedig ilyen nincs, akkor nem kéne ilyen óvodás stílusban óbégatni, mert ez nem egyéb, mint közröhely tárgya.

Ha a Soros által támogatott szervezetek és személyek működésével van gond, mert politikai befolyásra tettek szert, akkor az összes Sorossal kapcsolatba hozható személyt és szervezetet felelősségre kell vonni, és államellenes tevékenységeikért bíróság elé állítani.

Ha pedig ez sem igaz, akkor sürgősen be kéne fejezni ezek vegzálását!

Ha pedig a mindenféle - például akár befolyás szerzésére is alkalmas - anyagi támogatás megakadályozásáról lenne szó, akkor az ezzel kapcsolatos törvényeknek MINDENKIRE egyformán kéne vonatkoznia, minden más megoldás elfogadhatatlan, mert diszkriminatív!

Ez a kérdés ennél nem bonyolultabb, akármennyit is hazudoznak a fentebb említett inelligenciamentes fideszhívők!

Bűnelkövetők ellen nem ostoba plakátokkal meg listákkal kell eljárni, hanem jogállami keretek között a vonatkozó törvények alkalmazásával!

Ha pedig sem Soros, sem pedig az általa támogatott egyének és/vagy szervezetek nem követtek el bűnt, akkor békén kéne hagyni őket, és hagyni, hogy az állampolgárok végre a valósággal foglalkozhassanak, a civil és karitatív szervezetek pedig továbbra is segíthessék a rászorulókat, pártunk és kormányunk helyett is végezve a munkát.

Ez lenne a normális, - meg az unalmas - élet, nem a folyamatos sápítozás ez ellen meg az ellen.
Na persze ahhoz felnőttnek kéne lenni, nem hülye ‘ovisnak’, ahogy ez most van.

ember100 2018.06.12. 20:56:54

@Rettegek mert ballib vagyok:
Helló !

Tudod a LISTA ellen vagyok.
A te felfogásod szerint hitler is jól csinálta , mindenki tudta ki a zsidó az a sárga csillag meg ugye semmiség !
Az adatokat a NAV ellenőrizheti de persze láttuk hogyan , kb. mint a választásoknál a BIZOTTSÁG megbüntetet6 minden pártot kivéve a Gyevi Bírót ( fityeszt).
Nincs titkolózás , rejtett utálás TALÁN a cöf nél deeee ááá nem az lehetetlen.
TÉNYLEG meg akarod várni hogy csak úgy listázhassanak embereket ?
Mi lesz ha Te is felkerülsz egy listára ??

imi60 2018.06.12. 21:57:01

@Rettegek mert ballib vagyok: Most is lehallgatják orbánt. Mindig a Kossuth rádióban ömleng péntekenként . Ha elkészülnek a stadionok akkor majd ott fog ordibálni mint elődje az Adolf.

Lopez Amis 2018.12.28. 11:30:22

Sir / Madam,

  Megfizethető hitelkínálat alkalmazása.
  Sok bank elutasította?
  Szükség van finanszírozásra az adósságod konszolidálásához?
  Szüksége van finanszírozásra, hogy segítsen az üzleti életben
a síneken?
  Szóval, mi vagyunk a legjobb megoldás az Ön számára.
Tőkebefektetési társaság vagyunk, és kölcsönöket kínálunk
  az alacsony érdeklődésre számot tartó ügyfelek.
  Ha érdekelt, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a következő részletekkel

  Név:
  első nevek:
  ország:
  telefon:
  fő:
  e-mail:
  Kívánt hitelösszeg:

  Üdvözlettel

  finance.micro1@gmail.com

Lopez Amis 2018.12.28. 11:34:36

Sir / Madam,

  Megfizethető hitelkínálat alkalmazása.
  Sok bank elutasította?
  Szükség van finanszírozásra az adósságod konszolidálásához?
  Szüksége van finanszírozásra, hogy segítsen az üzleti életben
a síneken?
  Szóval, mi vagyunk a legjobb megoldás az Ön számára.
Tőkebefektetési társaság vagyunk, és kölcsönöket kínálunk
  az alacsony érdeklődésre számot tartó ügyfelek.
  Ha érdekelt, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a következő részletekkel

  Név:
  első nevek:
  ország:
  telefon:
  fő:
  e-mail:
  Kívánt hitelösszeg:

  Üdvözlettel

  finance.micro1@gmail.com

Lopez Amis 2018.12.28. 11:37:24

Sir / Madam,

  Megfizethető hitelkínálat alkalmazása.
  Sok bank elutasította?
  Szükség van finanszírozásra az adósságod konszolidálásához?
  Szüksége van finanszírozásra, hogy segítsen az üzleti életben
a síneken?
  Szóval, mi vagyunk a legjobb megoldás az Ön számára.
Tőkebefektetési társaság vagyunk, és kölcsönöket kínálunk
  az alacsony érdeklődésre számot tartó ügyfelek.
  Ha érdekelt, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a következő részletekkel

  Név:
  első nevek:
  ország:
  telefon:
  fő:
  e-mail:
  Kívánt hitelösszeg:

  Üdvözlettel

  finance.micro1@gmail.com


süti beállítások módosítása