A felcsúti fociakadémia nem regisztrált külföldről támogatott szervezetként, beszámolója alapján mégis fillérre tudható: húszmilliós támogatást kapott az Európai Labdarúgó-szövetségtől (UEFA). Az Alapítvány korábban is tüntetett fel ilyen támogatást, mégsem szerepel a civilek által sérelmezett feketelistán. Az eset jól mutatja, a listázással a kormánynak a megbélyegzés volt a célja, a külföldi támogatások átláthatóságát, ahogy korábban, ma is a beszámolók teremtik meg. E beszámolókat a listázó törvényt sérelmező civilek, köztük mi is fontosnak tartják és évről-évre közzéteszik.
fotó: 24.hu
A Bíróság.hu-n már elérhetőek a civil szervezetek 2017. évi beszámolói. Ezek a beszámolók részletesen tartalmazzák, miből és hogyan gazdálkodott egy civil az adott évben, megteremtve e szervezetek működésének átláthatóságát, legyen szó rólunk, a K-Monitor Közhasznú Egyesületről, vagy az Orbán-Mészáros-féle, hatmilliárdos költségvetésű Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítványról (FUNA). Utóbbi ráadásul TAO-támogatásai vagy épp az uniós támogatásból építtetett kisvasút okán közpénzzel is gazdálkodik, így rá az átláthatóság egy magasabb mércéje vonatkozik, ám ennek vonakodik eleget tenni. Miközben az átirányított társasági adó ügyében a kormány sokáig erősködött, hogy nem közpénzről van szó, ezért nincs szükség nagyobb átláthatóságra, a nemzetközi támogatások esetén épp az átláthatósággal indokolták, hogy civileket a "külföldről támogatott szervezet" bélyeg viselésére kötelezzék. Hiába érveltünk, hogy a nyilvános beszámolók alkalmasak arra, hogy akár egy egyszerű állampolgár is utánanézhessen, milyen támogatásokat kap egy civil szervezet, a hercehurca sokak szemében gyanúba keverte azokat a civileket, akik pályázatok útján külföldről szereznek meg támogatási pénzeket annak érdekében, hogy itthon a törvényeket betartva végezzék munkájukat.
A lista bármiféle kontextus nélkül egyszerűen felsorolja azokat a szervezeteket, akik külföldről támogatottként regisztráltak. Ahhoz azonban, hogy bármilyen információhoz juss a külföldi támogatásokról, továbbra is az eddig is közzétett beszámolókhoz kell nyúlni. Jól látszik tehát, a "külföldről támogatott szervezetek" listázása nem javítja az átláthatóságot, tehát nemcsak megbélyegző és káros, de teljesen felesleges is. Ez volt az oka, amiért mi tavaly nem regisztráltunk. Az ügyben az Alkotmánybírósághoz fordultunk, amely a napokban felfüggesztette az eljárását. Miközben mi nem hagytuk annyiban a kormány packázását és hallattuk a hangunkat, úgy tűnik, sokan szintén elmulasztották az értelmetlen regisztrációt, hisz jelenleg mindössze 110 szervezet neve szerepel a listán, melynek többszöröse kaphat külföldi támogatást. Mivel a beszámolók nyilvánosak, egyébként bárki beazonosíthatja, kik kaptak nemzetközi eredetű forrást. Ilyen az Orbán Viktor által alapított A Felcsúti Utánpótlás neveléséért Alapítvány is, amely beszámolója szerint 20,4 millió forintot kapott az UEFA-tól eszközbeszerzésre azzal az indokkal, hogy az Akadémiáról kikerülő növendékek (az őket egyébként ritkán foglalkoztató) első osztályú csapatba kerülhessenek.
Az FUNA-támogatást tartalmazó lap a FUNA beszámolójából. Forrás: birosag.hu
Akkor most arra kellene gondolnunk, hogy Mészáros Lőrinc az UEFA tervét hajtja végre? Badarság! A focisuli által felhasznált nemzetközi támogatásnak körülbelül annyi köze van a civil törvény indoklásában szereplő pénzmosáshoz és terrorizmushoz, mint a többi, megbélyegzett szervezetnek. A FUNA beszámolójában szereplő, értékhatár feletti támogatás ellenére elmulasztott regisztrációnak több oka is lehet:
- Egyes jogértelmezések szerint, csak a törvény hatályba lépését követően és nem az adóévben érkezett támogatásokat kell figyelembe venni. Így, ha 2017 elején kapta az UEFA-pénzt a Felcsút, akkor gondolhatja úgy is, hogy nem kell regisztrálnia.
- Előfordulhat, hogy Mészáros Lőrincék úgy értelmezik a törvényt, hogy az sportszervezetekre nem vonatkozik. Vigyázat, a külföldről támogatott szervezeteket megbélyegző törvény sportegyesületeket említ, a Felcsút pedig alapítvány, így ha ez a helyzet, a FUNA-nak (vagy, ami ennél a mai viszonyok között valószínűbb, a törvényalkotónak) lépnie kell.
- Előfordulhat, hogy a FUNA elfelejtette a regisztrációt, vagy el kívánja sunnyogni a listára való felkerülést.
- Elképzelhető, bár nem túl valószínű, hogy ők is bojkottálják a törvényt, mert károsnak, feleslegesnek és megbélyegzőnek tartják, akárcsak mi.
Címkék: sport támogatás civilek átláthatóság
138 komment · 1 trackback
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mentsük meg a Baross-Topánka közösségi közlekedési csomópontot! 2018.06.12. 08:16:22
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
morph on deer 2018.06.12. 09:31:05
”Pontosan tudni szeretném, hogy a hazaáruló tetvek közül kiket pénzel és mennyivel.”
Akkor mi a faxért nem olvasod el a nyilvános elszámolásaikat?
Onnan még azt is megtudnád, hogy mire költötték a pénzt amit kaptak, mert az is ott van! Legalább megtudnád, hogy hány olyan helyen segítenek a magyar honfitársaidon, ahol a “nemzeti” kormányunknak eszébe sem jut!
Vagy te is csak óbégatod a vezér hülyeségeit, közben pedig fogalmad sincs a valóságról?
Csak nem?
Minden pénzügyi adat nyilvános volt eddig is, sehol semmi titok, sose volt!
De nyugodtan hazudozz tovább, a magadfajta orbánhitű fidesztálibok imádják az ilyen ótvart, hiszen lehet ugatni megint bele a vakvilágba.
Ja, hogy hazugság az egész?
Hát kit érdekel..?
Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:32:17
Ezt a pofátlan hazugságot még ki se szúrtam. Szóval, a támogatás összege 20 ezer forint (pontosan 20354 forint).
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:33:11
Dehogy volt nyílvánosságra hozva. Soros csicskái eddig eltitkolták a forrásaikat. Mostantól nem fog törvényes keretek között ez sikerülni.
Ez a te és a blog összes problémája.
Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:33:31
Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:34:32
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:34:44
Teljesen egyértelmű hogy hazudsz.
Ha a valóságot hozták volna eddig nyílvánosságra, akkor nem ágálnának egy olyan törvény ellen, ami törvényes kötelezettséget ró rájuk ez irányba.
Azért ágál a blog is és te is a transzparencia ellen, mert nem áll érdekükbe hogy a Soros féle hazaárulók transzparensen működjenek !
de let e ... 2018.06.12. 09:36:14
Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:36:56
Ezt a pofátlanságot! 20,3 ezer forintot 20,4 milliónak átírni! Ehhez kell ám pofa! Meg annak elhallgatásához, hogy a törvény szerint nem is minősül beszámolási kötelezettségű szervezetnek.
Homo sorosensus · http://magyarhirlap.hu/cikk/111053/Homo_sorosensus 2018.06.12. 09:37:36
A Homo Sorosensusok kora elérkezett, a töketlen magyarokat leigázzuk, a beépített és jól fizetett munkásembereink segedelmével.
www.origo.hu/nagyvilag/20180216-homo-sorosensus-europa-tanacs-jogi-biztos.html
a "homo sorosensus" a közép-európai egyetemen (a Soros-egyetemen), vagy nyugaton (Angliában vagy az Egyesült Államokban) tanul, aktívan részt vesz a megreformált közép- és kelet-európai gazdasági és politikai életben, mi több, egy átmeneti időszakot követően a "Soros embertípus" nemzedéke megszerzi a legtöbb politikai, gazdasági és kulturális hatalmi pozíciót.
chrisred 2018.06.12. 09:38:01
de let e ... 2018.06.12. 09:38:41
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:39:21
Hogy te milyen hülye vagy.. 1986-ban szereltek Orbán lakására lehallgató berendezést.
Ez a tény, ami jól dokumentált, hála a GYurcsány és az MSZP-s spiclik tevékenységének, némileg ellentmond annak, hogy Orbán beépült volna.
chrisred 2018.06.12. 09:39:37
Tenkes Kapitánya 2018.06.12. 09:40:01
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:40:51
És akkor mi van ? Ha egy cég nem csal adót, akkor egyik se ?
Miért problémás neked, hogy a külföldi szervezetek transzparensen és átláthatóan működjenek ?
Soros csicskái vállalják csak fel, hogy ki pénzeli őket !
de let e ... 2018.06.12. 09:41:29
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:41:51
Ez az ami nem igaz. Ha igaz lenne, nem kéne mi ellen tiltakozni.
Ugyanis a transzparenciát illetően csak annyi a különbség, hogy büntetőjogi felelősség is társul a hazugságok mellé, ami eddig nem volt.
chrisred 2018.06.12. 09:42:43
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:43:21
Úgy gondolod, hogy a külföldről pénzelt szarháziaknak nem szabad felvállalniuk, hogy ki pénzeli őket ?
Mert megbélyegződnek ha felvállalják ?
Működjenek titokban, és képviseljenek külföldi érdekeket, úgy hogy a választók ne tuják ki pénzeli őket ?
Én egyébként tudom, hogy éppen ez a célod, de erre mondom azt hogy lófaszt !
chrisred 2018.06.12. 09:44:15
de let e ... 2018.06.12. 09:44:25
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:45:11
Szánalmasak vagytok. Dokumentumok igazolják, hogy GYurcsány spicliskedett az MSZMP KB-nek, amíg Orbánt megfigyelték.
Az MSZP az MSZMP utódpártja.
Tudvalevő hogy Soros a szélbalos exkomcsikat támogatja mindenhol a világban.
És ezután ti, akik ki se látszódtok a hazai exkomcsik és Soros seggéből álltok neki komcsizni ?
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:46:46
A választók nem illetéktelenek.
Joguk van tudni, hogy kiket támogatnak külföldről, hogy kik képviselenek idegen érdekeket.
valódi és igazi Transzparencia.
Nem olyan amit ez a blog hirdet, hogy csak azokkal szemben akik politikai ellenfeleink.
de let e ... 2018.06.12. 09:47:24
chrisred 2018.06.12. 09:47:52
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:48:49
Ha már így rákérdezel, akkor igen.
Legyen világos minden szervezet esetén honnan kapja a pénzét.
Ezt és itt, csak a Soros csicskák akarják eltitkolni.
Azaz ti.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:50:25
Nem igazán érdekelnek a kérdéseid.
Elsősorban a hazugságaidat, és a transzparenciát megakadályozó marhaságaidat cáfolom.
A választók érdekeit képviselem. A magyar váalsztók érdekeit, akik elől te eltitkolnád kit pénzel pl Soros.
chrisred 2018.06.12. 09:50:41
chrisred 2018.06.12. 09:51:36
we dont want arabs here..So what 2018.06.12. 09:51:46
de let e ... 2018.06.12. 09:52:06
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:52:07
Itt az ideje, hogy jogunk legyen tudni, kiket pénzelnek külföldről, kik képviselnek idegen érdekeket !
Ezért kell a törvény.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 09:53:10
Nem volt eddig törvényi vonzata a hazugságoknak.
Azt hazudott minden ilyen külföldi ügynök amit csak akart.
Ezen kellett változtatni.
chrisred 2018.06.12. 09:54:52
Homo sorosensus · http://magyarhirlap.hu/cikk/111053/Homo_sorosensus 2018.06.12. 09:55:06
Így is van..
Jogunk van hazudni nektek, és irányítani titeket.
Mi vagyunk az új faj, a Homo Sorosensus.
Azt hiszed megakadályozhatsz minket, te szánalmas magyar gyökér ?
www.origo.hu/nagyvilag/20180216-homo-sorosensus-europa-tanacs-jogi-biztos.html
a "homo sorosensus" a közép-európai egyetemen (a Soros-egyetemen), vagy nyugaton (Angliában vagy az Egyesült Államokban) tanul, aktívan részt vesz a megreformált közép- és kelet-európai gazdasági és politikai életben, mi több, egy átmeneti időszakot követően a "Soros embertípus" nemzedéke megszerzi a legtöbb politikai, gazdasági és kulturális hatalmi pozíciót.
de let e ... 2018.06.12. 09:56:09
de let e ... 2018.06.12. 09:58:17
morph on deer 2018.06.12. 10:00:08
“Teljesen egyértelmű hogy hazudsz.”
Tényleg, picim? Tehát nem szerepel a nyilvános elszámolásokban a kapott támogatások összege?
Te nem vagy vak véletlenül?
Vagy csak egy elvakult fideszes lennél?
“Azért ágál a blog is és te is a transzparencia ellen, mert nem áll érdekükbe hogy a Soros féle hazaárulók transzparensen működjenek !”
Ugye nem érted azt sem, hogy a “transzparencia” fogalma mit jelen?
Az ugyanis az “átláthatóság” azaz az “ellenőrizhetőség” megfelelője.
Ez bizony eddig is rendre így működött, ezért aztán bárki és bármilyen erre hivatott intézmény, ellenőrző szerv bármikor tudomást szerzhetett akár a pénzügyi adataikról is!
Eddig is transzparens módon és a fennálló törvényeknek megfelelően működtek, ezzel semmi baj nem volt.
Az megvan, hogy még a TEK-kel lerohant Ökotárs működésébe sem tudtak belekötni, mert rendben volt, csak éppen ott sem az ellenőrzés volt a cél, hanem a norvég alapok lenyúlása.
Amit most követel orbán meg a magadfajta gondolkodásmentes papagályok az egy “megkülönböztető jelzés” alkalmazása a transzparencián felül, hogy a legsötétebb bunkó is pontosan tudja, hogy kiket KELL utálni akkor, ha a viktor kiadja a parancsot!
Listára velük, és akkor lesz papír a kezedben amit lobogtathatsz, miközben üvöltöd, hogy “Soros”..!
Naverről szól ez az egész, nem másról.
De ez gondolom nem zavar meg abban, hogy tovább nyomd az ostoba propagandadumát, hiszen láthatóan azért tartanak.
További jó munkát!
morph on deer 2018.06.12. 10:09:28
“A választók nem illetéktelenek.
Joguk van tudni, hogy kiket támogatnak külföldről, hogy kik képviselenek idegen érdekeket.”
Például a magyar kormányt külföldről pénzelik!
Na mit szólsz?
Mégpedig főleg Brüsszelből!
Rohadék hazaáruló ügynökök, mi?
És még fogalmad sincs, hogy mire költik a külföldről kapott lóvét!
Hát micsoda transzparencia ez?
Listára velük!
chrisred 2018.06.12. 10:13:23
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 10:26:16
A magadfajta kollaboráns külföldi ügynökök véleménye leszarható.
Sírtok mert ki kell a homlokotokra írni, kitől ennyit kaptok, hogy külföldi érdekeket képvislejetek.
Ez érthető, hogy nem tetszik neked, de ez is leszarható.
Megjegyzem Brüsszel pontosan tudjuk mennyit adott az országnak. A támogatás transzparens.
Szöges ellentétben Soros csicskáival.
Fergio 2018.06.12. 10:33:31
Ha már a transzparenciánál tartunk, mi is van a Felcsúti Fociakadémia TAO pénzeivel? Amelyek közpénzek? Sikerült már a BÍRÓSÁGI határozatnak megfelelően nyilvánosságra hozniuk? Ja, nem, mert az EMMI gyorsan bekérette az összes adatot, és most ők csücsülnek rajta.
Majd ha a kedves zsebdiktátor Orbán gazzdád transzparensen az emberek rendelkezésére bocsájtja a MEGFELELŐEN működő, állami támogatásból élő szervezeteit, majd akkor köhöghettek arról, hogy számoltassák el még szigorúbban a civil szervezeteket. Addig, amíg ki kell perelnie a civil szervezeteknek az állami cégektől a nyilvános adatokat, addig KUSS A NEVED!
ZX 2018.06.12. 10:36:32
Ha Gyurcsány foglalta volna törvénybe ugyanezt akkor itt vernyognál.
gyurmicsek 2018.06.12. 10:37:36
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 10:42:34
morph on deer 2018.06.12. 10:54:44
“Megjegyzem Brüsszel pontosan tudjuk mennyit adott az országnak. A támogatás transzparens.”
Na mesélj szivi, hogy is van ez?
Például te azt is tudtad időben, hogy mennyi lóvé landolt a Tiborczéknál, - mert ugye szerinted ez transzparens, - vagy te is csak az OLAF-tól tudtad meg?
Ha igazán az átláthatóság lenne pártunk és kormányunk célja, akkor ez a törvény kivétel nélkül minden szervezet minden támogatására kéne, hogy vonatkozzon!
Érted?
Mindenre és mindenkire, CÖF-östől, egyházastól, fociakadémiástól, matolcsystól, és akkor lehetne tisztességes átláthatósági törvényről beszélni, de addig ez nem más, mint diszkrimináció!
Ugyanígy kéne nyilvánossá tenni a magyar állam és magyar intézmények által külföldi szervezetek számára nyújtott pénzügyi támogatásokat is, mert ugye a választóknak jogukban állna tudni, jogy mire is megy a zsozsó, hová és miért!
Nem gondolod, hogycez így kenne tusztességes a választókkal szemben?
Legyen MINDEN nyilvános!
Én ezt támogatnám!
Te hogy vagy ezzel?
chrisred 2018.06.12. 10:57:54
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:16:15
Azért nem árt tisztázni, hogy éppen te tiltakozol itt és most a transzparencia ellen, hogy Soros csciskásainak ne kelljen nyilatkozni honnan kitől és mennyit kaptak.
Én soha nem küzdöttem a transzparencia ellen, mint ahogy itt és most teszed te, és a többi Soros zsoldos.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:17:32
Azt kéne megértenetek, hogy amíg a transzparencia ellen küzdötök Soros és álciviljei érdekében, addig semmilyen jogotok nincs a transzparenciát követelni más ügyek mentén.
Azaz jogotok van, csak hitelességetek nincs az ügyben.
chrisred 2018.06.12. 11:19:36
chrisred 2018.06.12. 11:22:19
ZX 2018.06.12. 11:27:23
morph on deer 2018.06.12. 11:28:48
“Azért nem árt tisztázni, hogy éppen te tiltakozol itt és most a transzparencia ellen, hogy Soros csciskásainak ne kelljen nyilatkozni honnan kitől és mennyit kaptak.”
Az ugye nem zavar, hogy nem mondasz igazat?
Mert azt nem hiszem, hogy analfabéta lennél, és azért nem érted amit írtam...
Idézz legalább egy mondatot, ahol én a transzparencia ellen tiltakoztam, tedd már meg, ha tudod!
Mert anélkül csak egy ostoba orbánhitű papagály maradsz, aki még azt sem kroes felfogni amit olvasott!
Gondolkodni pedig végképp képtelen, hiszen csak a propagandaszövegek ismételgetésére telik az agyi kapacitásától.
Stimmel?
Ha mégsem, akkor biztosan tudsz idézni tőlem, ahol a transzparencia ellen érveltem!
Na, melyik lesz?
morph on deer 2018.06.12. 11:38:45
“Soros minden országban a komcsikat, és szélbalos hazaárulókat pénzeli”
Ja. Mióta világ a világ.
Itt volt például ez a “fidesz” nevű szélbalos hazaáruló förmedvény a komcsi hazaáruló vezetőjével akit valami “orbán”-nak hívtak!
Valami eszméletlen, mennyi pénzt ölt bele Soros ezeknek a hazaárulóknak a támogatásába az évek folyamán!
Hogy nem sül le a komcsi szélbalos hazaáruló pofájukról a bőr, hogy képesek voltak külföldi támogatásból politikai tevékenységet folytatni!
Idegenből pénzelt hazaárulók, nem vitás!
Pfuj Soros, pfuj fidesz, pfuj orbán!
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:45:37
Jelenleg a törvény teljes transzparenciát követel a külföldről finanszírozott ügynökök / civilek esetén.
Mint minden normális országban, ami szeretne védekezni a külföldi ügynökök, befolyásolási kísérlet ellen.
És te ez ellen tiltakozol.
Ez van. Nem szereted a transzparenciát, mert te is egy hazaáruló Soros ügynök van.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:48:21
Soros kezdetektől támogat politikusokat. Akik máig hűek maradtak hozzá azokat listázza itt:
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf
Ezek támadják ma is az országot, erőltetik a korlátlan kvótát, és nyalják Soros seggét.
Egykor a demokratákat támogatta pl az USA-ban. Mára mindenhol a szélbalos anarchistákat támogatja, mert a nemzetállamok felszámolásában ők tudnak neki a legtöbbet segíteni.
Minden exkomcsi országban, az egykori diktatúra fenntartókat támogatja, így nálunk Gyurcsányt és az MSZP-t.
Ez van ezt kell szeretni.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:49:01
"Egykor a demokratákat támogatta" = egykor a republikánusokat támogatta
chrisred 2018.06.12. 11:52:01
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 11:54:20
Dehogy. Én csupán transzparenciát követelek, és ez az amit a törvény megad.
Ez az ami miatt sírtok.
Vállalják fel, és döntsenek az emberek.
Persze ma Magyarországon Soros csicskái nem rugnak labdába, ahogyan a választásokon kiderült. Bukott a ballib hazaáruló banda.
morph on deer 2018.06.12. 11:56:51
Esetleg a pap aggály(oskodik), mert a papa gay..?
ZX 2018.06.12. 11:57:32
Na ebben egyetértünk, mivelhogy Sorosnak nincsenek csicskái akiknek labdába kellene rúgniuk.
chrisred 2018.06.12. 11:58:10
morph on deer 2018.06.12. 12:01:58
“És te ez ellen tiltakozol.
Ez van. Nem szereted a transzparenciát, mert te is egy hazaáruló Soros ügynök van.”
:)
Érdekes módon azért egyetlen erre vonatkozó kommentemet sem tudod felhozni bizonyítékként, hogy lehet ez?
:)
Ahogy elnézem, kezdenek kiegyenesedni az agytekervényeid..!D
morph on deer 2018.06.12. 12:04:50
“Persze ma Magyarországon Soros csicskái nem rugnak labdába”
Nagyon tévedsz!
A felcsúti stadionban még az is előfordul, időről időre! Ne akard itt félrevezetni a választókat, irgum-burgum!
chrisred 2018.06.12. 12:07:52
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 12:18:18
Erről már lecsúsztál.
Transzparensen kell működnie Soros csicskáinak is, akár tetszik neked, akár nem.
Ez van. Az ország érdekei előrébb valóak, mint néhány Soros ügynöké.
chrisred 2018.06.12. 12:25:25
CyberPunK 2018.06.12. 12:26:02
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 12:36:52
"Kivéve, ha Soros csicskái hatalmon lévő politikusok, mert akkor törvényen felül állnak és senki nem ellenőrizheti őket."
Ez pontosan így van.
Lásd Macedoniát, vagy Unkrajnát, ahol Soros csicskái Soros partenreinek a nemzeti vagyon elrablásában segédkeztek.
Pl Naftogáz.
Vagy Romániát, ahol a Soros által irányított ügyészség azt rak börtönbe akit csak akar, anélkül hogy bárki választotta volna őket.
Be is börtönzi Soros slepp ott is elsősorban a magyar és konzervatív politikusokat, jellemzően minden ok nélkül.
chrisred 2018.06.12. 12:40:42
2018.06.12. 12:45:24
2018.06.12. 12:50:43
Egyébként meg nem kell feltüntetni a 20 ezer forintot sem, mert a törvény hatálya nem terjed ki a FUNAra, mivel nem civil szervezet:
"(4) Nem terjed ki e törvény hatálya:
a) arra az egyesületre és alapítványra, amely nem minősül civil szervezetnek;
b) a sportról szóló 2004. évi I. törvény hatálya alá tartozó egyesületre;
c) a vallási tevékenységet végző szervezetre."
Viszont rád kiterjed, mert Dubajból kapod a rendszeres havi apanázst a cumiért.
Fergio 2018.06.12. 12:52:41
"Azt kéne megértenetek, hogy amíg a transzparencia ellen küzdötök Soros és álciviljei érdekében, addig semmilyen jogotok nincs a transzparenciát követelni más ügyek mentén."
Érdekes módon Soros ellen küzdötök ti, fidesz birkák, de például Putyin ellen, aki választásokat hekkel, Brexitet hekkel, Krímet elfoglal, kamu orosz-szakadárokkal harcol Ukrajnában, szíriai diktatúrát segít a saját népének legyepálásával, akinek a seggét már Orbán is nyalja folyamatosan az ellen nem harcoltok... Milyen érdekes! Az "álcivilek" perlik ki a kormányból a nyilvános adatokat, amiket nem hoz nyilvánosságra az áldemokratikus Orbán-kormányod még bírósági végzés ellenére sem. Az a kormány hozhat transzparenciára vonatkozó szabályokat, amelyik legalább a saját népének kiadja a nyilvános adatokat. Ez az ok-okozat viszony. És nem fordítva.
Fergio 2018.06.12. 12:56:37
A hozzászólásaidban Soros neve 3 mondatban 5-ször fordul elő kb. Kezeltesd magad. Ezt már Soros-fóbiának hívják! És értem én, hogy a Fidesz troll-főnök kiadta, hogy minden hozzászólásban 10 Soros szónak kell szerepelnie, de rettenetesen hülyén néz ki, hogy mindenre Sorost emlegeted. Ez olyan Kádár-korszakos... sőt! Rákosis... Szóval primitív, és demagóg. Meg nagyon átlátszó... és senkit sem hat meg, szóval felesleges is.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:01:11
Szerencséd van.
A tervezett törvény, éppen ugyanúgy szól a Putyin által irányított ügynökök, mint a Soros által irányított ügynökök ellen.
Ideje kiállnod neked is a törvény mellett, a magyarok érdeke legalábbis ezt diktálja.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:02:54
Olvasd el a hozzászólás lényegét. Keress rá a neten, és láthatod, hogy minden mondat igaz, amit Sorosról mondok.
Értem hogy ti még ott tartotok, hogy a 2015-ben Soros által leírt terv létezését tagadjátok, de hidd el sokan vannak, akik tudnak olvasni, akár külföldi forrásokat is Soros gazemberségeiről.
Fergio 2018.06.12. 13:07:43
Ha a letelepedési kötvény bizniszből és a migráns-hisztiből indulok ki, akkor azt kell mondanom, hogy hiába hoznak törvényeket az egyik oldalon, ha a másikon leszarják őket. A magyarok érdeke nem azt diktálja, hogy lehetetlenítsünk el olyan civil szervezeteket, amelyek eddig (25 évig, bocs) segítették a szegényeket, jogi támogatást nyújtottak, és lefüleltek állami kavarásokat. Ez a demagóg nemzeti duma jól áll Orbánnak, de egy kibaszott kamu. Nagyívben leszarja Orbán a magyarok érdekeit. A saját érdekeit tartja szem előtt, lásd letelepedési kötvény.
BéLóg 2018.06.12. 13:09:03
Fergio 2018.06.12. 13:09:55
Az orosz érdekeltségű álhír generáló médiacégek híreit nézzem? Ugye most viccelsz... ne vidéki nagypapának nézzél, csak azokat lehet ezekkel a kamu hírekkel megvezetni...
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:11:26
Sorosnak valóban van néhány szervezete, ami nem szolgál politikai célokat. Ám a többségük cirka 90%-ban csak politikai, és pénzügyi célt szolgál semmi mást.
Neked pl nem tünt fel, hogy a ballib elkúrók alatt akáthogy kúrták el, vertek rommá embereket, lehetetlenítettek el újságokat, soha semmi gondja nem volt aa Soros szervezeteknek a "demokráciával" ?
Ezek a szervezetek Soros ügynökei amik idegen érdekeket képviselnek. Ennyi. Pusztuljanak innen, minnél hamarabb, annál jobb.
Majd választunk magunk közül mást, ha úgy gondoljuk. De ne egy pénzügyi spekuláns döntsön helyettünk, mert úgy járunk, mint Ukrajna.
Fergio 2018.06.12. 13:11:45
Mint ahogy téged sem zavar a "balliba"... köszi, egyes leülhetsz.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:12:57
Dehogy..
Te csak azokat olvasd, amit Soros engedélyez a számodra, mert még a végén észreveszed, hogy a migráció kurvára nem jó senkinek az EU-ban, és hogy Soros egy patkány, aki csak a saját érdekeit tartja szem elött.
Fergio 2018.06.12. 13:14:16
Csak egy kérdésem van: mitől lesz jobb egy hazai érdek, mint egy külföldi, ha az az állami vagyon haverok közötti szétosztásáról szól?
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:17:30
Kb az, mint ami volt az MSZP kormány alatt, és a Fidesz kormány alatt a különbség éppen.
Az MSZP alatt minden EU-s pénz ment vissza postafordultával a külföldi multiknak, cserébe a Simor, Medgyessy és Gyurcsáűny féle 100 millákért.
Közben az ország adósságát 54%-ról 82%-ra lökték, és hogy tutira menjenek devizára válották. Kétszámjegyű banki kamat, infláció, elkúrás, romok.
A Fidesz magyar vállalkozókat hoz helyzetbe, akik itt adóznak, itt foglalkoztatnak embereket, és a nyereség egy részét is itt költik el. Az eredmény államadósság csökkenés, devizahitel kivezetés, nincs binfláció, alig van kamat, reálbérnövekedés, és SZJA csökkenés.
Persze lehetne jobban csinálni, mint a Fidesz, akár sokkal jobban is.
De rosszabbul, mint a külföldi érdekeket képviselő ballib hazaárulók nem lehet.
Fergio 2018.06.12. 13:17:40
Putyin is egy patkány, aki a saját érdekeit tartja szem előtt. Mégsem szerepel a neve 5-ször egy hozzászólásban. És halkan megjegyzem, hogy képzeld vannak Magyarországon olyan cégek, érdekeltségek, akiket Putyin támogat, és a magyar állam nem szól egy szót sem.
Én csak ez ellen a demagóg duma ellen állok ki, aminek csak egy célja van, ahelyett, hogy ha az érdekekről, és a zsiványságról van szó, említést tennék egy másik szarháziról. Csakhogy ez így elég egyoldalú.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 13:20:00
Ismétlem...
A törvény ugyanúgy szól minden külföldről fizetett ügynök ellen.
Fizesse Putyin, vagy Soros, vagy más.
A magyarok érdeke, hogy transzparens legyen a külföldi ügynökök finanszírozása.
Fergio 2018.06.12. 13:22:51
"Az eredmény államadósság csökkenés, devizahitel kivezetés, nincs binfláció, alig van kamat"
- 12 év alatt mennyit csökkent az államadósság?
- devizahitel kivezetés? Hány devizahiteles van még mindig? Hány családot lakoltattak ki mostanában? Az 5 év türelmi idő lejártával hány emberen hajtják be még mindig az adósságot?
- nincs infláció? Már hogyne lenne!
De részben igazad van, mert az MSZP időszaka és az MDF időszaka alatt szétlopták az országot. Az a gond, hogy most is ez van, és képzeld el, hogy a megszerzett vagyont nem visszaforgatják, hanem kiviszik, és külföldi érdekeltségeiken keresztül mossák tisztára. Nincs sok különbség, hidd el. Csak most magyar lop magyart. Ez sokkal jobb! Ha magyar lop meg, akkor már minden rendben!
Fergio 2018.06.12. 13:24:09
A magyarok érdeke, hogy az állami vagyon szétosztása transzparens legyen! Az? Nem. De erről hallgattok.
feketeesfeher 2018.06.12. 13:29:25
Te egy barom vagy, aki ugyanazt az ostobaságot írja állandóan.
Ráadásul ráérő barom vagy, mert soxor írod ugyanazt az ostobaságot.
chrisred 2018.06.12. 13:41:54
morph on deer 2018.06.12. 16:20:13
Bár szerintem élő ember nem lehet(ne) ennyire ostoba, de mint látjuk, sikerült ‘jobban teljesíteni’ ebben is.
Pedig ezek igazából egyszerű kérdések egyszerű válaszokkal.
Ha gond van Sorossal, mert beleavatkozik a magyar politikába, akkor be kell perelni a nemzetközi bíróság(ok)nál, mert ez - lenne - a módja.
Ha pedig ilyen nincs, akkor nem kéne ilyen óvodás stílusban óbégatni, mert ez nem egyéb, mint közröhely tárgya.
Ha a Soros által támogatott szervezetek és személyek működésével van gond, mert politikai befolyásra tettek szert, akkor az összes Sorossal kapcsolatba hozható személyt és szervezetet felelősségre kell vonni, és államellenes tevékenységeikért bíróság elé állítani.
Ha pedig ez sem igaz, akkor sürgősen be kéne fejezni ezek vegzálását!
Ha pedig a mindenféle - például akár befolyás szerzésére is alkalmas - anyagi támogatás megakadályozásáról lenne szó, akkor az ezzel kapcsolatos törvényeknek MINDENKIRE egyformán kéne vonatkoznia, minden más megoldás elfogadhatatlan, mert diszkriminatív!
Ez a kérdés ennél nem bonyolultabb, akármennyit is hazudoznak a fentebb említett inelligenciamentes fideszhívők!
Bűnelkövetők ellen nem ostoba plakátokkal meg listákkal kell eljárni, hanem jogállami keretek között a vonatkozó törvények alkalmazásával!
Ha pedig sem Soros, sem pedig az általa támogatott egyének és/vagy szervezetek nem követtek el bűnt, akkor békén kéne hagyni őket, és hagyni, hogy az állampolgárok végre a valósággal foglalkozhassanak, a civil és karitatív szervezetek pedig továbbra is segíthessék a rászorulókat, pártunk és kormányunk helyett is végezve a munkát.
Ez lenne a normális, - meg az unalmas - élet, nem a folyamatos sápítozás ez ellen meg az ellen.
Na persze ahhoz felnőttnek kéne lenni, nem hülye ‘ovisnak’, ahogy ez most van.
ember100 2018.06.12. 20:56:54
Helló !
Tudod a LISTA ellen vagyok.
A te felfogásod szerint hitler is jól csinálta , mindenki tudta ki a zsidó az a sárga csillag meg ugye semmiség !
Az adatokat a NAV ellenőrizheti de persze láttuk hogyan , kb. mint a választásoknál a BIZOTTSÁG megbüntetet6 minden pártot kivéve a Gyevi Bírót ( fityeszt).
Nincs titkolózás , rejtett utálás TALÁN a cöf nél deeee ááá nem az lehetetlen.
TÉNYLEG meg akarod várni hogy csak úgy listázhassanak embereket ?
Mi lesz ha Te is felkerülsz egy listára ??
imi60 2018.06.12. 21:57:01
Lopez Amis 2018.12.28. 11:30:22
Megfizethető hitelkínálat alkalmazása.
Sok bank elutasította?
Szükség van finanszírozásra az adósságod konszolidálásához?
Szüksége van finanszírozásra, hogy segítsen az üzleti életben
a síneken?
Szóval, mi vagyunk a legjobb megoldás az Ön számára.
Tőkebefektetési társaság vagyunk, és kölcsönöket kínálunk
az alacsony érdeklődésre számot tartó ügyfelek.
Ha érdekelt, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a következő részletekkel
Név:
első nevek:
ország:
telefon:
fő:
e-mail:
Kívánt hitelösszeg:
Üdvözlettel
finance.micro1@gmail.com
Lopez Amis 2018.12.28. 11:34:36
Megfizethető hitelkínálat alkalmazása.
Sok bank elutasította?
Szükség van finanszírozásra az adósságod konszolidálásához?
Szüksége van finanszírozásra, hogy segítsen az üzleti életben
a síneken?
Szóval, mi vagyunk a legjobb megoldás az Ön számára.
Tőkebefektetési társaság vagyunk, és kölcsönöket kínálunk
az alacsony érdeklődésre számot tartó ügyfelek.
Ha érdekelt, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a következő részletekkel
Név:
első nevek:
ország:
telefon:
fő:
e-mail:
Kívánt hitelösszeg:
Üdvözlettel
finance.micro1@gmail.com
Lopez Amis 2018.12.28. 11:37:24
Megfizethető hitelkínálat alkalmazása.
Sok bank elutasította?
Szükség van finanszírozásra az adósságod konszolidálásához?
Szüksége van finanszírozásra, hogy segítsen az üzleti életben
a síneken?
Szóval, mi vagyunk a legjobb megoldás az Ön számára.
Tőkebefektetési társaság vagyunk, és kölcsönöket kínálunk
az alacsony érdeklődésre számot tartó ügyfelek.
Ha érdekelt, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a következő részletekkel
Név:
első nevek:
ország:
telefon:
fő:
e-mail:
Kívánt hitelösszeg:
Üdvözlettel
finance.micro1@gmail.com
Az utolsó 100 komment: